SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWL Tomaszów Lubelski oferta pracy FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWL
Wynagrodzenie: od 2 775 PLN
Zakres obowiązków: sprzedawż materiałów budowlanych budowlanych, doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa.
Data publikacji: 2018-11-06
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pracodawca: FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łaszczowiecka 14, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedawż materiałów budowlanych budowlanych, doradztwo techniczne, profesjonalna obsługa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 775 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godzinach 7-15 lub 12-20
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY MATERIAŁÓW BUDOWL
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tomaszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tomaszów Lubelski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 775 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2018
Data zakończenia pracy: 15.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Sprzedawca w branży przemysłowej (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane min. 3 miesięczne doświadczenie zawodowe w sprzedaży materiałów budowlanych ( stal, pustaki, cement itp.)!!!
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 3
Nazwa pracodawcy: FIRMA "SŁAWEX" Zbigniew Sławiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Adres pracodawcy:
Łaszczowiecka 14, 22-600 Tomaszów Lubelski, powiat: tomaszowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: poniedziałek- piątek, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: tomaszowski
Gmina pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tomaszów Lubelski
Ulica pracodawcy: Łaszczowiecka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się sprzedażą materiałów budowlanych , stali w szerokim asortymencie oraz prowadzi produkcię i sprzedaż kotłów grzewczych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 06.11.2018
Oferta pracy ważna do: 30.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych; prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kandydatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym m. in.: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikających z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy; nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływu informacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta, obejmujących m.in. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowym w kategoriach: terminowość, ilość oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planu oraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, m.in. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług. Dodatkowe zadania zawodowe: reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów. poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników .- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę tymczasową na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Katowice (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie; umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;Kontakt tylko przez formularz dostępny na stronie interentowej www.blueducation.pl
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Gliwice (śląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu. Gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2016-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie warunków sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
Fotografowanie towaru, magazynowanie i wystawianie na aukcjach internetowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Dzikowice (lubuskie)
Przygotowywanie materiałów do pikowania, ustawianie maszyny pikującej, obsługa maszyny pikującej, odbiór gotowych materiałów z maszyny pikującej. Umowa zlecenie na okres 1 roku. Zatrudnienie od lutego 2017r.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Piła (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa prawna firmy, przygotowywanie projektów opinii prawnych.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Ustalanie strategii sprzedaży przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grójec (mazowieckie)
Samodzielne prowadzenie kancelarii(prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej,przyjmowanie rejestrowanie i wysyłanie poczty,gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji, rejestrowanie i terminowe dostarczanie pism zgodnie z dekretacją,prowadzenie rejestru delegacji służbowych;Uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek,Współudział w przygotowywaniu narad i spotkań organizacyjnych w WWK OHP).
kontakt przez OHP - 2016-03-21 - Poznań (wielkopolskie)
-planowanie produkcji, harmonogramowanie zleceń,-organizacja zaopatrzenia od dostawców polskich i zagranicznych,-opracowanie harmonogramu zamówień, współpraca z dostawcami w zakresie optymalizacji dostaw,-współpraca z pozostałymi działami Spółki w szczególności z działami: sprzedaży/obsługi klienta, produkcji i jakości,-optymalizacja zaopatrzenia i zapewnienie dostępności materiałów niezbednych do produkcji,-kontrola poziomu zapasów magazynowych.
Impress decor Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie i realizowane procesów zaopatrzenia, dystrybucji, logistyki, prowadzenie negocjacji cenowych, badanie poziomu cen.
ALPHA DAM Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Dębowa Łąka (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie nowych zamówień, zleceń produkcyjnych, kontrahentów w celu obciążenia pracami działu narzędziowni
PROMET Sp.z o.o. - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Opieka nad mieszkańcami domu opieki, karmienie, spacery, kąpiel.
Zgromadzenie Sióstr Męki P. N. Jezusa Chrystusa Dom Zakonny - Dom Opieki dla Osób Starszych im. Sł. B. J. Hałacińskiej - 2018-04-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-08-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa sekretariatu szkoły
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH im.Aleksandra Doby w Iwięcinie - 2016-10-13 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
opracowywanie i aktualizowanie planów reagowania kryzysowego; przygotowywanie procedur postępowania, uruchamiania struktur oraz bilansowania potrzeb sił i środków do zabezpieczania zadań z zarządzania kryzysowego; planowanie środków finansowych na zadania zarządzania kryzysowego; badanie, monitorowanie, analiza i prognozowanie zagrożeń rozwoju oraz opracowanie i wdrożenie programów przeciwdziałania ryzykom
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie podłoża, układanie elementów brukowych oraz prace wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Głodno (lubelskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
- prowadzenie kasy głównej i rozliczanie z kasami pomocniczymi,- prowadzenie ewidencji księgowej związanej z gospodarką materiałową,- prowadzenie ewidencji księgowej zaistniałych operacji bakowych, zakupu, sprzedaży, kasowych, uzgadnianie sald i dokonywanie wstępnej kontroli ich zgodności z planem finansowym,- sprawowanie bieżącego nadzoru w zakresie windykacji należności oraz dochodzenia roszczeń spornych i spłaty zobowiązań,- prowadzenie i rozliczanie ewidencji ksiąg inwentarzowych,,- należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych, danych komputerowych i informacji księgowych.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-09-30 - Słupsk (pomorskie)
- Poszukiwanie pracowników na rynkach wschodnich. Obsługa pracowników pod względem formalno - prawnym zatrudnienia w Polsce. - Praca w siedzibie firmy oraz w delegacji na terenie Polski i Ukrainy.- Znajomość języka Ukraińskiego jest wymagana w celu prowadzenia rekrutacji na terenie Ukrainy.- Wynagrodzenie: 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 3 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca: 10:00-14:00 + delegacje. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Jobman Group Sp. z o.o. - właściciel marki Jobman.pl - Agencja Pracy Tymczasowej działająca na podstawie wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod nr 2163, poszukuje osób chętnych do podjęcia pracy czasowej. Stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Połączeń Przychodzących.- Zakres obowiązków: Osoba odpowiedzialna będzie za: profesjonalną telefoniczną obsługę klientów, obsługa połączeń przychodzących w zakresie płatności, faktur oraz spraw technicznych, budowanie relacji z klientami tak aby byli zadowoleni z Twojej obsługi, jak i jakości usług świadczonych przez firmę.- Firma oferuje: profesjonalne szkolenie, przygotowane zarówno dla osób bez doświadczenia, jak i dla tych, którzy pierwsze kroki w tej branży mają już za sobą, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca na umowę o pracę jest poprzedzona miesięczną umową szkoleniową na umowę zlecenie), praca w systemie zmianowym, premie, której wysokość będzie uzależniona od jakości pracy, stabilne zatrudnienie oraz pracę dla dużej międzynarodowej firmy, pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, polisa ubezpieczeniowa i inne.- Wynagrodzenie: 11,50 zł/brutto/godzina (okres szkoleniowy). Praca na umowę o pracę jest poprzedzona miesięczną umową szkoleniową na umowę zlecenie ze stawką 11,50 zł/brutto/godzina. Po okresie szkoleniowym zleceniodawca wybranym kandydatom zaproponuje pracę na stanowisku Doradca Klienta Indywidualnego na umowę o pracę tymczasową na 18 miesięcy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00 - okres szkoleniowy. Po okresie szkoleniowym praca zmianowa w godzinach: 7:00-22:00 + soboty, niedziele - według miesięcznego grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczone zawodowe na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta, ale niekoniecznie -> zleceniodawca, pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Wymagany entuzjazmu i pozytywne nastawienie w relacjach z klientami. Odpowiedzialność i kreatywne podejście do realizacji powierzonych celów. Wymagana sprawna obsługa komputera. Kontakt osobisty WYŁĄCZNIE w poniedziałki (ul. 1 Maja 9, 40-224 Katowice) w godzinach: 9:00-15:00 w celu pozostawienia CV lub e-mail: joanna.grzybczak (at) jobmangroup.pl
JOBMAN GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI - 2016-05-02 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, a także koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; analizowanie, kontrolowanie i prowadzenie negocjacji z klientami
kontakt przez PUP - 2018-10-24 - Gliwice (śląskie)
Organizacja transportu, zapewnienie terminowości dostaw mat. budowlanych, negocjonowanie i warunków współpracy z dostawcami
STANLUX - 2016-03-04 - Kielce (świętokrzyskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa interesantów, księgowanie wpłat z tyt. wody i ścieków, wystawianie faktur z tyt. wody i ścieków, uzupełnienie bazy danych
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Wilków (dolnośląskie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)