SPECJALISTA DO SPRAW KADR Dąbrowa Tarnowska oferta pracy ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników

Data publikacji: 2016-12-06

Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

Pracodawca: ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Sucharskiego 7, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Tarnowska

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dąbrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Tarnowska

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagany staż pracy min. 2 lata .Okres próbny 3 m-ce.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Adres pracodawcy:
Sucharskiego 7, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: dąbrowski

Gmina pracodawcy: Dąbrowa Tarnowska

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Tarnowska

Ulica pracodawcy: Sucharskiego

Numer budynku pracodawcy: 7

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.12.2016

Data dodania oferty pracy: 06.12.2016

Oferta pracy ważna do: 06.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 06.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 000 PLN

prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji pracowników
Royal Job Agencja Pracy Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 2 000 PLN

- przygotowywanie i prowadzanie projektów marketingowych - zgodnie ze strategią firmy - aktywna promocja firmy - monitoring rynku - przygotowywanie oraz udział w targach i konferencjach - komunikacja z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi firmy
AMATECH-AMABUD Elektrotechnika Sp. z o.o. - 2017-10-20 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I REKLAMY - od 1 400 PLN

MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA W DZIALE SPRZEDAŻY I EKSPORTU - od 2 200 PLN

obsługa klienta w dziale sprzedaży
EVRAFISH sp. z o.o. - 2018-10-10 - Brusy (pomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

zamawianie , wydawanie towaru, poszukiwanie kontrahentów
PPHU DOLUX-M Lubiejewski Leszek Boreczno - 2016-02-02 - Boreczno (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWANIA INFORMATYKI - od 2 500 PLN

Uzupełnianie bazy danych, obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych, obsługa programów graficznych, tworzenie ofert katalogów; praca od zaraz; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawcą e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I EKSPORTU - od 3 000 PLN

stałe poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowychrealizacja założonych budżetów sprzedażyaktywne uczestnictwo w planowaniu polityki cenowej i promocyjnej firmy w odniesieniu do partnerów zagranicznychplanowanie zapasów magazynowych gotowych produktów przeznaczonych na eksport oraz kontrola płatności
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2018-12-11 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI REKLAMY - od 2 250 PLN

wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-01-02 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZARZĄDCZEJ - od 1 600 PLN

Rozliczanie finansowe wspólnot. Dekretacja dokumentów księgowych. Wystawianie not księgowych. Windykacja zaległości w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. LEASINGU(NR 6335) - od 2 000 PLN

- wyszukiwanie klientów z branży- kontakt z bezpośrednim klientem telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

praca w hurtowni farmaceutycznejwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-05-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 000 PLN

Obsługa firm w zakresie BHP. Wykonywanie bieżących kontroli, sporządzanie dokumentacji, przeprowadzanie kontroli i audytów u klientów, kontrole budów, sporządzanie dokumentacji powypadkowej
Firma Handlowo-Usługowa "MICHNIEWSKI" Paweł Michniewski - 2015-12-01 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI (KSIĘGOWY+KADROWY+PRACOWNIK BIUROWY) - 5 000 - 6 000 PLN

dekretacja dokumentów, księgowanie dokumentów, wyliczanie wynagrodzeń, sporządzanie dekretacji, prowadzenie kadr, L-4
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MADOR" Marek Paulewicz - 2017-08-04 - Sosnowiec (śląskie)

KELNER - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA - od 2 340 PLN

Wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branży sanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlane oraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej. Przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadań inwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej. Sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych i udział w postępowaniach przetargowych. Przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacji materiałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów. Nadzór nad realizacją tych umów. Egzekwowanie wynikających z niej należności. Przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych i kontrolowanie realizacji tych umów. Prowadzenie ewidencji zużycia mediów. Analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji. Organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej. Wykonywanie autoryzowanych rysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie. Sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym. Sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków i nieprawidłowości. Wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności. Wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników. Sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym. Przygotowywanie wniosków o wydanie pozwolenia na budowę, o zmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia i zakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji o warunkach zabudowy. Udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom. Wykonanie programów inwestycji, programów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów. Udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania. Sprawdzanie i opiniowanie programów funkcjonalnoużytkowych, koncepcji architektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej wkonywanej w trybie zleconym. Udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2017-11-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych w obrotem gotówkowym (obsługa kasowa),Promowanie i sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-12-18 - Nowy Targ (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW (KEY ACCOUNT MANAGER)- PRACOWNIK NIEMIECKOJĘZYCZNY - od 2 000 PLN

przede wszystkim biegłe posługiwanie się językiem niemieckim do nawiązywania i utrzymywania kontaktów z zagranicznymi klientami.
GOSCO FP SP.Z O.O> SP. KOMANDYTOWA - 2016-04-13 - Chomino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FINANSOWYCH (NR 7041) - od 2 700 PLN

Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 500 PLN

Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)

BRYGADZISTA ZIELENI - od 2 500 PLN

- nadzór nad pracownikami zieleni - koszenie trawy - przycinanie gałęzi -raportowanie pracy - prowadzenie samochodu służbowego. Praca w godzinach 7-15
ABC Service Sp. z o.o. - 2017-02-09 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI - od 3 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTA W ZAKRESIE SPRZEDAŻY OKIEN I DRZWI
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KADROWYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie i aktualizacja dokumentacji kadrowej; prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie dokumentów (min. umów, zaświadczeń); przygotowywanie płac; prowadzenie ewidencji czasu pracy
Przedsiębiorstwo Budowlane "NOWBUD" Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Sandomierz (świętokrzyskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 700 PLN

Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ IT - od 5 400 PLN

Zapewnienie sprzętu/oprogramowania/diagnostyka problemów w sieci/rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt/software/rozwiązywanie problemów sieciowych; administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; korzystanie z funkci Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13,7 PLN

planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników
AP-1 Arkadiusz Jankowski - 2018-09-12 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 500 PLN

Nadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-06-30 - Łebieniec (pomorskie)


Wybierz powiat