SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH Mysłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
Data publikacji: 2016-06-09
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, informatyczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Mikołowska 4a, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Mikołowska
Numer budynku pracodawcy: 4a
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż - obsługa klientów stacjonarnych i sklepu internetowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rozwoju stron internetowych
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.06.2016
Data dodania oferty pracy: 08.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.06.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-11 - Rudna Mała (podkarpackie)
- dekretowanie i ewidencja dokumentów księgowych- przygotowanie rozliczeń z kontrahentami- księgowanie dokumentów kasowych i bankowych- pomoc w sprawozdaniach miesięcznych- przygotowywanie raportów- bieżąca obsługa biura- nadzór nad dokumentami
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-28 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-28 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
Monitorowanie transakcji pracowników firmy na papierach wartościowych, administrowanie systemu Personal Account Trading system, administrowanie listy Access Persons oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie i wystawianie umów, aneksów, świadectw pracy, zaświadczeń, kontrola badań i szkoleń bhp),ewidencja i rozliczanie czasu pracy (w tym czas pracy kierowców),naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ZUS i podatkowymi,
Telmex sp. z o.o. - 2016-03-09 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta, pomiary (w terenie), wyceny
OKSYSTEM PLUS TURKOWIAK Sp.j - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)
-tworzenie ofert handlowych,-przygotowanie materiałów do reklamy firmy,-obrabianie materiałów filmowych, zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdów (małopolskie)
Obsługa klientów, wystawianie ofert na portalach aukcyjnych, wykonywanie zdięć i ich obróbka.
TDM Electronics S. A. - 2017-01-04 - Kopana (mazowieckie)
praca na stanowisku piekarz, formowanie ciasta na bułki oraz rogaliki nadziewane
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Grabownica Starzeńska (podkarpackie)
Efektywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych, profesjonalne budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych, współpraca z innymi działami w firmie, przygotowanie ofert dla klientów oraz umów handlowych, realizowanie handlowej strategii firmy, budowanie dobrego wizerunku firmy, prowadzenie nowoczesnych technik sprzedaży i analiz handlowych
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2016-06-10 - Osina Mała (łódzkie)
-współpraca z obecnymi klientami firmy-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przygotowanie umów wstępnych-realizowanie celów sprzedażowych
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Poszukiwanie klienta, spotkanie z klientem, oferowanie produktów, realizacja zamówień, wszystko w segmencie biznesowym bez obsługi klienta detalicznego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
znajomość procesu budowlanego, znajomość programów użytkowych oraz kosztorysowych NORMA, KOSZT_KD lub pokrewnych, umiejętność sporządzania wycen usług budowlanych i analizy terenowej materiałow i usług budowlanych,
Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" Oddz. w Czerwonym Borze - 2018-01-05 - Czerwony Bór (podlaskie)
budowanie i utrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowywanie skryptów do testów automatycznych, kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
obsługa systemu przyjmowania zleceń, obsługa klienta, zamiawianie towaru, realizacja, terminowość, ustalanie, kontakt z klientem
WnD Sp z o.o. - 2016-06-24 - Rąbień (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja systemowych projektów współfinansowanych ze środków UE. Monitorowanie możliwości aplikowania ośrodki europejskie na realizowanie programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej Wojewódzkiej KomendyOchotniczych Hufców Pracy. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych ze środków EU. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach ERAZMUS + i z innych źródeł. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej. Współpraca z instytucjami i organizacjami międzynarodowymi prowadzącymi działalność zbieżną z działaniami OHP. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich. Znajomość tematyki związanej z zakresem wdrażania programów europejskich w OHP. Gotowość do stałej, w tym samodzialnej aktualizacji wiedzy. Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejetność pracy w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymywanie relacji z klientami, realizacja strategii handlowej, przygotowywanie ofert handlowych, budowa wizerunku firmy
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
Dostarczanie usług HR na najwyższym poziomie w zakresie benefitów, wyrównań oraz tworzenia list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Kraków (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Opoczno (łódzkie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Runów (mazowieckie)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów firmy na rynku izraelskim.Obsługa klienta w języku hebrajskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie działania urządzeń radiowych, pracujących w sieciach zarządzania Wojewody, koordynacji ratownictwa oraz ostrzegania i alarmowania, poprzez codzienne sprawdzanie łączności w celu utrzymania gotowości do pracy urządzeń systemu w sytuacjach kryzysowych - opracowywanie oraz aktualizowanie wojewódzkiego planu zarządzania kryzysowego w zakresie funkcjonowania systemu łączności dla potrzeb kierowania i współdziałania realizowanych zadań w warunkach bieżącej pracy Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz w warunkach ustawowego stanu nadzwyczajnego w celu zabezpieczenia technicznych warunków obiegu informacji pomiędzy wszystkimi podmiotami i jednostkami organizacyjnymi wojewódzkiego systemu zarządzania i reagowania kryzysowego - opracowywanie i utrzymywanie w stałej aktualności dokumentów z zakresu organizacji łączności kierowania i współdziałania w celu zobrazowania aktualnego stanu organizacyjnego i powiązań funkcjonalnych elementów sieci łączności - koordynowanie zakupu urządzeń i sprzętu łączności oraz udział w czynnościach odbiorczych nowo zainstalowanych lub zmodernizowanych urządzeń w celu utrzymania sieci łączności na poziomie gwarantującym jej sprawność i realizację wszystkich wymaganych rodzajów usług telekomunikacyjnych - nadzorowanie stanu technicznego sprzętu i urządzeń łączności, stanowiących wyposażenie Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego oraz planowanie potrzeb Wojewódzkiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego w celu zapewnienia ciągłości łączności z poszczególnymi jednostkami - współpraca z przedsiębiorstwami telekomunikacyjnymi i pocztowymi w zakresie opiniowania i uzgadniania planów działań na wypadek wystąpienia szczególnych zagrożeń - opracowywanie wniosków i propozycji w zakresie rozbudowy, modernizacji i eksploatacji systemów i urządzeń łączności w celu utrzymania i eksploatacji sieci radiowej zgodnie z zasadami prawa telekomunikacyjnego, normami Urzędu Regulacji Elektronicznej oraz na poziomie technologicznym adekwatnym do aktualnego, średniego poziomu stosowanego w kraju rozwiązań technicznych w tym zakresie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 2 piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. KPUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba KPUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2015-12-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
E 100 POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji podatkowej, wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych, segregowanie dokumentacji, udzielanie odpowiedzi na zajęcia wierzytelności
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)