SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW Koszalin oferta pracy Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.

Data publikacji: 2016-11-17

Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Andersa 34, 75-626 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Sprawna obsługa mieszkańców obszaru LSR 2014 - 2020. Prowadzenie sekretariatu. Prowadzenie rejestrów i ewidencji obowiązujących w LGD. Wykonywanie czynności związanych z obsługą wniosków o wsparcie realizacji operacji/projektów grantowych. Udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o wsparcie realizacjioperacji/ powierzenie grantu, wniosków o płatność w ramach LSR. Organizacja i przygotowanie materiałów na posiedzenia organów Stowarzyszenia, organizacja imprezwewnętrznych. Obsługa techniczna spotkań i narad. Informowanie o obszarze działania LGD, założeniach LSR, zasadach przyznawania pomocy na realizację operacji w ramach LSR. Udział w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach związanych z promocją LGD. Udział w szkoleniach wg planu szkoleń LGD. Komunikacja i współpraca z lokalną społecznością, partnerami i członkamiLGD. Monitorowanie problematyki związanej z Funduszami Unii Europejskiej. Archiwizacja dokumentów LGD Stowarzyszenia. Prowadzenie przydzielonych przez Dyrektora Biura spraw, gromadzenie dokumentacji merytorycznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI PROJEKTÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2023

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunek administracja publiczna, staż pracy 1 rok, znajomość zasada funkcjonowania stowarzyszenia, umiejętność obsługi komputera w zakresie edytorów tekstu i programów do prezentacji, arkuszy kalkulacyjnych

Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Adres pracodawcy:
Andersa 34, 75-626 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą: e-mailowo ( dyrektor (at) stowarzyszeniesgd.pl )

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Koszalin

Gmina pracodawcy: Koszalin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Koszalin

Ulica pracodawcy: Andersa

Numer budynku pracodawcy: 34

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pozostałych organizacji członkowskich, gdzie indziej niesklasyfikowana

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 17.11.2016

Oferta pracy ważna do: 19.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 17.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - do 3 000 PLN

Obsługa kadrowo - płacowa pracowników.
"FUNDACJA ALPHA INSTITUTE" - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - 997,4 PLN

Przyjmowanie zamówień ze sklepu internetowego; Wprowadzanie zamówień od klientów detalicznych oraz hurtowych; Kontakt z klientem telefoniczny oraz mailowy - poprzez stronę www; Odbieranie telefonów od klientów; Korespondencja mailowa z klientem.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Chotomów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - OFERTA WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY - od 2 000 PLN

Archiwizowanie dokuemntów, digitalizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu e-kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WPROWADZANIA NOWYCH KLIENTÓW - od 4 500 PLN

- Przeglądanie i procesowanie dokumentów dla klientów- Zapewnienie wsparcia doradczego przy zarządzaniu dokumentami- Sprawdzanie, czy zapisy w dokumentach odpowiadają danym w systemie- Doradztwo i wsparcie dla klientow przy wykonywaniu zadań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 3 200 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska iinstrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi.
WebIT Sp.z o.o. - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

rozliczanie czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Urzędów (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa sprzedaży internetowej, interaktywna obsługa klienta, nadzór nad wysyłką paczek.
NET-S M.CHMIELEWSKI, J.CHMIELEWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO - 997,4 PLN

Specjalista zaopatrzenia medycznego
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 400 PLN

Wykształcenie min. zawodowe lub średnie oraz mile widziane uprawnienia na wózek widłowy, prawo jazdy kat. B . Dobra obsługę komputera (umiejętność obsługi Pakietu MS Office: word, excel). Ponadt przyszły pracownik powinien cechować się: dyspozycyjnością, dokładnością i odpowiedzialnością, umiejętnością pracy w zespole, umiejętnością kierowania ludźmi oraz chęcią i gotowością do intensywnej pracy.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2016-01-28 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. KANTYN - od 4 500 PLN

Zdania:- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania placówek handlowych i gastronomicznych,- organizacja pracy pracowników działu kantyn i gastronomii,- współpraca z dostawcami towarów, prowadzenie negocjacji handlowych, dbanie o zapewnienie prawidłowości asortymentu towarów i optymalizacji zapasów w placówkach,- kierowanie i wspieranie działań kantyn i gastronomii w celu osiągnięcia zaplanowanych wielkości sprzedaży,- współpraca z dyrekcjami i kwatermistrzami Aresztów Śledczych i Zakładów Karnych w zakresie zapewnienia prawidłowej obsługi osadzonych i ich rodzin pod względem technicznym, organizacyjnym oraz handlowym.Wymagania:- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,- sprawność w organizacji pracy własnej i podległych pracowników,- gotowość do pracy w terenie,- umiejętność budowania i zarządzania zespołem,- znajomość programu subiekt,- prawo jazdy kat. B,- niekaralnośćMiejsce pracy : praca w terenie
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2018-08-01 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ - 2 200 - 3 000 PLN

- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - ART. 60D. DOF. WYNAGRODZENIA 50+ - od 4 800 PLN

Kompletowanie dokumentacji pracowników; sporządzanie umów, wystawianie zaświadczeń pracowniczych oraz świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji PIT oraz deklaracji dla ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KONTAKTÓW - od 3 000 PLN

Pozyskiwanie danych kontaktowych klientów metodą D2D;Przekazywanie podstawowych informacji na temat ogniw fotowoltaicznych i związanych z nimi dotacji;Aktywne działanie na rzecz rozwoju firmy;Realizacja założonych celów;- w dbaniu o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez OHP - 2017-11-14 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 2 800 - 3 300 PLN

Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
GMK Spółka Akcyjna Łobez - 2016-03-17 - Łobez (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - do 3 500 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00; sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzenie baz danych do systemów informatycznych, przygotowywanie umów kredytowych, oznaczanie formularzy zgodnie z zasadami firmy; miejsce wykonywania pracy: Szczecin
UNIKADR Biuro Doradztwa Personalnego Consulting s.c. - 2017-11-07 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA - do 2 300 PLN

opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie, udzielanie informacji, sporządzanie pism i dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Leźnica Wielka (łódzkie)

INŻYNIER DS. APLIKACJI (APPLICATION ENGINEER) - 6 700 - 8 500 PLN

- Utrzymanie i rozwój platformy E-mobility dedykowanej dla klientów opartej o technologię Java. Tworzenie dokumentacji technicznej. Wykonywanie zaplanowanych testów. Analiza i korygowanie błędów technicznych. Udział w międzynarodowych projektach (prowadzonych w metodologii SCRUM lub Waterfall).- Wynagrodzenie: 6700 do 8500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Następnie na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godziny: 6:00-9:00 do godziny: pon.-czw: 14:30-17:30, pt. 12:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe zawodowe informatyka, lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1,5 roku w programowania Java. Mile widziane uprawnienia: certyfikat ITIL Foundation. Wymagane umiejętności: bardzo dobre umiejętności programowania w J2EE (Java Servlet, Spring MVC, JSP, Hibernate), wiedza dotycząca technologii webowych (HTML, CSS, JavaScript, , Angular 2), doświadczenie w pracy z bazami danych Oracle (SQL, PL/SQL), zdolność do szybkiego uczenia się nowych technologii, umiejętność pracy w grupie, gotowość do podróży służbowych. Wymagana znajomości języka angielskiego oraz jeżyka polskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 760 PLN

Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I REKLAMY - od 2 000 PLN

promocja,reklama
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

OPIS STANOWISKA- bieżąca obsługa klientów firmy- przyjmowanie i realizacja zamówień- koordynowanie obiegu dokumentów wewnętrznych- obsługa pisemnych i telefonicznych zapytań ofertowych - opracowywanie ofert handlowych- sprzedaż produktówPraca w godz. 8-16; pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
Vegagastro - 2016-08-16 - Włynkówko (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-18 - Ciechanów (mazowieckie)

MONTER - od 2 312 PLN

montaż części maszyn
RANDSTAD POLSKA Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-09-13 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2 000 PLN

wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 300 PLN

sporzadzanie listy płac, wystawianie zaświadczeń, obsługa kadrowo-płacowa,
GWARANT Agencja Ochrony Spółka Akcyjna - 2016-04-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH I KSIĘGOWYCH - 2 300 - 3 000 PLN

Prowadzenie pełnej rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami w systemie ERP. Prawidłowe i terminowe sporządzanie deklaracji PIT, CIT i VAT. Przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb sprawozdawczości podatkowej i finansowej. Księgowanie dokumentów, wyciągów bankowych. Rozliczanie kosztów i przychodów międzyokresowych. Kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA DS. PRAWNYCH - od 4 500 PLN

-analiza systemów ERP, IT oraz ich wdrazanie w Polsce- Projekt zastosowań informatyki, analiza i ocena projektów przetwarzania informacji, ekspertyzy systemów komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe, diagnoza problemów, modernizacja projektów i procesu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Staż w firmie: GB Granites Sp. z o. o. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kielce (świętokrzyskie)