SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
Data publikacji: 2017-07-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
koordynacja pracy pracowników, nawiązywanie i utrzymywanie relacji partnerskich z klientami korporacyjnymi firm
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: gimnazjalne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- szybkie nawiązywanie kontaktów- samodzielne myślenie, praca w stresie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: - skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 10.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
Kontrola monitoring produkcji,
Ferroplast, Z.E.D.Rybiccy Spółka Jawna - 2016-09-20 - Świdwinek (zachodniopomorskie)
- obsługa kontrahentów- dbanie o estetykę sprzedaży - aktualizacja cen towarów na sprzedażyOkres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na okres próbny 3 m-ce, kolejna umowa na czas nieokreślony.Miejsce wykonywania pracy: WyryPraca w godzinach: 10-18 pn-pt . Możliwość pracy w soboty w godz. 8-15- za sobotę będzie do wybrania dzień wolny . (ok. 2 soboty w m-cu).
INSTALATOR sp. zo.o. sp.k - 2017-02-01 - Wyry (śląskie)
wykonywanie napraw somochodów osobowych i dostawczych, wymiana ogumienia w samochodach
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wadowice (małopolskie)
Kontakt z klientem ze Wschodu, przygotowywanie zamówień, kontrola i nadzór nad precesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Runów (mazowieckie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
Opieka nad osobami starszymi. Wymagania: wykształcenie zasadnicze zawodowe, doświadczenie zawodowe.
Dom Seniora " W Dolinie Zagórzanki" - 2017-08-02 - Rumia (pomorskie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
jw.
Zespół Szkół Fototechnicznych - 2016-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa platformy e-leningowej, tworzenie szkoleń e-leningowej, przygotowanie graficzne materiałów szkoleniowych, modyfikacja strony internetowej, kontakt z użytkownikami plaftormy.
LD HOLDING SA - 2015-12-15 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Zarządzanie kontraktami. Przygotowanie kontraktów zgodnie z wytycznymi. Konfigurowanie i modyfikowanie danych podstawowych klienta. Zarządzanie integralności danych.
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż zabezpieczeń z poziomu biura handlowego
PH-U ANDPOL SC - 2016-12-02 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie oraz pozyskiwanie nowych klientów firmy, prowadzenie korespondencji z klientami krajowymi oraz zagranicznymi, wysyłanie ofert klientom, obsługa dokumentacji importowej i eksportowej
KORINEX - JADWIGA BOGACZ - 2016-07-27 - Turek (wielkopolskie)
W związku z rozwojem firmy poszukuje kandydatów nastanowisko: (oferta skierowana jedynie dla osób niepełnosprawnych)a) analiza branży e-commerce oraz jej potrzeb, b) profesjonalne przedstawienie oferty handlowej oraz doradztwo w ramach oferowanych usług (poprzez kontakt mailowy, telefoniczny, ewentualnie osobisty),c) budowanie długotrwałych pro-sprzedażowych relacji nastawionych na utrzymanie klientów,d) obsługa bazy danych klientów w systemie CRM,e) prace administracyjno-biurowe związane z obsługą klienta,f) współtworzenie i prowadzenie kampanii e-marketingowych,g) przygotowanie raportów z prowadzonych działań handlowych,h) współpracę z innymi działami firmy w ramach wykonywanych obowiązków.1. Stabilne warunki pracy możliwość stałego zatrudnienia na umowę o pracę po odbyciu 3-mc okresu próbnego na podstawie umowy o pracę. 2. Pełne wsparcie merytoryczne, w tym wsparcie menadżerskie i opiekę doświadczonych pracowników.3. Szkolenia rozwojowe wewnętrzne i zewnętrzne dotyczące diagnozy potrzeb klientów, języka korzyści, negocjacji.4. Możliwość awansu wewnętrznego.5. Wynagrodzenie brutto od 2000,00 zł plus system prowizyjny.6. Miejsce pracy dostosowane do potrzeb osoby niepełnosprawnej.
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
Praca przy układaniu i magazynowaniu bloczków z betonu komórkowego. Praca na I zmianę lub III zmiany. Praca w Budach Głogowskich
SOLBET KOLBUSZOWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-23 - Budy Głogowskie (podkarpackie)
realizacja planów sprzedazowych podmiotu gospodarczego poprzez utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów
Deerfos Europe Sp. z o.o. - 2016-03-16 - Błonie (dolnośląskie)
Praca w dziale sprzedaży, współpraca z kontrahentami polskimi i zagranicznymi
PPHU "MARTPOL" EXPORT-IMPORT BEATA MARTYNOWICZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-30 - Szprotawa (lubuskie)
Sprzedaż produktów firmy (usługi spawalniczo-monterskie). Prezentacja firmy na rynku. Kontakt z klientami. Monitorowanie rynku i zbieranie informacji na temat działalności konkurencji. Delegacje do krajów wschodnich (Rosja, Ukraina).
PROGRESS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-25 - Gdynia (pomorskie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łowicz (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja czasu pracy (urlopów, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych, zaświadczeń, deklaracji ZUS).
Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska" Koneck - 2017-10-23 - Koneck (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe w budynkach MDK: zamiatanie, mycie podłóg, okien, odkurzanie, sprzątanie pomieszczeńdydaktycznych,szatni,korytarzy oraz toalet, układanie ławek/krzeseł w pracowniach.
Młodzieżowy Dom Kultury - 2016-09-07 - Opole (opolskie)
Terminowe i dokładne księgowanie faktur, przy uwzględnieniu odpowiednich stawek podatkowych oraz zdobywanie wymaganych autoryzacji od kontrolerów finansowych oraz innych osób uprawnionych; Rozwiązywanie problemów dot. faktur niezapłaconych na czas poprzez: monitorowanie dokumentów oczekujących na zaksięgowanie i monitorowanie faktur zablokowanych z powodu różnic cenowo-ilościowych; Odpowiadanie i rejestrowanie wszystkich przychodzących zapytań (w szczególności od dostawców, klientów i pracowników); Prośby o dokonywanie niezbędnych zmian danych dostawców po szczegółowej analizie oraz monitorowanie balansu na kontach dostawców; Dokonywanie płatności zgodnie z wymaganiami oraz na czas;
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, łatwość uczenia się, dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność. Charakterystyka pracy: zewnętrzne mycie przeszkleń w technologii teleskopowej. Praca dodatkowa w oparciu o umowę zlecenie, wynagrodzenie miesięczne, godziny pracy do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy praca (at) bestclean.slask.pl.
BEST CLEAN S. I R. DUDEK S.C. - 2018-08-16 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie aktywnej sprzedaży usług logistycznych; Nawiązywanie i rozwijanie współpracy z klientami oraz podwykonawcami; Przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy; Obsługa klienta w zakresie organizacji przewozu ładunków; Kompleksowa realizacja zleceń; Koordynacja przepływu informacji i dokumentów przewozowych
NORTHGATE LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Specjalista ds. obsługi klienta / Handlu - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywanych umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim, możliwość pracy w delegacji
PHU BIZNES-SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)