SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Biała Podlaska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Podlaska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Biała Podlaska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.10.2016
Data zakończenia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
białoruski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: znajomość rynków wschodnich
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Biała Podlaska
Gmina pracodawcy: Biała Podlaska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biała Podlaska
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 101
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowowanie budżetu rocznego lub planu wieloletniego, sprawowanie kontroli nad realizacją tych planów. Sporzadzanie raportów i analiz finansowych. Współpraca z zespołem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
pomoc przy obsłudze maszyn stolarskich, podawanie i odbieranie elementów składowych mebli, zakładanie do suszarni, szlifowanie elementów drewnianych
PPUH Andrzej Borkała - 2017-09-01 - Górki Małe (śląskie)
Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie raportów kasowych, wykonywanie oraz odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych. Praca w godz. 8-16, docelowo stała.
SERINUS Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
KWARC Sp.z.o.o - 2017-09-07 - Kostrza (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Tychy (śląskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynku francuskim, utrzymywanie kontaktów z dotycczasowymi partneram handlowymi, prowadzenie korespondencji w języku francuskim
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Darłowo (zachodniopomorskie)
praca związana z handlem i wyrobami, prowadzenie samochodu osobowego, zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, realizacja założonych planów sprzedaży (praca Lubin i okolice)
HYDROSOLAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ DOLNY ŚLĄSK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa biura oraz połączeń telefonicznych, sprzedaż materiałów medycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie wniosków ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Piła (wielkopolskie)
Projektowanie, obsługa klienta
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2017-05-09 - Puławy (lubelskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wieszowa (śląskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu.Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania. Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa i kontakt z klientami w języku niemieckim,- Realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży,- Monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych,- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów,- Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami,- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych,- Sporządzanie ofert techniczno – handlowych,- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań,
Alchemia S.A. - 2016-06-08 - Zawadzkie (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, dbałość o prawidłowy obieg pism, rejestrowanie i rozliczanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łęczyca (łódzkie)
zabiegi na twarz i ciało
Firma Handlowo-Usługowa "ANETA" Aneta Wyszkoń - 2017-04-27 - Sosnowiec (śląskie)
bieżąca obsługa kontrahentów firmy, korespondencja elektroniczna, przygotowywanie wycen i dokumentów sprzedaży, zarządzanie wysyłkami
LNB HUBERT CZEKAJEWICZ SP.J. - 2018-01-16 - Kobiór (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Kraków (małopolskie)
zbieranie ofert, rozmawianie z klientami, negocjacje.
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC w Zębcu Spółka Akcyjna - 2017-04-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej(dokumentacja związana z nawiązywaniem irozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie listpłac, rozliczanie z ZUS, US, księgowaniedokumentów księgowych (faktury VAT, wyciągibankowe itp.) - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Grajewo (podlaskie)
Specjalista do spraw reklamy
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Mielec (podkarpackie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami, rozlicznie się z wyników pracy
SPE Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Kierowca w transporcie międzynarodowym. Przewóz ciekłych chemikaliów i produktów pochodzenia petrochemicznego. Wynagrodzenie 2.100zł + delegacje służbowe. Kontakt z pracodawcą tel: 71-7000045 lub 667650803 e-mail:msz (at) star-polska.com.pl.
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
utrzymanie wymaganego stanu technicznego maszyn, urządzeń, instalacji elektryczno-energetycznych i wyposażenia sklepu
TESCO (Polska) Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)