SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Śrem oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej. Pon-pt 8-16
Data publikacji: 2020-09-03
Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej. Pon-pt 8-16
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3026
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 08.09.2020
Data zakończenia pracy: 08.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5252529493
danePracodawcy_regon: 14605937100000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: śremski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3026
Gmina pracodawcy: Śrem
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Śrem
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0971560
Ulica pracodawcy: Gostyńska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.09.2020
Data dodania oferty pracy: 03.09.2020
Oferta pracy ważna do: 01.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1083d783e86e657dc78abdcae45c24e0
Podobne oferty pracy
Nadzór i realizacja dokumentacji technicznej w oparciu o wymagania oraz harmonogram kontraktu.Kontrakty z partnerami handlowymi.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "GRALBET" Sp.z o.o. - 2019-07-08 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie spraw szkoleniowych
Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
Bieżąca obsługa pracowników w zakresie spraw personalnych - budowanie pozytywnego wizerunku działu personalnego w firmie poprzez orientację na klientów działu, profesjonalizm obsługi, opracowywanie i wdrażanie przyjaznych narzedzi zapewniających skuteczny przepływ informacji od/do pracowników firmy.Wymagania:- wykształcenie wyższe,- umiejętność przygotowywania dokumentów i korespondencji, terminowość i dokładność, umiejętnośc obsługi komputera (pakiet MS Office),- znajomość języka ukraińskiego (stopień C1).
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż umów i obsługa klientów w Salonie nc+ , przedstawianie ofert telewizji cyfrowej,
Amaro Kasprowicz Robert - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
....
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Koło (wielkopolskie)
księgowość, finanse,rozliczanie pracowników
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
Kontakt osobisty,tel:662212121,CV:rekrutacja (at) smlogistic.com.pl.Prowadzenie pełnej księgowości,KPIR,księgowanie faktur sprzedaży,zakupu,raportów kasowych i wyciągów bankowych,prowadzenie rejestrów śr.trwałych,rozliczanie międzyokresowe kosztów,sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji podatkowych VAT i CIT.
SM LOGISTIC Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Wieprz (małopolskie)
obsługa klienta, przyjmowanie towarów od klientów, udzielanie klientom informacji i wyjaśnień o zakresie świadczonych usług i ich cenach, wydawanie towarów, sprzedaż w sklepie stacjonarnym i internetowym, dbanie o czystość i estetykę w punkciepraca na umowę zlecenie (153-176 godzin w miesiącu), praca w przedziale godzinowym 10:00-19:00oferta dostępna w sali G
MAGDALENA OLEJNIK - CEGLAREK PRZEDSIĘBIORSTWO BOR - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-02-23 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2018-04-25 - Krosno (podkarpackie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kwidzyn (pomorskie)
- przyrządzanie dań kuchni indyjskiej według oryginalnych przepisówumowa na czas określony-3 lata
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Łódź (łódzkie)
tworzenie i modyfikowanie zamówień, kontakt z dostawcami w języku angielskim i języku tureckim, procesowanie danych w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Kraków (małopolskie)
księgowanie, fakturowanie, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do urzędów
Dreisitz-design Sp. z o.o. - 2015-11-26 - Chociejów (lubuskie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe, kontakt z uczestnikami projektu, sporzadzanie pism, archiwizowanie dokumentów, zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym i reg. pracy PUP oraz z przepisami ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, zapoznanie się z przepisami ustawy o chronie danych osobowych i KPA, współpraca z pracownikami PUP, odbieranie telefonów, pomoc w przygotowaniu bieżących spraw, obsługa urzadzeń biurowych, pomoc przyorganizacji wydarzeń w PUP, pomoc przy weryfikacji i wprowadzaniu dokumentacji projektowej, udział w procesie sporzadzania wniosków o płatność dla instytucji pośredniczacej.
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Będzin (śląskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-29 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne oraz koordynacyjne.Łatwość nawiązywania relacji biznesowych oraz praktyczne zdolności pozyskiwania Klientów.Gotowość do częstych wyjazdów służbowych.Przygotowywanie ofert handlowych dla klientów oraz ich prezentacja.Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.praca w delegacji
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-06-06 - Mielec (podkarpackie)
Pozyskiwanie klientów. Koordynacja i kontrola realizacji zamówień. Przygotowywanie dokumentacji zwiazanej z dostawami do klientów. Współpraca z Urzędami Celnymi.
Laboratorium Kosmetyczne Canexpol Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Stojadła (mazowieckie)
bieżąca obsługa sekretariatu, redagowanie pism, wysyłka, odbieranie korespondencji, wprowadzanie do ewidencji oraz rozdysponowywanie poczty, pobieranie faktur zakupowych z platform i maili, weryfikacja dokumentów oraz wprowadzanie ich do obiegu elektronicznego, obsługa i nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, weryfikacja poszczególnych etapów obiegu dokumentów w firmie, księgowanie faktur, bezpośrednia współpraca z Główną księgową i Zarządem spółki, zaopatrywanie firmy w niezbędne materiały oraz art. biurowe, obsługa techniczna spotkań i narad
INSBUD SP. Z O. O. - 2021-02-25 - Drzymałowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów. Sprzedaż telefoniczna, bezpośrednia na miejscu w hotelu.Opieka podczas organizowanych wydarzeń w roli koordynatora.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Otwock (mazowieckie)
organizacja transportu z krajów Europy Wschodniej na tereny Unii Europejskiej i Polski, cały zakres plus konsultacje.
KATARZYNA ONYSZKIEWICZ - 2016-12-16 - Morzyczyn (zachodniopomorskie)
Sprzedaż opraw oświetleniowych, nawiązanie i utzrymanie kontaktów z klientem, samoorganizacja pracy, raportowanie pracy własnej, realizacja planów sprzedażowych poprzez inwestycyjny kanał dystrybucji. Wynagrodzenie do uzgodnienia (podstawa + premia za osiągane wyniki).
LIRA Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prace pomocnicze na budowie
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
sprzątanie obiektu
Mega Błysk Group MARIUSZ PAWLAK - 2019-07-16 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, przekazywanie zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażyGodziny pracy 8-16
Yetico S.A. - 2020-04-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizacja projektów systemowych finansowanychze środków budżetowych kraju oraz pozanudżetowych, koordynacja działań w zakresie wdrażania przedsięwzięć programowych, podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
przyjmowanie wyrobów do magazynu oraz sprawdzanie ich zgodności z dokumentami, rozładowanie , załadowanie i rozwożenie towarów, dononywanie bieżącej obsługi powierzonego sprzętu
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)