SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Łobez oferta pracy GMK Spółka Akcyjna Łobez
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Łobez (zachodniopomorskie)
Pracodawca: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami, organizowanie transportu, ulepszenie procesów sprzedażowych, analiza konkurencji, podnoszenie oraz utrzymywanie wiedzy o sprzedawanych produktach.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łobez
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łobeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łobez
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zdolności organizacyjne, znajomość obsługi komputera, kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia, komunikatywność, doskonała organizacja pracy. Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: GMK Spółka Akcyjna Łobez
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Adres pracodawcy:
Bema 35, 73-150 Łobez, powiat: łobeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: łobeski
Gmina pracodawcy: Łobez
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łobez
Ulica pracodawcy: Bema
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łobzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 16.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-sprzątanie i utrzymywanie czystości na terenie CKiW OHP-wymiana pościeli, ręczników w pokojach hotelowych - przygotowywanie pokoi dla gości hotelowych-przygotowanie pomieszczeń wynajmowanych, obsługa imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Oleśnica (dolnośląskie)
obsługa firmy pod względem kadr i płac, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Złotoryja (dolnośląskie)
jw.
DSF KICKBOXING CHALLENGE Sp. z o.o. - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
praca na rzecz zwiększania sprzedaży firmy, poszukiwanie nowych klientów, opieka nad kluczowymi klientami- w celu zwiększenia wolumenu dokonywanych przez nich zakupów
"POLIMEX.NET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"-SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych. Załatwianie wszelkich dokumentów związanych z pozwoleniem na pracę.
WORLD LINES MARTA DUBROVSKA - 2016-12-29 - Banino (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami uzbeckimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-instalacje i konfiguracje sprzętu i oprogramowania -instalacje okablowania oraz konfigurację sieci LAN, WAN -pomoc przy wszelkich pracach działu IT
"Elbest" Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Słok (łódzkie)
Prowadzenie spraw administarcyjnych związanych z działanością firmy.Przygotowywanie umów i dokumentów, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, analiz.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)
utrzymywanie oraz rozwój sprzedażypoprzez telefoniczny kontakt z obecnymi kontachentami,nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami
P.P.H. "KONEKT" Artur Chrabąszcz - 2016-06-03 - Piekoszów (świętokrzyskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie Bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowanie i prowadzenie prac, względniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż,opracowanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzania okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska.
HT Skit Poland - 2017-11-15 - Bieruń (śląskie)
budownictwo - montaż budowa kominków
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon).
GENERAL NEW PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-16 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, kompleksowa obsługa cudzoziemców, tłumaczenia językowe
B-READY Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowymkontakt z dostawcami i klientami- organizacja funkcjonowania biua firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Łódź (łódzkie)
ORGANIZACJA SZKOLEŃ, OPRACOWYWANIE I PRZYGOTOWYWANIE AUTORSKICH PROGRAMÓW SZKOLENIOWYCH, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH SPRAWOZDAŃ, INFORMACJI I ANALIZ, UDZIAŁ I POMOC W ORGANIZACJI TARGÓW
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Kościerzyna (pomorskie)
Branża oświetleniowa, praca w biurze oraz praca fizyczna na magazynie
PPHU FULKO Jacek Fulko - 2016-06-02 - Częstochowa (śląskie)
Dokonywanie wdrożeń oraz serwisowanie systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- - Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na umowa na czas określony, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca w godz.: 7:30-15:30.Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa,12) posiadać doświadczenie w zakresie nadzorowania/ koordynowania robót remontowych/ inwestycyjnych.Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. - Dz. U. z 2017 r. poz. 2187 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,3) posiadanie umiejętności wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo-budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
j.w.
TP TELTECH Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-19 - Bieruń (śląskie)
j.w.
Umbrella Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
działalność marketingowa, prezentacja sprzetu, obsługa reklamacji
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2015-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zapewnienie sprawności maszyn i urządzeń, podejmowanie działań interwencyjnych w przypadkach awaryjnych z wykorzystaniem narzędzi i sprzętu znajdującego się na wyposażeniu Działu Utrzymania Ruchu i Budynków, okresowe przeglądy i konserwacja maszyn oraz przygotowanie maszyny do procesu produkcji pod kątem odpowiedniego ustawienia technicznego
"BAMA POLSKA" Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów (obsługa gotówkowa i bezgotówkowa)
BANK POLSKA KASA OPIEKI S.A. - 2016-02-04 - Goleniów (zachodniopomorskie)