SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ Kalisz oferta pracy KILARGO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
Data publikacji: 2017-04-03
Lokalizacja: Kalisz (wielkopolskie)
Pracodawca: KILARGO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GRZYBOWA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Administracyjna obsługa magazynów (systemowa i dokumentowa). Terminowe księgowanie dokumentów w systemie. Ewidencja dokumentacji logistycznej. Logistyczna obsługa wyznaczonych klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI MAGAZYNOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kalisz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kalisz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kalisz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali magazynierzy i pokrewni
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: RZETELNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: skrupulatność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: GOTOWOŚĆ DO PRACY W SYSTEMIE ZMIANOWYM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: DOBRA ORGANIZACJA PRACY
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe .
Nazwa pracodawcy: KILARGO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Adres pracodawcy:
GRZYBOWA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie aplikacji na podany adres email: rekrutacja (at) kilargo.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kalisz
Gmina pracodawcy: Kalisz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kalisz
Ulica pracodawcy: GRZYBOWA
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: Produkcja lodów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali magazynierzy i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 03.04.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
 kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
 kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
 
 Obsługa programu Płatnik, prowadzenie kadr i płac, PFRON.
 DOROTA CZERNIC BIURO RACHUNKOWE * BIURO RACHUNKOWE ANDO - 2016-03-24 - Kalisz (wielkopolskie)
 
 Sporządzanie planów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentacji prpjektowej, inne prace zlecone.
 Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
 
 kontakt i pozyskiwanie nowych klientówanaliza potrzeb klientówoferowanie produktów i towarów AETtworzenie strategii marketingowej AETuczestnictwo w targachwymagane wykształcenie wyższe z dziedziny elektronikidobra znajomość języka angielskiegowiedza dotycząca podzespołów i układów elektronicznychumiejętność nawiązywania kontaktów handlowych
 AET Sp. z o.o. Sp.k - 2016-09-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
 
 j.w
 kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
 
 przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych, aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji, reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania: empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów, kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje. umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,wykształcenie wyższeznajomość języka angielskiego umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.Oferujemy:Satysfakcję z pracy, Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju zawodowego w organizacji charytatywnej.
 FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
 
 pracownik ds. płac
 HRK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
 
 odbieranie połączeń przychodzących oraz maili od klientów biznesowych z branży e-commerce
 Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2018-07-25 - Katowice (śląskie)
 
 montaż lub selekcja drobnych elementów do części samochodowych, obsługa maszyn do produkcji części samochodowych
 IDEPOL LOGISTIC Daszczyk Irena - 2018-02-02 - Tychy (śląskie)
 
 Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja zwolnień lekarskich
 SILVAN sp. z o.o. - 2016-11-14 - Jaśki (warmińsko-mazurskie)
 
 Konstruowanie, projektowanie i naprawa urządzeń i rekwizytów scenograficznych, malowanie, wykonywanie prac plastyczno-modelowych.
 kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
 
 Obsługa zamówień; obsługa wierzytelności; rozwiązywanie sporów; skargi klientów; lubricant service; zarządzanie elementami procesu DFOA.
 kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)
 
 ewidencja dokumentów księgowych, dekretacja zdarzeń gospodarczych, kompleksowa współpraca z klientami
 "ESTELLIGENCE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Sosnowiec (śląskie)
 
 - organizacja i planowanie imprez;- reklama i promocja imprez;- koordynacja działań.
 Gminne Centrum Kultury w Nędzy - 2017-03-30 - Nędza (śląskie)
 
 *realizacja procesu zaopatrzenia (analiza zapotrzebowania materiałowego, generowanie zamówień, kontakt z dostawcą, kontrola terminowości i jakości dostaw, obsługa procesu reklamacyjnego)*utrzymywanie relacji z dostawcami oraz poszukiwanie nowych dostawców* negocjacje z dostawcami* nadzór nad prawidłowością i aktualnością danych w systemie ERP*wsparcie procesów transportu i spedycji materiałów
 TELZAS Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
 
 kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
 TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
 
 jw.
 PRECIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
 
 sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
 Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-03-20 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
 
 Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
 FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
 
 prace biurowe
 EMABO Waldemar Ślebioda - 2018-02-02 - Sepno (wielkopolskie)
 
 w/g stanowiska
 ORTO-PUNKT PAWEŁ PELIKAN - 2017-03-16 - Kielce (świętokrzyskie)
 
 organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
 ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Sosnowiec (śląskie)
 
 umiejętność obsługi komputerów, urządzeń biurowych
 kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Horbów-Kolonia (lubelskie)
 
 -kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
 italnet Sebastian Handzlik - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
 
 Malowanie, tynkowanie, murowanie, szpachlowanie, spawanie, glazura/terakota i inne prace zlecone przez przełożonego.
 ADRO s.c. J. Giernatowska A. Giernatowski - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
 
 Pomoc w kadrach, zajmowanie się teczkami osobowymi, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, drukowanie pasków z wypłatami, pomoc w kompletowaniu dokumentów, pomoc w przygotowywaniu list płac.
 Evres Finance Sp. z o.o. - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
 
 Kompleksowa obsługa klienta, zawieranie umów ubezpieczenia z klientem indywidualnym oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, pozyskiwanie nowych klientów, dopasowanie produktów do oczekiwań i potrzeb klientów.
 "UNILINK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-14 - Bytów (pomorskie)
 
 aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy, doradztwo w zakresie optymalnego doboru oferowanych produktów, przygotowywanie ofert handlowych i negocjowanie warunków współpracy, kompleksowa obsługa posprzedażowa Klienta, udział w organizacji targów i delegacjach
 AP Holding S.A. - 2017-02-09 - Katowice (śląskie)
 
 - realiacja planów marketingowych,- realizacja przedsięwzięć reklamowych i wspierających sprzedaż,- prowadzenie badań marketingowych.-
 ATLAS Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
 
 Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
 MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)