SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Toruń oferta pracy BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad administracją i obiegiem dokumentów w firmie, tworzenie raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach słuzbowych i telekonferencjach, obsługa korespondencji, zaopatrzenie biura w materiały biurowe

Data publikacji: 2017-06-14

Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad administracją i obiegiem dokumentów w firmie, tworzenie raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach słuzbowych i telekonferencjach, obsługa korespondencji, zaopatrzenie biura w materiały biurowe

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane roczne doświadczenie w pracy biurowej

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy wysłać na email: agnieszka.balcerzyk (at) maflow.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Adres strony pracodawcy: www.elana.pl

Profil działalności pracodawcy:
złożono wniosek o zorganizowanie stażu dnia 21.02.2011 r.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 14.06.2017

Oferta pracy ważna do: 14.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DEKARZ - BLACHARZ - od 3 500 PLN

Prace prze dachówce, papie termozgrzewalnej i blachodachówce
P.U.H.REMONTOWO-BUDOWLANE "LEDOR" - 2016-09-13 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 PLN

samodzielne prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 200 PLN

zamawianie towarów, zakup towarów, dostarczanie towarów do punktów sprzedaży i do magazynu, analizowanie rynku pod kątem potrzeb firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY (AKCESORIA MEBLOWE) - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY POWIERZCHNI MAGAZYNOWYCH - 3 000 - 7 000 PLN

Aktywna sprzedaż powierzchni magazynowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi jak i dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

w/g potrzeb
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ - od 2 100 PLN

- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 3 600 PLN

tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/ Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego, organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacją produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli
TECH-OMEGA Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Skrzyszów (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I FRANCUSKIM - od 2 500 PLN

odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 000 PLN

diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

PRACOWNIK DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Ustalanie i planowanie polityki sprzedaży, kontakty z kontrahentami, organizowanie rozkładu towaru, szukanie ofert, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID - 2017-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY - HANDLOWIEC - do 2 000 PLN

obsługa bieżące sprzedazy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH (O) - od 2 500 PLN

Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)

MONTER ZEWNĘTRZNYCH INSTALACJI SANITARNYCH - od 2 100 PLN

wyksz. zawodowe- monter urządzeń sanitarnych zewnętrznych lub techniczne- technik urządzeń sanitarnych, mile widziany staż pracy, montaż zewnętrznych instalacji wodnych i kanalizacyjnych
Usługi Budowlano-Kanalizacyjne BUDOKAN Czesław Gwizdek - 2017-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - 2 000 - 2 500 PLN

Przygotowywanie artykułów i treści marketingowych, opracowywanie materiałów marketingowych, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu. Pomoc w organizacji branżowych eventów i konferencji.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Brzesko (małopolskie)

MONTER - TŁUMACZ KORESPONDENCJI HANDLOWO- TECHNICZNEJ NA RYNKI WSCHODNIE - od 1 850 PLN

Składanie rolet, żaluzji, wyrobów na silnik, opisywanie towaru w j. ukrańskim na rynek wschodni, odbieranie i opisywanie reklamacji z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU NA RYNKI WSCHODNIE - do 3 062,9 PLN

-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SYSTEMÓW LOJALNOŚCIOWYCH - do 4 245 PLN

Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwarzanie rejestracji. Zarządzanie danymi osobowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - 9,5 - 10 PLN

Sprzątanie powierzchni biurowych w centrum Opola. Praca w godzinachpopołudniowych (4h od poniedziałku do piątku)
NEMO Firma Usługowa - 2016-08-12 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 100 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa kadrowa pracowników, wspłlpraca z instytucjami administracji państwowej. Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Ensila Group Spółka z o.o. Sp.K. - 2018-07-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC (NR 4120) - od 3 600 PLN

samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat