SPECJALISTA DO SPRAW KADR Wrocław oferta pracy Zespół Placówek Oświatowych nr 3
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 1 550 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) prowadzenie akt osobowych pracowników, gromadzenie danych w programie komputerowym, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów), prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich, sporządzanie zaświadczeń dotyczacych stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO) oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby dyrektora, wprowadzanie i aktualzacja danych do programu PABS, SIO oraz współpraca z pozostałymi pracownikami przy tworzeniu planu finansowego szkoły (PABS), sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno-epidemiologicznych i kontrola ich akitualności (wystawianie skierowań), archiwizacja dokumentacji kadrowej, 2)współpraca z Komisją Socjalną Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3)koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień raportów,4)uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z CUI, 6)współpraca z dyrektorem w sprawach związanych z awansem zawodowym nauczycieli, 7)prowadzenie dokumentacji związanych z zajęciami komorniczymi, 8)dbanie o zabezpieczenie niezbędnych środków i narzędzi pracy stanowiące mienie społeczne, 9)wydawanie legitymacji słuzbowych dla pracowników szkoły, 10)wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, oferta dostepna w sali E
Data publikacji: 2019-10-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Oświatowych nr 3
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Borowska 101, 50-551 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: sporządzanie umów o pracę, umów zleceń, świadectw pracy pracowników oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia (np. zakresy czynności, dodatki, zmienne składniki wynagrodzenia, nagrody, odprawy, grafik czasu pracy, listy obecności itp.) prowadzenie akt osobowych pracowników, gromadzenie danych w programie komputerowym, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (kart urlopowych, planów urlopów), prowadzenie ewidencji czasu pracy i zwolnień lekarskich, sporządzanie zaświadczeń dotyczacych stosunku pracy na wniosek pracownika oraz zaświadczeń dotyczących awansu zawodowego nauczycieli, sporządzanie sprawozdań oświatowych, statystycznych (GUS, SIO) oraz analiz, wykazów o stanie zatrudnienia na potrzeby dyrektora, wprowadzanie i aktualzacja danych do programu PABS, SIO oraz współpraca z pozostałymi pracownikami przy tworzeniu planu finansowego szkoły (PABS), sporządzanie informacji do płac o zmianie wysokości wynagrodzeń lub innych składników, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich, badań do celów sanitarno-epidemiologicznych i kontrola ich akitualności (wystawianie skierowań), archiwizacja dokumentacji kadrowej, 2)współpraca z Komisją Socjalną Zakładowego Funduszu Socjalnego, 3)koordynowanie działań i czuwanie nad terminami składania sprawozdań, zestawień raportów,4)uczestnictwo w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych i regulaminów wydawanych przez dyrektora, w szczególności dotyczących spraw związanych z kadrami i kontrolą zarządczą, 5) współpraca z CUI, 6)współpraca z dyrektorem w sprawach związanych z awansem zawodowym nauczycieli, 7)prowadzenie dokumentacji związanych z zajęciami komorniczymi, 8)dbanie o zabezpieczenie niezbędnych środków i narzędzi pracy stanowiące mienie społeczne, 9)wydawanie legitymacji słuzbowych dla pracowników szkoły, 10)wykonywanie innych czynności zleconych przez dyrektora,praca na umowe na czas nieokreślony na jedną zmianę, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, oferta dostepna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 550 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca na 1/2 etatu, wynagrodzenie zasadnicze ze stawki zaszeregowania 1550zł brutto + premia 20% wynagrodzenia zasadniczego + wysługa lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe każde, mile widziany 2-letni staż pracy, 1)znajomość i przestrzeganie regulacji prawnych w zakresie: ustawy o systemie oświaty, ustawy o pracownikach samocrządowych, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy Kodeks Pracy, ustawy Kodeks Administracyjny oraz aktów wykonawczych do wymienionych przepisów,2)mile widziane doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia kadr w jednostkach oświatowo-budżetowych,3)biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,4)znajomość obsługi programów: Word, Excel, SIO,PABS, program sprawozdawczy GUS,5)umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy, dyspozycyjność, terminowe wykonywanie zadań, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: Zespół Placówek Oświatowych nr 3
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Borowska 101, 50-551 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Borowska
Numer budynku pracodawcy: 101
Profil działalności pracodawcy: RP.411-292/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 08.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?06f4cf827bc0eb9e5fb0b63c36f84063
Podobne oferty pracy
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów biznes, obsługa infolini telefonicznej i email
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie grafiku spotkań
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Górki (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
organizacja imprez gastronomicznych i cateringowych; kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTEPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Ostrołęka (mazowieckie)
naprawa i konserwacja maszyn i urzadzeń, dokonywanie cyklicznych przeglądów technicznych, kontrola prac zleconych firmom zewnętrzym
FM Polska Sp. z o.o. Mszczonów - 2019-05-13 - Psary (śląskie)
realizacja zadań związanych z rezerwacją
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
praca przy ociepleniach budynków( pracana wysokości). Po okresie próbnym zatrudnienie na czas nieokreslony. Praca na terenie powiatu łęczyńskiego, lubelskiego, świdnickiego
PW TARNO-BUD Violetta Tarnowska - 2018-04-05 - Łęczna (lubelskie)
pozostali operatorzy
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Rumunki Skępskie (kujawsko-pomorskie)
realizacja zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Umowa o pracę na okres 1 roku z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. System jednozmianowy w godz.: 7.00-15.00 od pn. do pt.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2018-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pieniężnych ze stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, prowadzenie spraw z zakresu zajęć wynagrodzeń, naliczanie podatku dochodowego, przygotowywanie obowiązujących sprawozdań.
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Legnica (dolnośląskie)
Przyjęcie towaru do magazynu zgodnie z procedurami firmy, weryfikację dokumentów dostawy z dostarczonym towarem, dbałość o czystość i porządek na magazynie, pomoc na sali sprzedaży
"Stokrotka" sp. z o.o. - 2017-05-18 - Białystok (podlaskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Częstochowa (śląskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.1) Przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji;3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4) inicjowanie prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;13) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;14) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;15) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-08-18 - Legionowo (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, kontrola czasu pracy, ewidencja przyczyn nieobecności w pracy , udzielanie bieżących informacji pracownikom.
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-01-04 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie raportów w zakresie analizy finansowej, analizy sprzedaży oraz analiz branżowych; Sporządzanie opracowań dotyczących raportów związanych z notowaniem na GPW; Wsparcie przy budowie budżetów okresowych oraz kontroli ich realizacji w ramach jednostek organizacyjnych wchodzących w skład grupy kapitałowej; Referowanie wyników opracowań; Inne zadania wymagane od przełożonego w ramach stanowiska i charakteru zadań w Dziale Controllingu; Godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie: płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-26 - Słupsk (pomorskie)
wdrażanie strategii i metod promocji, kreowanie polityki sprzedaży, analiza potrzeb klientów gromadzenie informacji rynkowych, praca w terenie, usługi w zakresie holowania pojazdów na terenie kraju i Europy, sprzedaż i kupno samochodów osobowych, sporządzanie dokumentów sprzedażowych w obcym języku
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Świdnica (lubuskie)
- realizacja wyznaczonych celów- prowadzenie aktywnych działań w zakresie pozyskiwania klientów- poszukiwanie możliwości zwiększania sprzedaży- doradztwo w zakresie oferowanych szkoleń- administrowanie baz danych
CENTRUM ROZWOJU SPOŁECZNO-EKONOMICZNEGO - 2017-01-04 - Sielec (podkarpackie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
składanie zamówień u kontrahentów, monitorowanie dostaw pod względem terminowości oraz zgodności z zamówieniami, nadzór nad prawidłowością dokumentów towarzyszących dostawie, prowadzenie systemu magazynowego (szkolenie w zakładzie pracy), podejmowanie działań korygujących, w przypadkach wystąpienia niezgodności
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-30 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Handel drewnem kominkowym i konstrukcyjnym /deski szalunkowe itp./ Moga byc osoby do przyuczenia do pracy.
Tadeusz Tkacz PRZEDSIĘBIORSTWO 'TIM' - 2019-07-09 - Miszewo (pomorskie)
Specjalista do spraw marketingu, fotografii oraz video
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Półczno (pomorskie)
RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów baru
Firma ANGRE Aneta Masłyk, Grzegorz Pytko Sp. J. Brzozów - 2017-06-20 - Brzozów (podkarpackie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
jw.
TIM STAFFING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-01-23 - Warszawa (mazowieckie)