SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW (NEST BANK) Krosno oferta pracy Sylwia Jurusik KANCELARIA FINANSOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW (NEST BANK)
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja planów sprzedażowych banku- bieżąca obsługa Klienta bankowego
Data publikacji: 2019-01-24
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Sylwia Jurusik KANCELARIA FINANSOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Stanisława Staszica 4, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja planów sprzedażowych banku- bieżąca obsługa Klienta bankowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW (NEST BANK)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 30.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi sprzętu biurowego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- mile widziane doświadczenie zawodwe w sektorze finansowym- doświadczenie w obsłudze klienta
Nazwa pracodawcy: Sylwia Jurusik KANCELARIA FINANSOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Ks. Stanisława Staszica 4, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy kierować na adres: kancelaria.finansowa (at) kancelaria.expert
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Ks. Stanisława Staszica
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: branża finansowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 24.01.2019
Oferta pracy ważna do: 23.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. zapewnienia jakości
GEMO-SILESIA Sp. z o. o. - 2016-11-16 - Chorzów (śląskie)
negocjacje zakupowe, poszukiwanie nowych dostawców,zawieranie umów i budowanie relacji z dostawcami,analiza gospodarki magazynowej surowców,proces zaopatrzenia,organizacja logistyki i dostaw surowców,analiza rynkowa surowców.
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2017-01-03 - Myszków (śląskie)
Kontrola procesów produkcyjnych, kontrola stanu higieniczno- sanitarnego, weryfikacja dokumentów jakościowych, zarządzanie alergenami, ocena dostaw i pobieranie prób.(wynagrodzenie: od 2100 zł brutto/mc- do uzgodnienia)
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Łomża (podlaskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie prac związanych z wykonawstwem i eksploatacją urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych
TELEKTRIM S.A. - 2016-09-21 - Chełm (lubelskie)
rekrutacja pracowników
GREEN P.M. SP.Z O O - 2018-01-15 - Wolsztyn (wielkopolskie)
zawodowe ślusarz, mile widziane doświadczenie w zawodzie
ZPUH "HARTMET - ZAP" Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych w żłobku, opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych - rozliczanie czasu pracy, awansów zawodowych nauczyciel - przygotowywanie umów o pracę- sprawozdawczość GUS, SIO- rejestr badań lekarskich
Zespół Szkół nr. 1 w Sopocie - 2018-10-22 - Sopot (pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę organów statutowych Spółdzielni pod względem organizacyjno-biurowym.Główne zadania:• zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji pomiędzy organami Spółdzielni,• koordynacja kalendarza spotkań Rady Nadzorczej,• obsługa spotkań firmowych, narad, posiedzeń Zarządu i Rady Nadzorczej, • współpraca z innymi działami w zakresie przygotowanie zestawień, raportów, sprawozdań dla Zarządu, Rady Nadzorczej oraz aktów wewnętrznych organów Spółdzielni – uchwał, regulaminów itp.• koordynacja i współpraca przy realizacji różnych projektów i wydarzeń firmowych.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-09-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Sprawne i profesjonalne rozwiązywanie pilnych spraw często związanych z przelewami o dużej wartości, jak również obsługa skarg i eskalacji otrzymanych zarówno z innych działów wewnętrznych lub bezpośrednio ze strony klienta. - Nawiązywanie profesjonalnych relacji z klientami poprzez wysokiej jakości wparcie w codziennych zapytaniach rozwiązywanych, gdzie możliwe, przy pierwszym kontakcie - Odbieranie/wykonywanie telefonów od/do klientów - Sprawne odpowiadanie na wiadomości Email od klientów i/lub od innych działów wewnętrzynch - Efektywne działanie na bazie otrzymywanej opinii klienta - Proaktywny kontakt z manadżerem w razie problemów, które w jakikolwiek negatywny sposób mogą wpłynąć na jakość dostarczanego serwisu lub stanowić stratę, piniężną badź nie, dla banku - Praca samodzielna, gdzie zadania wykonywane są w określonych ramach czasowych zgodnych z założeniami zespołu - Proaktywność w dążeniu do poprawy jakości dostarczanego serwisu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Kraków (małopolskie)
ewidencjonowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich i urlopów wypoczynkowych, prowadzenie akt osobowych, wydawanie zaświadczeń i upoważnień, ustalanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, stażu pracy
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-reklama, obsługa telebimu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Opis stanowiska: •Budowanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz dobrych relacji z partnerami krajowymi, •Przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur (Program Symfonia Handel) •Organizowanie i wykonywanie zleceń transportowych, •Monitorowanie płatności i wysyłek, •Stałe i aktywne pozyskiwanie nowych klientów, •Czynny udział w targach branżowych
"MALTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzątanie bloków i posesji na terenie osiedla Zielone Wzgórza
USŁUGI SPRZĄTANIE RYSZARD WIŃSKI - 2017-07-05 - Białystok (podlaskie)
Obsługa zgłoszeń Visa/VOE.Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różne narzędzia, min. telefon i system zarządzania zgłoszeniami.Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolnieniu i listów ofertowych w narzędziu HR. Współpraca z wszystkimi zainteresowanymi stronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników.Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS. Badanie produktywności pracowników.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynku.Tworzenie ofert handlowych na rynku polskim i algierskim.Negocjowanie umów handlowych, w tym z klientami z Algierii.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Błonie (mazowieckie)
prowadzenie recepcji gabinetu stomatologicznego, organizacja dokumentacji medycznej, odbieranie telefonów, sprzątanie poczekalni, rejestracji i zaplecza socjalnego
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Praca 3 x w tygodniu w godzinach nocnych - na giełdzie kwiatowej w Tychach, 2 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w Bielsku-Białej, przygotowywanie ofert handlowych.
Hurtownia Kwiatów Andrzej Małek - 2015-12-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
praca z kontahentami zagranicznymi.
LANYE TRADING Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Chmielnik (świętokrzyskie)
- obsługa sekretariatu/klienta i wsparcie w zadaniach biurowych; - wsparcie działu sprzedaży oraz marketingu; - współpraca z innymi działami firmy.
KLAFS Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miłosław (wielkopolskie)
Analiza aktualnego zapotrzebowania na zabawki drewniane na rynku ukraińskim, poszukiwanie i pozyskiwanie klientów na rynku ukraińskim i rosyjskim, obsługa klientów z Ukrainy i Rosji
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kamionna (małopolskie)
pozyskiwanie kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z klientami z rynków wschodnich, udzielanie informacji, wysyłanie ofert cenowych
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Łęg Tarnowski (małopolskie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowanie na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresu działalności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta w punkcie obsługii. Obsługa telefoniczna firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gniezno (wielkopolskie)
organizacja zakupów surowca, fakturowanie sprzedaży, organizacja transportu, wsparcie działu w bieżących działaniach biurowych
'HOLDING-ZREMB GORZÓW S.A - 2016-11-18 - Drezdenko (lubuskie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
Obsługa telefoniczna, mailowa klientów handlowych, znajomość programów MS Office i Subiekt. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
A.K.S.E.L. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-17 - Pruszków (mazowieckie)
zbieranie owoców
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Górzno (kujawsko-pomorskie)