SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kętrzyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: specjalista do spraw księgowości
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: specjalista do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kętrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kętrzyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2016
Data zakończenia pracy: 21.08.2016
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Adres pracodawcy:
Pocztowa 11, 11-400 Kętrzyn, powiat: kętrzyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: kętrzyński
Gmina pracodawcy: Kętrzyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kętrzyn
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 15.02.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
sprzedaż, wydawanie towaru, obsługa komputerai drukarki fiskalnej
Zakład Usług i Zaopatrzenia Technicznego - Jan Krzysztoń - 2016-03-01 - Jaworznik (śląskie)
Photo shop. Corel draw. Open shot video.
MA-BUD Magdalena Nowak - 2018-01-23 - Borowie (mazowieckie)
jw.
CHZ ARS POLONA S. A. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów bezpośrednia i telefoniczna, obsługa zamówień, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów z branży materiałów budowlanych do sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Niepołomice (małopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; obsługa klienta zagranicznego; praca w systemie SA
"PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-26 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zakres czynności: wyszukiwanie i pozyskiwanie funduszy z finansowania zewnętrznego dla planowanych przedsięwzięć, opracowanie i przygotowanie dokumentacji do złożenia wniosku o środki finansowane zgodnie z założeniami i potrzebami przedstawionymi przez wnioskodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa klientów w obszarze kadrowo-płacowym sporządzanie dokumentów kadrowych naliczanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS rejestrowanie, wyrejestrowanie oraz zgłaszanie wszelkich zmian dla pracowników w ZUS (program Płatnik) realizacja zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Tax - 2016-02-11 - Nysa (opolskie)
promowanie marki Skoda, reklama
RE-WO VOLUMIS MOTORS sp. z o.o. - 2016-01-05 - Lubin (dolnośląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
Produkcja i montaż elementów wentylacji.
LAK-MEL KABINY LAKIERNICZE JAROSŁAW MELAŃCZUK - 2018-03-29 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły, sprawy kadrowe - prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły, prowadzenie spraw uczniowskich, korespondencja przychodząca i wychodząca - rejestr prowadzenie.
Niepubliczne Liceum Ogólnokształcące Szkoła Mistrzostwa Sportowego w Płocku Związku Piłki Ręcznej w Polsce - 2017-06-06 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduńska Wola (łódzkie)
prowadzenie spraw związanych z kadrami i płacami pracowniczymi
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Katowice (śląskie)
organizacja i nadzór nad przebiegiem całego procesu zaopatrzenia firmy;
UNIMOULD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Pieńsk (dolnośląskie)
Prowadenie ewidencji pracowników, przygotowywanie umów o pracę, zlecenie, o dzieło, wystawianie świadectw pracy, rozliczanie ekwiwalentów, wynagrodzeń, sporządzanie PIT-11, prowadzenie ewidencji czasu pracy, nadzór nad badaniami wstępnymi, okresowymi, kontrolnymi, odpowiadanie na pisma urzędowe, obsługa programu płacowo-kadrowego "ENOVA"
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2018-02-16 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
Prace gospodarcze
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Krzeszów (dolnośląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. Praca w Tarnobrzegu.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów na powierzonym terenie, budowanie i umacnianie kontaktów handlowych z aktualnymi klientami firmy, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, przeprowadzanie kompleksowego doradztwa w zakresie doboru produktu, finalizacja procesu zawarcia umowy z klientem, współpraca z działami operacyjnymi, zajmującymi się produkcją, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczące segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnego produktu, reprezentowanie firmy na targach branżowych.
MITKO Sp. z o.o. - 2017-04-06 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sporządzanie kalkulacji cenowych, list obecności, inwentaryzacji, prowadzenie rozliczeń gotówkowych itp. zamawianie towarów i negocjowanie cen zarządzanie terminami dostaw, logistyka, kompleksowa obsługa administracyjna biura, współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym firmy, wsparcie kierownika produkcji, tłumaczenie dokumentów, zarządzanie zasobami magazynu, raportowanie bezpośrednio do przełożonego
ICE- TRADE PRODUCTION Sp. z o.o - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, prowadzenie kampanii rekrutacyjnych, tworzenie profili kompetencyjnych, współpraca z klientami
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HABA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż części do samochodów ciężarowych, obsługa klientów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-04-19 - Żary (lubuskie)
1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
obsługa HDS
EMP 707 Sp. z o.o - 2018-04-18 - Dęblin (lubelskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych, archiwizowanie dokumentów, obsługa programów płacowo-kadrowych
BEATA GRADZIK BIURO KSIĘGOWE - 2016-09-27 - Turek (wielkopolskie)