SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI + ST PO WER Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI + ST PO WER
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: - ZAPEWNIANIE POPRAWNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA,- POMOC PRZY PROWADZENIU KSIĄG HANDLOWYCH,- ANALIZA POPRAWNOSCI DOKUMENTÓW ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH,- POMOC PRZY SPORZĄDZANIU ZEZNAŃ PODATKOWYCH.
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- ZAPEWNIANIE POPRAWNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH ORAZ ICH WERYFIKACJA,- POMOC PRZY PROWADZENIU KSIĄG HANDLOWYCH,- ANALIZA POPRAWNOSCI DOKUMENTÓW ZAPISÓW NA KONTACH KSIĘGOWYCH,- POMOC PRZY SPORZĄDZANIU ZEZNAŃ PODATKOWYCH.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI + ST PO WER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące, inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
Tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń o pracę. Umawianie osob na spotkania - organizacja spotkań, rozmowy z kandydatami, prowadzenie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Brzesko (małopolskie)
- Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
analizowanie rynku pracy pod katem potrzeb szkoleniowych, obsługa klientów zainteresowanych szkoleniami, kontakty i współpraca z instytucjami rynku pracy, przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, dokumentacja ISO, , dokumentacja i organizacja działaności placówki, wystawianie faktur za szkolenia, umowy
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Identyfikowanie elementów elektronicznych THT i SMD przy przyjęciu na magazyn.Przygotowywanie zestawów produkcyjnych na montaż.Zliczanie elementów po produkcji.Branża elektorniczna. Konieczna obsługa komputera i umiejętność liczenia w pamięci.
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży. Przyjmowanie ofert, prezentacja i sprzedaż ofert. Kontakt z klientami, marketing. Kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych.
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-02-03 - Piła (wielkopolskie)
realizacja procesów administracyjnych związanych z zakupami towarów i usług, stosowanie procedur zakupów obowiązujących w firmie, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupów
Delitissue Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)
analiza rynku UE, identyfikacja zjawisk i trendów sprzedażowych, analizy rentowności produktów i kanałów sprzedaży, analiza danych rynkowych celem podejmowania działań biznesowych, tworzenie modeli biznesowych, wsparcie działu zarządzania projektami w raportowaniu w mierzeniu działań z zakresu performance marketingu, odpowiedzialność za panel raportów i KPI's, analiza i raportowanie danych projektów, analiza ofert konkurencji, opracowywanie wniosków i rekomendacji
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Krosno (podkarpackie)
Obowiązki związane z kadrami i płacami, sprawami ubezpieczeń społecznych pracowników oraz osób prowadzących działalność goispodarczą
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
planowanie zakupów, współpraca z dostawcami usług transportowych, terminowa realizacja zamówień
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
kontakt z klientami (urzędy, szpitale, firmy) na terenie powiatu olsztyńskiego; szczegółowe informacje na temat firmy www.wirtualnykraj.pl
E-kontakt Paweł Jarzębiński - 2016-02-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
Przygotowanie technologii i narzędzi do obróbki, sporządzanie oprogramowania, koordynacja maszyny.
SACHER Obróbka Skrawaniem Matalu S.C. Lesław, Waldtraud, Piotr i Paweł Sacher - 2017-11-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kompleksowa opieka nad pacjentami (podgrzewanie posiłków, karmienie, przebieranie, zmiana pampersów, sprzątanie, robienie zakupów, realizacja recept), dojazd do pacjenta. Praca na terenie Piotrkowa Tryb. i okolic
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
- Nadzór nad dokumentacją systemu zarządzania jakością.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość zagadnień związanych z ISO. Mile widziana znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE email: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-04 - Katowice (śląskie)
kładzenie płytek, prace wykończenioweosoba zarejestrowana w PUP, do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, załatwianie spraw dot. ruchu kadr, warunków pracy i płacy, czasu pracy oraz świadczeń pracowniczych, planowanie i organizacja szkoleń, nadzór nad dokumentacją prawną i organizacyjną, prowadzenie spraw dot. gospodarki nieruchomościami i wyposażenia, przygotowywanie danych do budżetowania oraz prognozowanie kosztów wynagrodzeń i rezerw, obsługa zintegrowanego systemu komputerowego
EXPOM KWIDZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-30 - Nowy Dwór (pomorskie)
- pomoc w zadawaniu pytań do przetargów- uzupełnianie systemu CRM- pomoc w administracji biurowej- pomoc w wysyłkach towarów- pomoc w realizacji dostaw- analiza biuletynu zamówień publicznych oraz ustawowego Unii Europejskiej (TED) polegająca na znajdowaniu postępowań, w których firma może wziąć udział jako oferent. Analiza specyfikacji istotnych warunków zamówienia ((SIWZ) pod kątem zgodności sprzętu z oferowanym przez firmę oraz pod innymi względami takimi jak wymogi dokumentacyjne, wymogi związane z realizacją dostaw i dokumentacją- kontakt z zamawiającym poprzez zadawanie pytań w trybie zgodnym z Prawem Zamówień Publicznych- kompletowanie dokumentacji niezbędnej do udziału w postępowaniach,pomoc w składaniu ofert-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zabrze (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa urządzeń, konserwacja, naprawa
Brodnickie Zakłady Żelatyny Spółka z o.o. - 2016-04-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
1.Tworzenie oraz realizacja planu zakupów oraz kalendarza postępowań zakupowych na podstawie poszczególnych komórek organizacyjnych po uprzedniej akceptacji Dyrektora Szkoły.2.Nawiązywanie kontaktów osobistych, mailowych, telefonicznych z potencjalnymikontrahentami, instytucjami (analiza cen). Prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, itp.).3.Dokonywania rozeznania rynku poprzez przeprowadzanie zapytań ofertowych zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000,00 euro netto.4.Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności w zakresie: sporządzania i opiniowania wniosków zakupowych, projektów ogłoszeń.5.Ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacji prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej).6.Sporządzanie sprawozdań z zakresu zamówień publicznych we współpracy z główną księgową.7.Koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.8.Dokonywanie zakupów na określony sprzęt i usługi zgodnie z Ustawą o Zamówieniach Publicznych oraz Instrukcją Kontroli Obiegu Dokumentów.9.Prowadzenie rejestru zamówień i zakupów.10.Reklamowanie towarów i usług, prowadzenie rejestrów gwarancji.11.Tworzenie wzorów dokumentów obowiązujących w obszarze zakupów.12.Przechowywanie dokumentacji i prowadzenie archiwizacji postępowań z zakresu zamówień.13.Opracowywanie dokumentów dotyczących darowizn dla PZS Nr 1 w Krzyżowicach.14.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi w szczególności z księgową i magazynierem w zakresie prawidłowego i terminowego rozliczania rachunków.15.Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej w PZS Nr 1 w Krzyżowicach,16.Zaopatrywanie wszystkich pracowników PZS Nr 1 w Krzyżowicach w przysługujące im deputaty i świadczenia we współpracy z pracownikiem służb BHP.17.Obsługa kancelaryjna parkingu strzeżonego. Udzielanie stosownych informacji w zakresie funkcjonowania parkingu strzeżonego. Kontakt z Wydziałem Komunikacji w Starostwie Powiatowym we Wrocławiu w ramach obsługi parkingu strzeżonego. Sporządzanie sprawozdań z obsługi parkingu strzeżonego.18.Wykonywanie innych prac zleconych przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Kontakt z pracodawcą: Kazimierska Marta; Referent ds. kadr; 071311-84-79 wew:43, sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-04-19 - Krzyżowice (dolnośląskie)
wprowadzanie informacji do komputerowej bazy danych, układanie i upinanie dokumentów, wykonywanie zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Starogard Gdański (pomorskie)
Praca w brygadzie układającej przewierty hydrauliczne.
Przedsiębiorstwo Inżynieryjne DREWA - HYDROINSTAL Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Bolszewo (pomorskie)
Pracownik biura i obsługa klienta; praca w godz. 9-17; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 9-17
Biuro Podróży Euro-Relax - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)