SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Ulanów oferta pracy Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
Data publikacji: 2018-09-03
Lokalizacja: Ulanów (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 76, 37-410 Ulanów, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa i utrzymanie kontaktów z partnerami handlowymi pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ulanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: niżański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ulanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcyjno-Handlowy " Pinus II" Artur Nagier Ulanów
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Adres pracodawcy:
3 Maja 76, 37-410 Ulanów, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: niżański
Gmina pracodawcy: Ulanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ulanów
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 76
Profil działalności pracodawcy: produkcja pozostałych wyrobów z drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 03.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- ZAPEWNIANIE POPRAWNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA,- POMOC PRZY PROWADZENIU KSIĄG HANDLOWYCH,- ANALIZA POPRAWNOSCI DOKUMENTÓW ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH,- POMOC PRZY SPORZĄDZANIU ZEZNAŃ PODATKOWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Ziębice (dolnośląskie)
realizowanie polityki i strategii sprzedażowej, koordynowanie konferencji, bankietów imprez okolicznościowych.
A & R ROBERT WIERUCKI - 2016-06-01 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wg zawodu
ALTON JOB SP Z O O - 2017-06-26 - Żary (lubuskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych z nowymi klientami firmy, kontakty, ofertowanie, negocjacje handlowe, inicjowanie i prowadzenie działan marketingowych wspierających sprzedaż, realizacja celów sprzedażowych, ścicła współpraca z kierownikiem działu sprzedazy i rapotowanie w kierunku przełożonego
"FALLWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola jakosci mebli, dopuszczenie towaru do wysyłki
Kryszna Sp. Z.O.O. - 2015-12-07 - Trzcianka (wielkopolskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych, budowanie relacji biznesowych, rozwój biznesu w ramach chińskiego rynku nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Czarny Las (mazowieckie)
1.Obsługa kosiarek2.Przycinanie krzewów w ogrodzie3.Prace porządkowe dookoła obiektu4.Podlewanie roślinności
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Czepino (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2018-01-23 - Mielec (podkarpackie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Transport przesyłek kurierskich
Firma Handlowa "KRAK-POL" - 2017-09-19 - Radomsko (łódzkie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; dokładność, punktualność, rzetelność; zakres obowiązków: sprzątanie klatek schodowych i terenu zewnętrznego (jedna nowa kamienica); umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice centrum;
COMES-NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA CYWILNA ELŻBIETA SUCHOŃ,SŁAWOMIR KONOFOL - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)
obróbka skrawaniem elementów stalowych
DAMATZ Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Świebodzin (lubuskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
- sprzedaż towaru przez internet,- obsł. klienta,- zapoznaie się z asortymentem sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Łódź (łódzkie)
Znajomość przepisów i zasad BHP, branie udziału w szkoleniach i instruktażu z tego zakresu, rekrutacja pracowników.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Kraków (małopolskie)
Obsługa systemu Symfonia ERP pod kątem handlowym oraz administracyjnym, konserwacja urządzeń oraz instalacja i konfiguracja. System i rozkład pracy: trzy zmiany (8.00-16.00, 9.00-17.00, 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych młodocianych poracowników Wojewódzkiej Komendy, prowadzenie spraw płacowych młodocianych pracowników Wojewódzkiej Komendy, przygotowyanie wniosków o zawarcie umowy oraz refundację wynagrodzeń
Lubuska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-08-19 - Zielona Góra (lubuskie)
profesjonalna obsługa klientów w salonie, analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów, aktywna sprzedaż produktów, realizacja celów sprzedażowych, budowanie długofalowych relacji z klientem
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-07-20 - Opole (opolskie)
Ważenie i mieszanie surowców z uwzględnieniem specyfikacji receptury. Obsługa systemu sterowania procesem produkcji. Dbanie o przechowywanie i usuwanie surowców. Czyszczenie i dezynfekcja zbiorników produkcyjnych. Dokumentacja procesu pracy i zachowanie norm wysokiej jakości.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Niemcy (Niemcy)
Współpraca i kontrola firm zewnętrznych, dostarczających usługi IT (m. in. serwery, uoczta, telefony, strona www, rezerwacje, system biletowania i inne); wsparcie przy wyborze i zakupie sprzętu komputerowego, obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna; arzĄdzanie przepływem urządzeń sieciowych, komputerowych i telefonicznych, ipregramawaniem i licencjami; weryfikacja potrzeb CNE w zakresie wdrażania nowych systemów informatycznych oraz ich wdrażanie; wsparcie współpracowników v obsłudze systemów/usług teleinformatycznych; przygotowywanie i opracowywanie liezbędnycli dokumentów oraz prowadzenie korespondencji; kontrola zasobów magazynowych oraz części zamiennych; nadzór nad zakupami, wyszukiwanie ofert oraz dokonywanie zamówień; rozwiązywanie bieżących spraw i podejmowanie decyzji dot. organizacji pracy w warsztacie; wsparcie pracowników warsztatu w prostych macach konserwatorskich; ścisła współpraca z pozostałymi działami; obsługa wystaw nteraktywnych i infrastruktury budynku (przeglądy techniczne, obsługa usterek, emonty); kontakty z administratorem budynku oraz zewnętrznymi wykonawcami.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-10-31 - Gdynia (pomorskie)
- zapewnienie stabilności i regularności dostaw towarów do magazynów,- analiza stanów magazynowych i planowanie zapasów,- optymalizacja kosztów transportu i składowania.
IGLOTEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Skórcz (pomorskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganejdokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwai higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeńoraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasadi warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celuprzekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wnioskówdotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektówi pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonaniaoceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszyi pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa,praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiedniaszerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP)i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
Rozwożenie towaru (pasze)
P.H.U. Artur Ćwikliński - 2016-10-21 - Mieścisko (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; znajomość j. rosyjskiego w stopniu zaawansowanym; praca w dziale handlu i marketingu; obsługa klientów; prace związane z administracją biurową; prowadzenie korespondencji w j. rosyjskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAKŁAD DZIAŁALNOŚCI INNOWACYJNEJ "INNOVATOR" Sp.zo.o. - 2016-03-10 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatusprawy marketingowe
MARINE TECHNOLOGIES SP. Z O.O. - 2018-01-12 - Miastko (pomorskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•pomoc przy opracowywaniu projektów umów zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30000 euro •redagowanie i kompletowanie dokumentów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Kamienica Królewska (pomorskie)