SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER) Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Monitorowanie potencjalnych klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych usług, prowadzenie raportów finansowych klientów głównie z krajów wschodnich (m.in. z Rosji i Ukrainy) oraz Polski, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjskojęzycznym.
Data publikacji: 2016-06-24
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Monitorowanie potencjalnych klientów na danym rynku, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych usług, prowadzenie raportów finansowych klientów głównie z krajów wschodnich (m.in. z Rosji i Ukrainy) oraz Polski, monitorowanie procesów finansowych klientów, prezentowanie oferty firmy nowym i dotychczasowym klientom, współpraca w zespole rosyjskojęzycznym.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca ok. 90h/mcPraca w dni wolne
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 1 rok stażu pracy.Łatwośc w nawiązywaniu kontaktów, zaangażowanie w pracę.Praca również w dni wolne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierownie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Wilkowo (lubuskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
PRACA NA LINII PRODUKCJI SWIEC ZAPACHOWYCH
kontakt przez OHP - 2017-01-03 - Stargard (zachodniopomorskie)
Samodzielne przygotowywanie dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z wytycznymi i zasadami tworzenia projektów w ramach funduszy europejskich.Nadzór nad przygotowaniem całości dokumentacji aplikacyjnej do wniosków i projektów w ramach funduszy europejskich.Monitorowanie ogłaszanych konkursów w ramach funduszy europejskich.Opracowywanie i pozyskiwanie załączników i dokumentów niezbędnych do otrzymania dofinansowania.Analiza i ocena projektów inwestycyjnych pod kątem możliwości otrzymania wsparcia.Monitoring rynku i dostępności funduszy.Przygotowywanie zapytań i wyjaśnień do Instytucji Wdrażających.Rozliczanie projektów.Prowadzenie, monitoring i bieżąca kontrola realizacji projektów.Doradztwo i wsparcie w sprawie możliwości uzyskania dotacji.Zarządzanie pozyskanymi projektami.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-21 - Gdynia (pomorskie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Cigacice (lubuskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Głogów (dolnośląskie)
Sprzedaż materiałów oferowanych przez firmę, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur sprzedażowych i dokumentów związanych ze sprzedażą.
Przedsiębiorstwo Handlowe MIRRA Sebastian Myszke - 2016-10-12 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- obsługa klientów zainteresowanych ofertą firmy- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola stanu należności- przygotowanie ofert i zamówień oraz prowadzenie negocjacji handlowych
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2018-08-08 - Dobrzechów (podkarpackie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Białystok (podlaskie)
obsługa panelu administracyjnego sklepu internetowego, przygotowywanie i aktualizacja, treści stron internetowych, zarządzanie treścia sklepu internatowego i pportalu aukcyjnego allegro, przygotowywanie towaru do wysyłki i wysyłka towaru, kontakt mailowy telefoniczny z klientami sklepu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Janów Lubelski (lubelskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług oferowanych przez sieć, profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, realizacja indywidualnych celów i planów sprzedażowych.
Firma Handlowo-Usługowa "BEATUS" Tomasz Górka - 2017-01-30 - Brzesko (małopolskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT) oraz płacowe (ZUS, PIT) prowadzeni ksiąg rachunkowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-11-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe techniczne o specjalności elektroenergetyka lub energetyka; min.rok doświadczenia na podobnym stanowisku; obsługa komputera -Ms Office, Excel; mile widziane uprawnienia energetyczne G-2, gazowe G-3, elektryczne do 1 kV G-1; zakres obowiązków: opracowywanie analiz technicznych i kosztów za energię elektryczną i energetyczną; opracowywanie i ocena bezpieczeństwa elektroenergetycznego kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
skałdanie pełnych ofert do kontrahentów, monitorowanie przebiegu zamówień, obliczanie kosztorysu produkcyjnego krzeseł, obliczanie kosztorysu prodykcyjnego mebli, kontakt z instytucjami typu KIO, UZP, Ministerstwo Sprawiedliwości
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
naliczanie wynagrodzeń dla przydzielonej grupy pracowników
Centralny Szpital Kliniczny MSW w Warszawie - 2018-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Przasnysz (mazowieckie)
pozyskiwanie funduszy na cele charytatywne, utrzymywanie kontaktów
MATIO FUNDACJA POMOCY RODZINOM I CHORYM NA MUKOWISCYDOZĘ - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)
sprzedaż wczasów, organizacja imprez turystycznych, pozyskiwanie klientów
IBERYS SP Z O O - MediCenter - 2016-11-24 - Łowicz (łódzkie)
- bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami- negocjowanie warunków spłaty zadłużenia- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności- kontakt z dłużnikami portugalskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe handlowe; staż pracy min. 8 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość korporacyjnej polityki związanej z wymianą handlową i finansami; zakres zadań: wymiana bieżących informacji finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, sporządzanie raportów do Japonii; nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
montowanie płyt kartonowo-gipsowychmalowanieukładanie płytek ceramicznychgipsowanie
USŁUGI REMONTOWO - BUDOWLANE CZESŁAW KRZYŻANOWSKI - 2018-04-12 - Raciniewo (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie planu urlopów, ewidencja i kontrola wykorzystania. Obsługa administracyjna i doradcza w zakresie dodatkowych świadczeń pracowniczych. Przygotowywanie harmonogramów czasu pracy i ewidencjonowanie czasu pracy. Koordynacja procesu wdrożenia nowych pracowników. Prowadzenie dokumentacji związanej z budżetem wydziałowym. Kierowanie pracowników na szkolenia i badania okresowe. Koordynacja procesu 5S na Wydziale. Zamawianie artykułów papierniczych, środków czystości, odzieży i materiałów pomocniczych oraz lekarstw do apteczek. Identyfikowanie, analizowanie, rozwiązywanie bieżących problemów administracyjnych. Przyczynianie się do realizacji celów i zadań firmy poprzez dbałość o jakość i bezpieczeństwo produktów.
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-14 - Kalisz (wielkopolskie)
opracowania kompletnej dokumentacji pozwalającej na wszczęcie, przeprowadzenie oraz udzielenie zamówienia publicznego
Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu - 2018-03-01 - Nowy Targ (małopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE I DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ OFERT HANDLOWYCH.POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW NA RYNKACH WSCHODNICH (AZJA - INDIE, PAKISTAN).
INDO-EURO IMPORT EXPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalenj, sprzedaż usług oferowanych przez spółkę, udzielanie inforacji klientowi o produktach i usługach.Dwie zmiany 5:30-14:30-23:20, umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Wrocław (dolnośląskie)
-nawiązywanie i utrzymywanie (współpraca) kontaktów z kontrahentami z CHRL-negocjowanie zamówień-prowadzenie korespondencji handlowej
CN-PL GRANIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)