SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY Augustów oferta pracy Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: do 2 800 PLN
Zakres obowiązków: SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Augustów (podlaskie)
Pracodawca: Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tytoniowa 4, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Augustów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: augustowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Augustów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Nazwa pracodawcy:
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Adres pracodawcy:
Tytoniowa 4, 16-300 Augustów, powiat: augustowski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: augustowski
Gmina pracodawcy: Augustów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Augustów
Ulica pracodawcy: Tytoniowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Augustowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.12.2017
Oferta pracy ważna do: 17.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa i nadzór maszyn do wytwarzania wyrobów sztucznych, sortowanie półproduktów i wyrobów gotowych
AUDIT DORADZTWO PERSONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Międzyrzecz (lubuskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Polerowanie, szlifowanie kamienia naturalnego
s.c. M.M. Wodzyńscy.Zakład Kamieniarski - 2016-02-23 - Koluszki (łódzkie)
tworzenie i realizacja zamówień, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Ciechanów (mazowieckie)
Kontakt z urządami i hurtowniami ukraińskimi i niemieckimi.
FORTUNA Gospodarstwo Rolno-Hodowlane s.c. - 2016-05-25 - Pyrzany (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne; min. 5 lat stażu pracy w japońskim przed. produkcyjnym związanym z motoryzacją; język japoński - native speaker; znajomość procesu produkcji i montażu czujników NOX; zakres zadań: sporządzanie raportów do Japonii; wdrażanie unowocześnień na nowopowstałych liniach produkcyjno-montażowych czujników NOX; współpraca ze specjalistami z Japonii; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego; wykonywanie czynności administracyjno-biurowych; przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień; sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów; współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie tworzenia zleceń transportowych. Praca w godzinach 8-16
STEGU Spółka z o.o. - 2016-12-29 - Jełowa (opolskie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie klientów
PRACOWNIA REKLAMY A-Z SPÓŁKA CYWILNA PIOTR KOTOWSKI MARZANNA KOTOWSKA - 2018-04-18 - Puławy (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca dla uczniów lub studentów w okresie od lipca do września. Inwetaryzacja pojemników na terenie gminy Jarocin.
ZGO NOVA Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
Opis stanowiska:- efektywna promocja wydawnictwa i budowanie pozycji marki- organizacja eventów - organizacja udziału wydawnictwa w targach i wystawach- sprzedaż powierzchni reklamowej w czasopiśmie i na portalu- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- budowanie dobrych relacji biznesowych z klientami
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
obsługa aparatów lęgowych,- wybieranie i selekcja piskląt ,- utrzymanie czystości w Zakładzie Wylęgu Drobiu ,- i inne prace,
Drosed Surowiec sp zo.o. - 2018-06-19 - Cierpice (kujawsko-pomorskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I PARTNERAMI W J.NIEMIECKIM, OBSŁUGA KONTRAKTÓW, NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU PERSONELU OPIKUŃCZEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W OBSŁUDZE KLINTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL katarzyna.mackiewicz (at) pmn.info.pl
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA WROCŁAW - 2016-03-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych (kadry, płace), prowadzenie całokształtu spraw dotyczących ZUS, prowadzenie dokumentacji PFRON; praca w godz. 8-12
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA" - 2016-08-01 - Ustka (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej i ZUS
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-10-25 - Częstochowa (śląskie)
Transport towarów na potrzeby firmy, transport kostki brukowej, piasku, cementu. Przewóz maszyn na plac budowy. Dowóz towaru do klienta.
KAN-DROG Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-08-22 - Rogożewek (mazowieckie)
obsługa klienta oraz dobór, sprzedaż art. medycznych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy. f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, - wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na zastępstwo, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń na zastępstwo w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: zawodowe lub techniczne; doświadczenie w prowadzeniu obiektów budowlanych-przemysłowych, wielkogabarytowych; uprawnienia na wózki widłowe i podnośniki (zwyżka) oraz uprawnienia elektryczne 1 kV; zakres obowiązków: utrzymywanie dobrego stanu technicznego obiektów firmy; wykonywanie okresowych przeglądów obiektów; reagowanie na awarie; dbanie o instalacje i urządzenia techniczne; utrzymywanie terenu wokół zakładu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
TENNECO AUTOMOTIVE EASTERN EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Gliwice (śląskie)
sortowanie towaru, wprowadzanie towaru na stan magazynowy przygotowanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Świebodzin (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Białystok (podlaskie)
- zarządzanie i koordynowanie dostaw towarów instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie umówprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
prace magazynowe
ANDRZEJ GRODZIŃSKI FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "GRODEX" - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż mieszkań, przedstawianie klientom oferty sprzedaży mieszkaniastaż w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Płock (mazowieckie)
Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa gospodarki magazynowej hurtowni, dbałość o ekspozycję towaru, obsługa kasowa klienta
EUROCASH S.A. - 2018-05-04 - Siedlce (mazowieckie)
przepalanie elementów metalowych
PW POLDEX POLEHOJKO ARTUR - 2017-03-22 - Skalmierowice (kujawsko-pomorskie)
Cel stanowiska: Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów oraz konserwacji urządzeń i instalacji;3)inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5)koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6)koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7)koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8)koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9)inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10)koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11)koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12)inicjowanie utrzymywania w stałej sprawności technicznej urządzeń stacji uzdatniania wody basenowej;13)koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji instalacji i urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;14)rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;15)inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16)inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;17)sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-08-21 - Legionowo (mazowieckie)