SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wrocław oferta pracy Zespół Placówek Oświatowych nr 3

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 1 550 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) prowadzenie akt osobowych pracowników, gromadzenie danych w programie komputerowym, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów), prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich, sporządzanie zaświadczeń dotyczacych stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO) oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby dyrektora, wprowadzanie i aktualzacja danych do programu PABS, SIO oraz współpraca z pozostałymi pracownikami przy tworzeniu planu finansowego szkoły (PABS), sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno-epidemiologicznych i kontrola ich akitualności (wystawianie skierowań), archiwizacja dokumentacji kadrowej, 2)współpraca z Komisją Socjalną Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3)koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień raportów,4)uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z CUI, 6)współpraca z dyrektorem w sprawach związanych z awansem zawodowym nauczycieli, 7)prowadzenie dokumentacji związanych z zajęciami komorniczymi, 8)dbanie o zabezpieczenie niezbędnych środków i narzędzi pracy stanowiące mienie społeczne, 9)wydawanie legitymacji słuzbowych dla pracowników szkoły, 10)wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, oferta dostepna w sali E

Data publikacji: 2019-10-07

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Zespół Placówek Oświatowych nr 3

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Borowska 101, 50-551 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) prowadzenie akt osobowych pracowników, gromadzenie danych w programie komputerowym, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów), prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich, sporządzanie zaświadczeń dotyczacych stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO) oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby dyrektora, wprowadzanie i aktualzacja danych do programu PABS, SIO oraz współpraca z pozostałymi pracownikami przy tworzeniu planu finansowego szkoły (PABS), sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno-epidemiologicznych i kontrola ich akitualności (wystawianie skierowań), archiwizacja dokumentacji kadrowej, 2)współpraca z Komisją Socjalną Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3)koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień raportów,4)uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z CUI, 6)współpraca z dyrektorem w sprawach związanych z awansem zawodowym nauczycieli, 7)prowadzenie dokumentacji związanych z zajęciami komorniczymi, 8)dbanie o zabezpieczenie niezbędnych środków i narzędzi pracy stanowiące mienie społeczne, 9)wydawanie legitymacji słuzbowych dla pracowników szkoły, 10)wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, oferta dostepna w sali E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 550 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie zasadnicze ze stawki zaszeregowania 1550zł brutto + premia 20% wynagrodzenia zasadniczego + wysługa lat

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw kadr

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 550 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe każde, mile widziany 2-letni staż pracy, 1)znajomość i przestrzeganie regulacji prawnych w zakresie: ustawy o systemie oświaty, ustawy o pracownikach samocrządowych, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Kodeks Administracyjny oraz aktów wykonawczych do wymienionych przepisów,2)mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia kadr w jednostkach oświatowo-budżetowych,3)biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,4)znajomość obsługi programów: Word, Excel, SIO,PABS, program sprawozdawczy GUS,5)umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, terminowe wykonywanie zadań, wysoka kultura osobista

Nazwa pracodawcy: Zespół Placówek Oświatowych nr 3

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Borowska 101, 50-551 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Borowska

Numer budynku pracodawcy: 101

Profil działalności pracodawcy: RP.411-292/11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data dodania oferty pracy: 08.10.2019

Oferta pracy ważna do: 08.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?06f4cf827bc0eb9e5fb0b63c36f84063

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA W DZIALE PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 300 PLN

analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 847,8 PLN

obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie grafiku spotkań
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Górki (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 500 PLN

Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA D/S ORGANIZACJI IMPREZ - od 2 200 PLN

organizacja imprez gastronomicznych i cateringowych; kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 3 500 - 4 000 PLN

PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTEPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KREDYTÓW - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - 3 500 - 4 300 PLN

naprawa i konserwacja maszyn i urzadzeń, dokonywanie cyklicznych przeglądów technicznych, kontrola prac zleconych firmom zewnętrzym
FM Polska Sp. z o.o. Mszczonów - 2019-05-13 - Psary (śląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KURACJUSZA ( PRACE INTERWENCYJNE POWER) - od 2 100 PLN

realizacja zadań związanych z rezerwacją
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OCIEPLEŃ - od 4 500 PLN

praca przy ociepleniach budynków( pracana wysokości). Po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreslony. Praca na terenie powiatu łęczyńskiego, lubelskiego, świdnickiego
PW TARNO-BUD Violetta Tarnowska - 2018-04-05 - Łęczna (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI - od 3 800 PLN

realizacja zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Umowa o pracę na okres 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2018-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA - 3 000 - 4 000 PLN

Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw z zakresu zajęć wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, przygotowywanie obowiązujących sprawozdań.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Legnica (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA MAGAZYNIER - od 2 150 PLN

Przyjęcie towaru do magazynu zgodnie z procedurami firmy, weryfikację dokumentów dostawy z dostarczonym towarem, dbałość o czystość i porządek na magazynie, pomoc na sali sprzedaży
"Stokrotka" sp. z o.o. - 2017-05-18 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA - od 2 030 PLN

Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.1) Przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji;3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4) inicjowanie prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;13) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;14) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;15) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-08-18 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 2 800 PLN

Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU/ MŁODSZY SPECJALISTA - od 3 500 PLN

Sporządzanie raportów w zakresie analizy finansowej, analizy sprzedaży oraz analiz branżowych; Sporządzanie opracowań dotyczących raportów związanych z notowaniem na GPW; Wsparcie przy budowie budżetów okresowych oraz kontroli ich realizacji w ramach jednostek organizacyjnych wchodzących w skład grupy kapitałowej; Referowanie wyników opracowań; Inne zadania wymagane od przełożonego w ramach stanowiska i charakteru zadań w Dziale Controllingu; Godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie: płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-26 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

wdrażanie strategii i metod promocji, kreowanie polityki sprzedaży, analiza potrzeb klientów gromadzenie informacji rynkowych, praca w terenie, usługi w zakresie holowania pojazdów na terenie kraju i Europy, sprzedaż i kupno samochodów osobowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Świdnica (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ I REKRUTACJI - od 2 000 PLN

- realizacja wyznaczonych celów- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów- poszukiwanie możliwości zwiększania sprzedaży- doradztwo w zakresie oferowanych szkoleń- administrowanie baz danych
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO - 2017-01-04 - Sielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 2 200,6 PLN

montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - 2 750 - 3 000 PLN

składanie zamówień u kontrahentów, monitorowanie dostaw pod względem terminowości oraz zgodności z zamówieniami, nadzór nad prawidłowością dokumentów towarzyszących dostawie, prowadzenie systemu magazynowego (szkolenie w zakładzie pracy), podejmowanie działań korygujących, w przypadkach wystąpienia niezgodności
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 2 250 - 3 000 PLN

Handel drewnem kominkowym i konstrukcyjnym /deski szalunkowe itp./ Moga byc osoby do przyuczenia do pracy.
Tadeusz Tkacz PRZEDSIĘBIORSTWO 'TIM' - 2019-07-09 - Miszewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, FOTOGRAFII ORAZ VIDEO - od 2 250 PLN

Specjalista do spraw marketingu, fotografii oraz video
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Półczno (pomorskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)

BARMAN - od 2 000 PLN

Obsługa klientów baru
Firma ANGRE Aneta Masłyk, Grzegorz Pytko Sp. J. Brzozów - 2017-06-20 - Brzozów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)


Wybierz powiat