SPECJALISTA DS. WYCEN Wilkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYCEN
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Wilkowo (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wilkowo, powiat: świebodziński, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie wycen i kalkulacji handlowych, sporządzanie ofert budowanie bazy klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYCEN
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wilkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: świebodziński
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opis stanowiska:- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie zleceniodawców usług transportowych krajowych i międzynarodowych.- Utrzymywanie i rozwój długofalowej współpracy z obecnymi klientami- Negocjowanie cen usług transportowych.- Kontrola procesów logistycznych (załadunki, przeładunki, rozładunki).- kontrola dokumentacji spedycyjnej- Komunikacja z kierowcami dozór nad powierzonymi ładunkami
SANITRANS LOGISTIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż towarów i usług , prowadzenia akcji promocyjnych i doradczych, zbieranie informacji o kliencie, analizowanie rynku,realizacja plany sprzedażowego i negocjacji.
Warszawska Fabryka Platerów HEFRA S.A. - 2017-03-09 - Legnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
wycinka drzew na wysokosci przy użyciu dzewołazów w pobliżu linii energrtycznychMiejsce wykonywania pracy Olsztyn i okolice.Godziny pracy: od 7.00 do 15.00
Zakład Usług Leśno-Budowlanych i Transportowych Igor Malewski - 2018-02-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca szwaczki-pakowaczki, obsługa maszyn i automatów do szycia.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Lubawka (dolnośląskie)
- zapoznanie się z Regulaminem Organizacyjnym, przepisami BHP, P.Poż, strukturą organizacyjną, problematyką pracy wydziału,- pomoc w archiwizacji dokumentów,- odbieranie i wysyłka poczty, - pomoc w uzupełnianiu baz danych, przygotowywaniu pism,- kserowanie dokumentów,- pomoc w codziennym sprawdzaniu łączności radarowej,- pomoc w kompletowaniu wniosków.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Piła (wielkopolskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem indyjskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa mailingu z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
rekrutacja pracowników z Europy wschodniej
"BISAR HR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Opis stanowiska: Praca z programem SAP (wystawianie ofert i zamówień)Identyfikacja części zamiennychSortowanie i klasyfikowanie poczty przychodzącej i innych informacji.Przygotowanie protokołów, raportów, biuletynów, kwestionariuszy, słownych instrukcjiFakturowanie Czynności administracyjne i biuroweZakup części od poddostawcówKorespondencja z klientami, z główną siedzibą firmy oraz z oddziałami firmy Tornos na całym świecieKoordynowanie procesu reklamacjiKoordynowanie procesu zamówieńOferujemy: Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej korporacji w oparciu o umowę o pracę Pracę od poniedziałku do piątku na pełny etatMożliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego podczas szkoleń w SzwajcariiOsoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku polskim i angielskim na adres: victor.g (at) tornos.com Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Tornos Technologies Poland Sp. Z o.o. Tornos Technologies Poland Sp. z o.o. Ul. Spółdzielcza 37-39 Kąty Wrocławskie, Tel. +48 602 373 173, Kontakt: Grażyna Victor, E-Mail: victor.g (at) tornos.com
TORNOS TECHNOLOGIES POLAND Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Wykonywanie zadań służby bghp, prowadzenie szkoleń okresowych bhp z zakresu ochrony przeciwpożarowej, pierwszej pomocy medycznej, sporządzanie oceny ryzyka zawodowego, instrukcji bhp, audyty bhp, doradztwo, prowadzenie samochodu służbowego, prowadzenie szkoleń, sporządzanie akt osobowych, prowadzenie kadr i płac. Po okresie wdrożenia pracodawca oferuje samochód słuzbowy oraz laptop.
EKSPERT Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, porządkowanie lokalu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Żory (śląskie)
współpracaz mediami, szkołami, pozyskiwanie sponsorów, reklam, funduszy
REGIONALNA FUNDACJA FILMOWA - 2016-02-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Znajomość branży odżywek i suplementów diety oraz didtetyki.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
Obsługa klientów, informowanie o usługach medycznych, sprzedaż usług medycznych, rejestrowanie na usługi medycznie, inne wskazane przez pracodawcę, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, przyjmowanie reklamacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przy reklamacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Bochnia (małopolskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zamawianie transportów, obsługa bieżących zamówień.
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Planowanie i koordynowanie sprzedaży, dystrybucja, obsługa programu handlowego WF-MAG.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Lublin (lubelskie)
Kierowanie Busem, dbanie o czystość pojazdu
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Dąbrówka (małopolskie)
- aktywna sprzedaż towaru, - profesjonalna obsługa klientów, - dbałość o prawidłową ekspozycje towaru, - rozliczanie powierzonej gotówki, - utrzymanie porządku w miejscu pracy, - praca według standardów firmy. Praca w godzinach: 8:00-21:00. Miejsce pracy: Pasaż Tesco, Aleja Bielany Wrocławskie, ul. Czekoladowa 7-9, 55-040 Kobierzyce. 2 osoby - pełen etat, 1 osoba - pół etatu za 1300 zł brutto. Istnieje możliwość podjęcia pacy na umowę o pracę lub na umowę zlecenie (według potrzeb kandydata). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.jz (at) wyspaczapek.pl, tel.: 784 644 784.
WYSPA CZAPEK BARBARA BANASIAK - 2017-10-10 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sporządzanie kalkulacji, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, rozliczanie wykonywanych inwestycji, sporządzanie sprawozdań z działalności firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Tryńcza (podkarpackie)
Przygotowywanie i prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej, wprowadzanie i aktualizacja danych do systemu kadrowo płacowego, wystawianie zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniem pracowników, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie kadrowo płacowym, ewidencja czasu pracy pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracowników.
ENAN S.A - 2017-05-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
pakowanie, kompletowanie odzieży, rozładunek i załadunek towaru
Work Service S.A./Wrocław - 2016-02-26 - Gądki (wielkopolskie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
4Life Direct Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań:- organizacja i realizacja sprzedaży biletów przy zachowaniu wyznaczonych limitów sprzedażowych,- utrzymanie bezpośrednich kontaktów z firmami, szkołami, stowarzyszeniami, urzędami itp. sprzedaż bezpośrednia, dostarczanie aktualnego repertuaru, kontakt telefoniczny itp.,- koordynacja kuponów rabatowych dla firm i instytucji w zakresie prowadzenia sprzedaży,- spotkania z przedstawicielami szeroko rozumianego biznesu w celu prezentowania materiałów reklamowych TPB, repertuaru oraz sprzedaży biletów,- marketing bezpośredni w tym telemarketing, akcje informacyjne, kampanie email-marketingowe masowe wysyłki, również personalizowane,- działania związane z event marketingiem, tj. promocja spektakli i oferty podczas konferencji branżowych i innych, imprez, wydarzeń,- organizacja stanowisk promocyjnych,- nawiązywanie współpracy z firmami (szkoły, uczelnie, inne) i tworzenie indywidualnych ofert promocyjno-sprzedażowychOferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- miłą atmosferę pracy w instytucji kultury
TEATR POLSKI IM. HIERONIMA KONIECZKI - 2018-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta, tworzenie i kolportażmateriałów promocyjnych, koordynacja przepływu inforrmacji, współtworzenie strategii firmy, prowadzenie akcji marketingowych, wysyłka poczty email, nadzór i tworzenie nowych baz danych, pozyskiwanie nowych klientów, opracowywanie planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)