SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kluczbork oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 19.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Prawo jazdy kat. ''b'', znajomość pakiety Office, doświadczenie zawodowe 3 lata (osoby z wykształceniem wyższym- doświdczenie nie jest wymagane), komunikatywność dobra orientacja w terenie
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "FLAXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Jagiełły 21, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kluczborski
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
Ulica pracodawcy: Jagiełły
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 18.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie, weryfikacja jakościowa projektów, odpowiedzialność za prowadzenie projektów, działania z zakresu logistyki, planowanie produkcji, wdrażanie dokumentacji pracowników i wg założeń dostawców, tworzenie oferty dla klienta
SIERAKOWSKI CZESŁAW LAKIERNICTWO - 2017-10-11 - Sierakowo (wielkopolskie)
Realizacja oraz inicjowanie programów finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30 -15.30 w Kołobrzegu.Wszystkie informacje dostępne na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/res/serwisy/pliki/12802911?version=1.0Dokumenty należy składać do 11.02.2016 r. do godz. 15.30 w sekretariacie lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2016-02-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie i obsługa kontrahentów ze wschodu
HOTEL LIDIA sp. z o.o. sp. k. 76-153 Darłowo ul. Dorszowa 3 - 2017-07-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów firmy.
Cukiernicza Spółdzielnia "ROKSANA" Strzyżów - 2017-08-28 - Strzyżów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
kompletowanie asortymentu do szycia
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Klucze (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi,wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy,wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Montowanie konstrukcji stalowych.
Konstal - Bud Usługi Wielobranżowe Mirosław Gągolski - 2018-03-29 - Ozimek (opolskie)
sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, listy płac, odprowadzanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń, współpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Płock (mazowieckie)
j.w
MANUTAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów do działań PR w mediach i portalach społecznościowych. Opisywanie produktów, monitoring sklepu, monitoring rynku, obsługa strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Legionowo (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
Weryfikacja zapytań ofertowych w zakresie procedur bezpieczeństwa klienta i składanych ofert, przygotowywanie ofert, kalkulacje finansowe ofert, negocjacje, szkolenia.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów pracowniczych (umowy, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy). Dokonywanie rozliczeń kadrowych(wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.). Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowywanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń). Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym. Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS, PFRON. Kierowanie pracowników na wstępne, okresowe, kontrolne badania lekarskiej pilnowanie ich terminowości.
ANDALIA Sp. z o. o. - 2017-11-03 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
rozliczanie zakupu i sprzedaży materiałów do produkcji i wyrobów gotowych (branża metalowa) kalkulacja i rozliczanie ofert handlowychrozliczanie magazynu
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-04-26 - Bieruń (śląskie)
Prace murarskie
Murarstwo Ogólnobudowlane Paweł Mroczkowski - 2016-11-15 - Mieścisko (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów reklamowych, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
- Zapewnienie drugiej linii wsparcia kluczowym użytkownikom Microsoft Dynamics AX zgodnie z umową SLA.- Inicjacja kanałów komunikacyjnych dla użytkowników końcowych, aby upewnić się, że wszyscy pracujący z rozwiązaniem wiedzą, dla kogo jest tworzone rozwiązanie i jakie są ich potrzeby.- Zapewnienie gotowości usług, analiza przyczyn źródłowych, diagnoza i rozwiązywanie problemów.- Wspieranie spójności z globalnymi procesami i wykorzystaniem aplikacji.- Zabezpieczenie celów biznesowych klienta i/lub użytkownika końcowego.- Proponowanie zmian, które sprawiają, że oprogramowanie jest bardziej wydajne i/lub zmniejsza koszty eksploatacji lub konserwacji.- Usprawnianie istniejących sposobów pracy.- Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami.- Zrozumienie złożonych problemów i identyfikacja szans i zagrożeń.- Zalecenie alternatywnych rozwiązań i określenie braków, jeśli to konieczne.Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Wybrana osoba odpowiedzialna będzie m. in. za sprawną realizację wysyłek eksportowych, odprawę towarów w eksporcie - imporcie, sporządzanie odpowiednich dokumentów oraz prowadzenie bieżących rozmów i korespondencji z kontrahentami zagranicznymi.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-08-07 - Włynkówko (pomorskie)
ręczne sortowanie, czyszczenie, krojenie i pakowanie owoców i warzyw, pracownicy wykonują pracę w chłodnym środowisku - 5 stopni, wyposażenie w odzież termiczną, praca odbywa się na stojąco w grupach 4-osobowych, 2 osoby wykonują pracę poza chłodnią
kontakt przez OHP - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, pomoc przy sprzedaży biletów, prowadzenie i aktualizowanie bazy odbiorców, prowadzenie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zamość (lubelskie)
zachęcanie potencjalnych konsumentów do zakupu danych produktów
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
WSPARCIE PRZY REALIZACJI PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH OD STRONY MERYTORYCZNEJ, FINANSOWEJ IORGANIZACYJNEJ (LOGISTYKA, DOKUMENTACJA, UMOWY, SPRAWOZDANIA ETC.), NADZÓR NAD REALIZACJAZADAŃ W PROJEKTACH ZGODNIE ZAŁOŻENIAMI WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE ORAZ ZASADAMI REALIZACJIPROJEKTÓW W RAMACH EFS, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ INFORMACYJNO-REKRUTACYJNYCH W PROJEKTACH,PROWADZENIE MONITORINGU WSKAŹNIKÓW, HARMONOGRAMU I BUDŻETU, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA ZKIEROWNIKIEM DZIAŁU SZKOLEŃ I PRACOWNIKAMI W BIURACH REGIONALNYCH.
KOMPASS CONSULTING BUCZKOWSKI MACIEJ - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
- Prowadzenie dokukentacji związanej z administacją. Oraganizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe: finanse, prawo. Biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Bardzo dobra znajomość Pakietu Office. Doświadczenie min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl (CV + list motywacyjny)
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Wyszkatłcenie: wyższe specjalność BHP; min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP; zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz warunków p.poż, wykonywanie zadań określonych w sprawie służby BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-16 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe, zarządzanie dokumentami, pocztą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Libiąż (małopolskie)