SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIEGOWO - KADOWY Świątniki Górne oferta pracy BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIEGOWO - KADOWY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych

Data publikacji: 2015-11-24

Lokalizacja: Świątniki Górne (małopolskie)

Pracodawca: BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
STAROPOLSA 25, 32-040 Świątniki Górne, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - KSIEGOWO - KADOWY

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2015

Data zakończenia pracy: 01.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kadry, Płace, znajomość programu OPTIMA, min.3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.11.2015

Data dodania oferty pracy: 13.11.2015

Oferta pracy ważna do: 18.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 13.11.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 13.11.2015

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 500 PLN

Prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych, plananowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-06-11 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 000 PLN

Przeprowadzanie rozmów telefonicznych z kiosku, praca przy komputerze, przygotowanie ofert, zamykanie sprzedaży, tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU NA RYNEK ARABSKI - od 5 000 PLN

SPRZEDAŻ I PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA RYNKU ARABSKO- JĘZYCZNYM
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Przyłęk (dolnośląskie)

SPECJALISTA BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Iłża (mazowieckie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

Naprawa i bieżaca konserwacja maszyn produkcyjnych, utrzymanie ciągłość produkcji.Kontakt: h.kulikowski (at) sipeko.pltel.605 606 233
SIPEKO Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2018-05-14 - Makowisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-06-05 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW ORANGE
ORICA SP. Z O.O. - 2016-09-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Segregacja dokumentów, obsługa sprzętów biurowych,wprowadzanie danych do systemów komputerowych, nauka produktów ubezpieczeniowych, obsługa klienta, przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Lubiń (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ (REF. ZATRUDNIENIA DO 30 R.Ż) - od 1 850 PLN

Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

HANDLOWIEC - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów dla firmy w Serbii, Albanii, Chorwacji i Macedonii w zakresie sprzedaży artykułów użytku domowego i materiałów budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 344,51 PLN

kontakt z klientami - właścicielami lokali, tworzenie dokumentacji archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 1 850 PLN

Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI - 3 500 - 4 200 PLN

Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, sporządzanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich, tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny, przygotowanie obmiarów powykonawczych, przygotowanie zestawień do zamówień materiałowych, pozyskiwanie i ocena ofert podwykonawców
Grupa Budowlana COMPLEX Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SZWEDZKIM - 2 000 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC K/M - 2 000 - 4 000 PLN

jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADRN I PŁAC - od 3 300 PLN

prowadzenie działu kadr - około 25 osób i księgowości (książka przychodów) sporządzanie sprawozdań do wydziału oświaty, administracja w oświacie.
Sobczyk Daniel SOBDAL - 2016-05-20 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI RUCHU - 2 500 - 2 700 PLN

rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 5 500 PLN

Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich/brazylijskich w j. angielskim i portugalskim, obsługa w jęz. tureckim i angielskim, proponowanie usprawnień procesów
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 2024) - 2 100 - 2 544 PLN

rekrutacja pracowników polskich i ukraińskich na stanowiska opiekuna osób starszych i schorowanych
FRIGGA ANNA BŁASZCZAK - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA - od 3 400 PLN

Kontakt z pracodawcą: dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenie - do pobrania na stronie www. rckik.wroclaw.pl) złożyć osobiście w siedzibie
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU 42A - od 2 000 PLN

wyszukiwanie i budowanie długotrwałych relacji z Klientami - kontakt telefoniczny oraz mailowy z Klientem zagranicznym, umawianie i odbywanie spotkań handlowych, badanie potrzeb Klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż oferowanego produktu, wystawianie faktur, nawiązywanie i podtrzymywanie współpracy z nowymi Klientami, doradztwo techniczne
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)

TARTACZNIK - od 13,7 PLN

Tartacznik
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Świdno (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnej; dbanie o ład i porządek w miejscu pracy; obsługa klientów zgodnie z wytycznymi przełożonego; wystawianie faktur i paragonów; zajmowanie się reklamacjami oraz zwrotami towarów; ; przygotowywanie przesyłek do wysyłki-obsługa zamówień internetowych ; udzielanie informacji telefonicznej o towarach z ofert sklepu zoologicznego; przygotowanie towarów do sklepów zoologicznych Zooland zgodnie z wytycznymi
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Plany (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat