SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kłodzko oferta pracy Miejski Zespół Szkół w Kłodzku
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Data publikacji: 2017-08-21
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: Miejski Zespół Szkół w Kłodzku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 61, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Akta osobowe pracowników szkoły, nauczyciele (Karta Nauczyciela), administracja i obsługa (Kodeks Pracy).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, administracyjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość Karty Nauczyciela, Kodeksu Pracy, programu komputerowego Vulcan.
Nazwa pracodawcy: Miejski Zespół Szkół w Kłodzku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 61, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami,organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentówzlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów,prowadzenie książek obiektów,przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowychuczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowychprzygotowywanie zleceń i projektów umównadzór nad realizacją robótrozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
Produkcja roślinna - ogól prac
Przedsiębiorstow Produkcji rolnej AGRIFARM Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Przytoczna (lubuskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2016-12-09 - Katowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środkówunijnych, przygotowywanie raportów końcowych, okresowych, rocznychoraz innych informacji wymaganych zgodnie z zawartymi umowami odofinansowanie, bieżąca obsługa administracyjna (monitoring) projektów, bieżąca współpraca z Instytucjami (jednostkami finansującymi), współpraca za podwykonawcami projektów unijnych. rekrutacja UP iorganizacja realizacji zadań merytorycznych w terenie bieżącaadministracja biurowa przygotowywanie wniosków o dofinansowanieprojektów RPO, praca w godz. 8-16
J&C GROUP KAROLINA CHADZYPANAGIOTIS-JURKIEWICZ - 2017-06-29 - Gdynia (pomorskie)
•Rozliczanie czasu pracy,•Samodzielne naliczanie i kontrola poprawności naliczania wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac,•Rozliczanie z ZUS, US, GUS, PFRON, ZFŚS•rozliczanie zajęć komorniczych,•Kompletowanie dokumentów emerytalno-rentowych,•Rozliczanie umów cywilno-prawnych,•Przygotowywanie zestawień, analiz•Sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem oraz rozwiązaniem stosunku pracy•Prowadzenie akt osobowych
Rado Sp.z.o.o. - 2018-09-19 - Ławnica (podkarpackie)
Dziąłania marketingowe firmy: promowanie produktów i usług z oferty firmy realizowanie projektów marketingowych poszukiwanie i ocenianie potencjalnych szans rynkowych dla sprzedaży towarów lub usług prowadzenie analiz i badań rynku – w tym działań konkurencji, i innych działań mających wpływ na wizerunek firmy, redagowanie i przygotowywanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych utrzymywanie kontaktu z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów sponsoringowych pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych, organizacja targów i innych imprez wystawienniczych, obsługa strony www, itp.
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
Realizowanie zamówień sklepu internetowego, przygotowanie towarów do wysyłki. Umowa na okres próbny 3 m-ce, jedna zmiana w godz. 08.00-15.00. Zatrudnienie od zaraz.
JACEK GABRUŚ "SUN BABY" - 2018-05-10 - Piła (wielkopolskie)
praca z global view, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Poznań (wielkopolskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
- wdrażanie produkcji filtrów ceramicznych,- opracowywanie instrukcji,- szkolenie pracowników,- gromadzenie i analiza danych,- sporządzanie raportów w j. japońslim.
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Praca w salonie - sklepie sprzedającym sprzęt medyczno-rehabilitacyjny koreańskiej firmy "Nugamedica". Prezentacja sprzętu podczas pokazów połączonych z prelekacjami. Nauka obsługi sprzętu. Obsługa reklamacji i napraw.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (3 lata). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-19:00. Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. 3 lata doświadczenia w salonach sprzedaży sprzętu medycznego. Umiejętność prowadzenia prezentacji sprzętu i omawianie efektów jego działania. Komunikatywna znajomośc j. angielskiego w piśmie i w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA, PREZENTACJA PRODUKTU, SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW. PRACA DWUZMIANOWA. WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA: 2000 ZŁ BRUTTO MIESIĘCZNIE + PREMIE UZALEŻNIONE OD WYNIKÓW. WSTĘPNIE UMOWA ZLECENIE, NASTĘPNIE UMOWA O PRACĘ.
ELIT SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-01 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesu związanego z zatrudnieniem oraz rozwiązaniem umowy, ewidencja czasu pracy, pomoc przy kontrolowaniu uprawnień pracowniczych, pomoc w sporządzaniu dokumentów związanych z zatrudnieniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Łuków (lubelskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów w bazach zamiejscowych, - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie planów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny 2 miesięczny, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony po pomyślnym okresie próbnym, b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: 10 stycznia 2016 r., d) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie, e) częstotliwość wyjazdów służbowych: w miarę potrzeb Pracodawcy, f) miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Dokumenty należy składać w Sekretariacie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław, w zamkniętej kopercie z napisem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. szkoleń w nieprzekraczalnym terminie do 27 grudnia 2016 r. do godz. 14:00. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku, w godz. 7.45-15.00.Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej www.osz.wroclaw.pl, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko i wyłącznie wybrane osoby. Ośrodek Szkolenia Zawodowego zastrzega sobie prawo do odstąpienia od rozstrzygnięcia konkursu z przyczyn przez niego niezawinionych. Osoba wskazana do kontaktu: Grzegorz Mikołajczak tel. 71 373 10 10 w. 16. Oferta dostępna w sali E, C.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2016-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
OBSŁUGA PROCESU REKLAMACYJNEGONADZÓR NAD TERMINIWOŚCIĄ
MIRBUD S.A. - 2018-08-29 - Skierniewice (łódzkie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe techniczne, spec. elektryka, elektronika, automatyka, mechatronika lub pokrewne; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; dobra znajomość jęz. angielskiego technicznego; umiejętność czytania i analizy polskich i zagranicznych norm; zdolności analityczne, skrupulatność; umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji - dobra organizacja własnej pracy, zdolności analityczne, samodyscyplina, skrupulatność oraz interdyscyplinarność w teorii i praktyce; zakres obowiązków: tworzenie dokumentacji wyrobów do celów wewnętrznych (w tym produkcji) we współpracy z kierownikiem działu kontroli jakości, tworzenie dokumentacji wyrobów do celów certyfikacji w polskich i zagranicznych laboratoriach, przygotowywanie materiałów do instrukcji montażu/obsługi oraz nadzór nad ich złożeniem w firmach zewnętrznych, przygotowywanie materiałów do kart katalogowych oraz katalogów i nadzór nad ich złożeniem w firmach zewnętrznych, utrzymywanie informacji technicznej na stronie www firmy we współpracy z konstruktorami, składanie prototypów wyrobów/półwyrobów, weryfikacja list materiałowych, tworzenie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
Derksen Polska Sp. z o.o - 2018-09-12 - Pyskowice (śląskie)
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
DR HOHN sp z o.o Ostróda - 2015-12-01 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż detaliczna produktów leczniczych i wyrobów medycznych w sklepie medycznym
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż i zakup towarów, pozyskiwanie nowych dostawców i klientów, prowadzenie negocjacji odnośnie cen surowców.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Lublin (lubelskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Obsługa komputera i programu sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Lipsko (mazowieckie)
Zgodnie z załączonym do wniosku Programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Żywiec (śląskie)