SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Data publikacji: 2016-12-21

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ RUMUŃSKIEGO/MOŁDAWSKIEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: rumuński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: mołdawski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Wazów

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 22.12.2016

Oferta pracy ważna do: 21.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. ANALIZ DANYCH BIZNESOWYCH - od 3 000 PLN

Ocena modeli biznesowych kontrola finansowa wszytkich transakcji firmy, bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

wyszukiwanie i podpisywanie umów z firmami chcącymi zatrudnić pracowników przez agencje pracy tymczasowej lub agencje pośrednictwa pracy, rekrutowanie pracowników na różne stanowiska
BASU GROUP Saikat Basu - 2017-02-24 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.PROMOCJI REKLAMY - od 2 000 PLN

Aktywne prowadzenie działan promocyjnych i reklamowych, negocjowanie warunków transakcji i cen do gazetek, moniitorowanie rynku.
Rudolf Rygol TOMI MARKT - 2016-09-29 - Gogolin (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 200 PLN

Przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
Rybhand Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-03-29 - Jarocin (wielkopolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 000 PLN

Utrzymanie porządku, pielęgnowanie zieleni, wykonywanie prostych prac naprawczych Wymiar etatu: 1/2 etatu
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Euro-Car-Serwis" Janusz Mysyk - 2017-09-01 - Starowa Góra (łódzkie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - 3 000 - 4 000 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS SP Z OO ,SP.K. - 2015-11-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-02-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA Z JĘZYKIEM FIŃSKIM - od 1 850 PLN

Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY DETALICZNEJ INTERNETOWEJ - do 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta detalicznego i internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2016-07-19 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU NA RYNEK FRANCUSKI - od 1 850 PLN

Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 200 PLN

Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC W BIURZE RACHUNKOWYM:-SPORZĄDZANIE I WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KADROWYCH (UMOWA O PRACĘ, ANEKSY, ZAŚWIADCZENIA O ZATRUDNIENIU, WNIOSKI URLOPOWE I INNE DOKUMENTY)-NALICZANIE PŁAC (WYNAGRODZENIA, EKWIWALENTY, ZASIŁKI, DODATKI I IN.) DLA PRACOWNIKÓW KLIENTÓW BIURA-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI ZUS (ZGŁOSZENIOWYCH, ROZLICZENIOWYCH, IWA I INNYCH)-NALICZANIE ODPISÓW I ŚWIADCZEŃ Z ZFŚS,-ROZLICZANIE DELEGACJI,-SPORZĄDZANIE DEKLARACJI MIESIĘCZNYCH PFRONI IN.
DOBRA KSIĘGOWOŚĆ SP. Z O.O. BIURO RACHUNKOWE - 2018-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 500 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów. Bezpośredni kontakt z klientem posługującym się językiem portugalskim.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Zawady (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU I LOGISTYKI - od 2 000 PLN

Prowadzenie rozmów handlowych. Proszę o wysyłanie cv na adres e-mail:dyrektor (at) damix.pl lub marta_r (at) damix.pl lub kontakt telefoniczny 600 430 004 z P. Martą Rumińską - specjalistą ds. handlu.
DAMIX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

poznanie organizacji w firmie, produkcji i produktu końcowego, poznanie technik obsługi klienta, umiejętność konstruowania zamówień, pozyskiwanie dostawców i odbiorców, przygotowywanie ofert dla odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Oświęcim (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRACOWNICZYCH - od 2 500 PLN

Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 900 PLN

Opracowywanie propozycji strategi i planów marketingowych; wsparcie w działaniach marketingowych placówki firmy; promocja marki w sieci internet
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 2 500 PLN

Wymagane wykształcenie wyższe z zakresu: psychologii, pedagogiki, resocjalizacji oraz ukończone szkolenie w zakresie specjalisty terapii uzależnień, znajomość technik terapeutycznych, umiejętność pracy w zespole, doskonała organizacja pracy, odpowiedzialność, rzetelność i samodzielność. Opis stanowiska: planowanie startegii terapeutycznej, uczestniczenie w zebraniach społeczności terapeutycznej, prowadzenie konsultacji z rodzinami, uczestniczenie w zebraniach klinicznych zespołu terapeutycznego, współpraca z kuratorami, pedagogami, pracownikami socjalnymi w celu efektywnej pomocy pacjentom. Aplikacje zawierające CV, list motywacyjny, dokumenty stwierdzające kwalifikacje zawodowe oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do procesu rekrutacji można kierować pocztą elektroniczną na adres: praca (at) psychiatria.com. Prosimy o zawarcie w aplikacji poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych aplikacyjnych przez SP ZOZ Państwowy Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Rybniku z siedzibą w Rybniku przy ulicy Gliwickiej 33 dla potrzeb niezbędnych do procesu obecnej i przyszłych rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochroie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014r poz. 1182, 1662 ze zm.)". Firma skontaktuje się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ PAŃSTWOWY SZPITAL DLA NERWOWO I PSYCHCZNIE CHORYCH W RYBNIKU - 2017-05-09 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA - od 3 300 PLN

- Udzielanie informacji normalizacyjnej (tel., e-mail, osobisty kontakt) w oparciu o dostęp do baz bibliograficznych. Realizacja zamówień dotyczących zakupu Polskich Norm, a także wyszukiwania norm na temat podany przez klienta z zakresu hutnictwa i górnictwa. Wystawianie faktur. Wysyłka poczty. Obsługa czytelni.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 8 godzin dziennie: rozpoczęcie pracy w godzinach 7:00-9:30, zakończenie pracy w godzinach: 15:00-17:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. W przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagane min. 4 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne. W przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagane min. 2 lata doświadczenie zawodowego na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: znajomość zagadnień dotyczących obsługi klienta i prowadzenia sprzedaży, znajomość zagadnień księgowych i finansowych, znajomość zagadnień związanych z Systemem Zarządzania Jakością i Systemem Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Posługiwanie się oprogramowaniem komputerowym w zakresie edytorów tekstów, arkuszy kalkulacyjnych, baz danych. Dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność i komunikatywność. Umiejętność współpracy z klientem. Praca na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracy. Mile widziana znajomość ustaw o normalizacji, prawie autorskim i prawach pokrewnych. Mile widziany język angielski. Mile widziana umiejętność obsługi SAP. Mile widziane kursy i szkolenia SZJ. Mile widziana obsługa klienta. Mile widziana znajomość podstawowych zagadnień normalizacji i BHP. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-251-89-04) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub pocztowy (ul. Henryka Dąbrowskiego 22, 40-032 Katowice) lub e-mail: zanna.palega (at) pkn.pl
POLSKI KOMITET NORMALIZACYJNY - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)

*KIEROWCA AUTOBUSU (ZATRUDNIENIE PO KURSIE) - od 1 850 PLN

prowadzenie autobusu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubin (dolnośląskie)