SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA Olsztyn oferta pracy Yetico S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, przekazywanie zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażyGodziny pracy 8-16
Data publikacji: 2020-04-23
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Yetico S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Towarowa 17A, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, przekazywanie zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów sprzedażyGodziny pracy 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące kolejna na czas określony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 28
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2862
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe, Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: Yetico S.A.
danePracodawcy_nip: 7390102047
danePracodawcy_regon: 004446253
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Towarowa 17A, 10-416 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: `
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 28
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
danePracodawcy_kodPowiatu: 2862
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0964465
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 17A
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243390
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw sprzedaży (z wyłączeniem technologii informacyjno-komunikacyjnych)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f57f6ab43045de426251dd96fff8d2e
Podobne oferty pracy
Obsługa wspólnot mieszkaniowych, windykacja należności, obsługa zebrań GODZINY PRACY: OD 7.30 DO 15.30
STOWARZYSZENIE WSPÓŁWŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI "MÓJ DOM" - 2019-10-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Kronospan HPL Sp.z o.o. - 2016-02-10 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
negocjowanie warunków współpracy, prowadzenie obsługi klienta oraz budowanie relacji z nowymi klientami, poszukiwanie nowych odbiorców, współtworzenie oferty i strategii sprzedażowej firmy, bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Realizacja czynności służbowych związanych z przeglądami, konserwacją, montażem oraz naprawami elektronicznych i mechanicznych urządzeń systemów zabezpieczeń technicznych, tj: systemów kontroli dostępu, systemów sygnalizacji włamania i/lub napadu, systemów nadzoru wizyjnego, systemów przeciwpożarowych, systemów zabezpieczeń mechanicznych, systemu głośników, systemu ochrony obwodowej detekcji na ogrodzeniu, montaż i serwis pozostałych usług świadczonych przez spółkę
Orlen Ochrona sp.z.o.o - 2020-01-27 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
KANCELARIA PODATKOWA MERKURY - 2020-01-20 - Kielce (świętokrzyskie)
Sporządzanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie teczek akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę, samodzielne stanowisko pracy w biurze rachunkowym.
Biurex s.c. Doradztwo Podatkowe - 2017-06-06 - Nysa (opolskie)
staż- wyszukiwanie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o zamówienia publiczne, kompletowanie dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie poprawności dokumentacji nadesłanej przez podwykonawców lub współwykonawców robó, kompletowanie dokumentacji firmowej, obsługa urządzeń biurowych, inne prace związane z obsługą biurową firmy,Komputer: ilość godzin 8
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt i obsługa Klientów, aktywny udział w akcjach promocyjnych, ścisła współpraca z mobilnym Zespołem Reprezentantów Handlowych, weryfikacja baz Klientów, wystawianie faktur sprzedażowych oraz dokumentów magazynowych.
MEDI-SEPT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-14 - Konopnica (lubelskie)
wprowadzanie faktur, dokonywanie zamowień, kontakt z kontrahentem, wypełnianie dokumentacji zakupowej, obsługa emailowa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie działań zmierzających do sprzedaży produktów i usług oferowanych przez fundację i ich promowanie, wyszukiwanie klientów i odbiorców.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
FizjoterapeutaPraca w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KARABELA Sp. z o.o. - 2018-06-15 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Specjalista ds. inwestycji
"FABIOS" FABRYKA OSŁONEK BIAŁKOWYCH - 2016-09-28 - Białka (małopolskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż oraz doradztwo w zakresie produktów zielarskich i medycznych
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Nadzór nad pracownikami porządkowymi.
"ABC Service" Spółka z o.o. - 2015-12-17 - Legnica (dolnośląskie)
Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie: bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności, - Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- Kserokopie innych dokumentów potwierdzających wymagań niezbędnych stawianych w naborze.Dodatkowe:- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:" Nabór nastanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji", w terminie do dnia 13.09.2019 r. do godziny 16:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska Główny Księgowy tel. 71782 35 14 wgodz. 9.0015.00 Umowa na zastępstwo, praca w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny w godzinach 8:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-09-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
prace komputerowe, promocja, reklama, prace biurowe,
SHARJEEL ASHAN TRADERS - 2017-08-18 - Ząbki (mazowieckie)
• kreowanie marketingowego wizerunku firmy;• reprezentowanie Firmy na imprezach międzynarodowych;• terminowa realizacja planów;• prowadzenie negocjacji handlowych w powierzonym zakresie;• ścisła współpraca z Zespołem HandlowymGodziny pracy: od 7:00 do 15:30 (30min. przerwa luch-owa) od pon. do pt.
Prevac sp. z o.o. - 2018-12-04 - Rogów (śląskie)
- planowanie produkcji w długich i krótkich czasookresach,- rejestracja wpływających zleceń produkcyjnych,- bieżąca aktualizacja statusu zleceń produkcyjnych,- opracowywanie i kontrolowanie wykonania dziennego planu produkcji dla danej zmiany,- opracowywanie prognoz obłożenia produkcji na podstawie zawartych umów handlowych,- analiza zapotrzebowania i możliwości produkcyjnych,- tworzenie nowych i usprawnianie istniejących rozwiązań w zakresie planowania,- współpraca z działem sprzedaży i projektantami.- ustalanie priorytetów przedsiębiorstwaOkres próbny 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00
Apator Telemetria Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Słupsk (pomorskie)
Zaopatrzenie zakładu w materiały produkcyjne nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostawwyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towarukontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowychprowadzenie negocjacji z dostawcamibadanie i analiza próbek materiałówmonitorowanie stanów magazynowychwprowadzanie zamówień do systemu CDN XLścisła współpraca z innymi działami firmypraca od pon-pt w godz. 8-16
Maan Sp. z o.o. - 2020-02-12 - Pruszków (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Wągrowiec (wielkopolskie)
zakres obowiązków:dopasowanie programu usług do potrzeb klienta, organizowanie podwykonawców usług związanych z przygotowywaniem oraz serwowaniem jedzenia , nadzór świadczonych usług;
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Opole Lubelskie (lubelskie)
OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ, OBSŁUGA KLIENTA, PRZYGOTOWYWANIE OPISÓW I ZDJĘĆ PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Aktywna współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bytów (pomorskie)
-prowadzenie wspólpracy z aktualnymi klientami spółki, zarządzanie sprzedażą w ich zakresie;-promowanie i zabezpieczanie najkorzystniejszej sprzedaży wyrobów spółki;-pozyskiwanie nowych klientów i ich bieżąca obsługa;-przygotowywanie ofert handlowych, współudział w doborze optymalnej oferty handlowej;-prowadzenie negocjacji i prezentacji handlowych;-przygotowywanie, weryfikacja umów handlowych oraz koordynacja ich realizacji;- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych oraz założeń polityki cenowej;-prowadzenie aktywnego i skutecznego marketingu;-współudział w ocenie i doborze odpowiednich narzedzi marketingowych;-gromadzenie informacji oraz analiza rynku w zakresie potrzeb na inne rodzaje i typy wyborów;-przygotowywanie raportów sprzedażowych, marketingowych i cenowych
kontakt przez PUP - 2019-08-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu, prowadzenie badań, gromadzenie informacji rynkowych, planowanie i wdrażanie metod promocji.
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Nałęczów (lubelskie)
obsługa składu celnego
EUROBAC Sp. z o.o. - 2017-07-03 - Trzebinia (małopolskie)
Wykonywanie pokryć dachowych z papy, dachówki i blachy. Naprawa dachów różnymi materiałami dekarskimi. Montowanie okien dachowych, wyłazów, świetlików. Zakłada, konserwuje i remontuje urządzenia służące do odprowadzania wody z dachów przy zastosowaniu narzędzi i urządzeń dekarskich. 120-160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 7-17. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Mokrzańska i według adresów budów. Proponowany okres wykonywania pracy: 2 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Wrocław (dolnośląskie)