SPECJALISTA DO SPRAW KADR (1/2ETATU) - 1180 Świdnica oferta pracy PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR (1/2ETATU) - 1180
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wspomaganie działu kadr w bieżących w zadaniach
Data publikacji: 2016-08-10
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podchorążych 4, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wspomaganie działu kadr w bieżących w zadaniach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR (1/2ETATU) - 1180
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na stanowisku kadrowym, dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra organizacja czasu pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PERFECT CARE SERVICE 24 SPÓŁKA Z O.O., REKRUTACJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Podchorążych 4, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Podchorążych
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.08.2016
Data dodania oferty pracy: 09.08.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczne i bezposrednie poszukiwanie nowych rynków sprzedaży, nowych klientów, sprzedaż art. medycznych i obsługa klientów w terenie, kompleksowe przygotowywanie ofert, podróże słuzbowe ( np targi medyczne)
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-09 - Lubin (dolnośląskie)
Wdrożenie i nadzór nad ISO 9001, tworzenie wdrażanie procedur jakościowych, wprowadzanie i nadzór nad programem ERP IFS.
"MARBACH POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
prowadzenie archiwum zakładowego, opracowywanie harmonogramu zdawania dokumentacji archiwalnej (kat. A) i niearchiwalnej (kat. B) do archiwum zakładowego; przejmowanie dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej z poszczególnych komórek organizacyjnych Oddziału zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem; przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji; przygotowywanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do właściwego miejscowo Archiwum Państwowego; sporządzanie sprawozdawczości z zakresu archiwum zakładowego; doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją; prowadzenie ewidencji środków trwałych i pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oddziału regionalnego i placówek terenowych
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-11-03 - Poznań (wielkopolskie)
wyszukiwanie przetargów oraz ich przygotowywanie łącznie z kosztorysem
Gijo Sp. z o.o. - 2016-05-11 - Bytom (śląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie chorób zawodowych, przestrzegania przepisów bhp w zakresie pracy
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Przemyśl (podkarpackie)
segregowanie dokumentów oraz rejestrowanie ich w systemie komputerowym, sortowanie dokumentów zarejestrowanych, skanowanie dokumentów, kontrola danych jakościowych wprowadzonych dokumentów.
Premier Tax Free Shared Services Centre - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Ekspansja na nowe rynki zbytu w kraju i zagranicą pozyskiwanie nowych klientów ,efektywna współpraca z klientami .Przygotowywanie ofert handlowych , prowadzenie negocjacji handlowych
FHPU TRANSTAL - 2016-01-26 - Smęgorzów (małopolskie)
prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnością na Warsztacie Terapii Zajęciowej
Stowarzyszenie Komitet Pomocy Dzieciom Specjalnej Troski - 2018-01-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
w zakresie informatyki: administrowanie sieci komputerowej, obsługa Allegro, administrowanie strony internetowej, drobne naprawy i wymiany sprzętu komputerowego, wykonywanie archiwizacji danych; w zakresie marketingu: budowanie strategii marketingowej firmy, analiza rynku krajowego i monitoring działań konkurencji, przygotowywanie i koordynowanie promocji B2B, koordynowanie i analiza skuteczności ATL, opracowywanie materiałów reklamowych w wersji papierowej i elektronicznej
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-07-11 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
rozwijanie sprzedaży zgodnie ze startegią firmy,planowanie i realizacja działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Będzin (śląskie)
- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola jakości półproduktów, wyrobów gotowych, badania i analizy laboratoryjne, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z zarządzaniem jakości
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Wysogotowo (wielkopolskie)
media/reklama
Radio Parada Sp. z o. o. - 2016-02-22 - Łódź (łódzkie)
-kompleksowa obsługa klientów, - prowadzenie negocjacji handlowych w języku niemieckim- codzienna praca w systemie SYMFONIA HANDEL (m.in. wystawianie dokumentów magazynowych i faktur);- obsługa pakietu WORD i EXEL- odbieranie telefonów- obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax- odbieranie i ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej- segregacja dokumentów- obsługa programu EAN (kody)
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Ruda Śląska (śląskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa klienta, towarowanie
Sklep Ogólnospożywczy HANIA Grzegorz Dudzik /KROPKA/ - 2016-09-01 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa klientów firmy
Staff Service Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
wdrażanie strategi globalnych, wpółtworzenie strategi kamunikacji, opracowanie materiałów marketingowych i szkoleniowych, monitorowanie i dokumentowanie działań i odbiorów, organizowanie szkoleń i konferencji. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Aged Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Pruszków (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-02-14 - Zawoja (małopolskie)
Do obowiązków pracownika będzie należało wykonywanie wszelkich czynności związanych z eksportem piskląt indyczych oraz jaj wylęgowych, w szczególności nawiązywanie relacji z zagranicznymi kontrahentami w celu zawarcia kontraktów, realizacja kontraktów, bieżąca obsługa kontrahentów, prowadzenie dokumentacji eksportowej.
GERCZAK NORD-POL HATCHERY SPÓŁKA JAWNA - 2018-05-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa Klienta. Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych. Odbywanie spotkań handlowych.
Allianz - 2017-05-24 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6.00-14.00, 14.00 -22.00 wynagrodzenie od 2100 do uzgodnienia w zależności od posiadanych kwalifikacji
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad przestrzeganień wymagań prawnych w zakresie ochrony środowiskaorganizowanie i nazór nad zagospodarowaniem terenów zielonych
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-07-08 - Ustroń (śląskie)
Obsługa niemieckich klientów
IW-MET Ryszard Matuszak Sp. z o.o. Sp. k. - 2015-12-02 - Pniewy (wielkopolskie)
testowanie metodologii Agile
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kraków (małopolskie)
inawiązywanie współpracy oraz utrzymywanie kontaktów biznesowych z dostawcami, sporządzane analiz, monitoring rynku, cen, ustalanie warunków promocji z kontrahentami
PSS SPOŁEM w Lubinie - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
poszukiwanie zleceń na realizacje szkoleń, sprzedaż szkoleń przez telefon i Internet, prowadzenie działań marketingowych w Internecie, współpraca i budowanie relacji z klientami, obsługa organizacyjna szkoleń;
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A & A Polańska Sp.j. - 2016-07-01 - Lublin (lubelskie)