SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH Zielona Góra oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 052 PLN
Zakres obowiązków: Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Data publikacji: 2017-09-15
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Pomorskie 8, 65-729 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 052 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 052 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne, wskazana znajomość rachunkowości spółdzielczej, mile widziane doświadczenie, wskazane kierunkowe kursy i szkolenia
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Os. Pomorskie 8, 65-729 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Os. Pomorskie
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 15.09.2017
Oferta pracy ważna do: 06.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zagadnienia SEM, podstawoww zagadnienia z Google AdWords i Analytics, zadania analityczne i wyciaganie wniosków
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz toaletach obiektu na terenie Lublina.Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
P.U.H. PERFEKT MARZENA KUŁAGA, KATARZYNA LEWANDOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-18 - Lublin (lubelskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Handel samochodami ciężarowymi. Wyszukiwanie kontahentów z krajów arabskich.Przygotowywanie dokumentów celnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Łódź (łódzkie)
sprzatanie terenu galerii zgodnie z umową, dwie zmiany (6.00-22.00), praca także w soboty i niedziele
DUSSMANN SERVICE POLSKA Sp. z o.o - 2016-12-21 - Zgorzelec (dolnośląskie)
OPRACOWANIE FORMALNE I RZECZOWE DOKUMENTÓW, WPROWADZANIE ZASOBÓW CYFROWYCH DO PODKARPACKIEJ BIBLIOTEKI CYFROWEJ, REDAGOWANIE PORTALU PBC
WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZESZOWIE - 2018-03-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zespołu. Nadzorowanie wypłat pracowników. Bezpośreni kontakt z klientem obcojęzycznym w tym arabskojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
montaż mebli na zamówienie; kuchnie,szafy z drzwiami suwanymi, przedpokoje
Markdor Januszewski Marek - 2016-08-16 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
DEFENSOR SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
naliczanie płac, prowadzenie kadr
MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 2 IM.ŁUKASZA GÓRNICKIEGO W OŚWIĘCIMIU - 2016-03-29 - Oświęcim (małopolskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:15-14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Dobra umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacji pracy własnej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 32-323-44-94, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SKOK PIAST - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
ZAKRES WYKONYWANYCH PODSTAWOWYCH ZADAŃ :1. Przygotowanie, organizacja, koordynacja i obsługa imprez.2. Planowanie i opracowanie rocznego kalendarza imprez.3. Nadzór nad prawidłowym przebiegiem imprez obsługiwanych i organizowanych przez OSiR.4. Współpraca z organizacjami, instytucjami i stowarzyszeniami działającymi na terenie miasta Ustka.5. Prowadzenie strony internetowej OSiR www.osir.ustka.pl, bieżące przekazywanie materiałów informacyjnych z działalności OSiR dla operatora sieci internetowej przy UM Ustka.6. Przygotowywanie kalkulacji organizowanych imprez.7. Pozyskiwanie sponsorów na imprezy sportowo-rekreacyjne.8. Organizacja imprez masowych.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU :Praca w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji na II piętrze. Budynek biurowy bez windy Zatrudnienie na czas określony od stycznia 2018 roku z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Dziale Organizacji Imprez. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 2400 zł brutto + 20% premii + wysługa lat.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2017-09-15 - Ustka (pomorskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-25 - Skierniewice (łódzkie)
a)Prowadzenie projektów, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymib)Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentowąc)Definiowanie ryzyk projektowychd)Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekciee)Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych pracf)Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia pracg)Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac powstającymi w obszarze
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,- Przygotowanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) i sprawozdań do GUS,- Pełnienie nadzoru nad procedurami księgowo - podatkowymi oraz planem kont,- Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR,- Zarządzanie zespołem księgowym,- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,- Opracowywanie raportów zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,- Współpraca z innymi działami;
GRUPA MOST WANTED! Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
Utrzymanie kontaktów biznesowych z klientami zagranicznymi, organizacja oraz wyjazdy na zagraniczne targi kosmetyczne.
SECRET SOAP STORE FRANCHISING Sp. z.o.o. - 2017-01-13 - Niepołomice (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji dot. działań ,dokumentacji planistycznej,prowadzenie rejestru udziałów komisji
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Kraków (małopolskie)
logistyka transportu magazynów
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2017-07-27 - Pszczyna (śląskie)
Obsługa narzędzi budowlanych, murowanie, tynkowanie, betonowanie, zbrojenie.Praca na terenie województwa małopolskiego, śląskiego oraz łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa techniczna i informatyczna klientów, konfiguracja i diagnostyka systemów komputerowych i informatycznych, doradztwo techniczne w doborze sprzętu i oprogramowania, obsługa i serwisowanie systemu "INSERT", diagnostyka sprzętu komputerowego, obsługa informatyczna strony internetowej, przygotowanie i analiza techniczna ofert, nadzór techniczny nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe, rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku od strony zamawiającego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych; zakres obowiązków: samodzielna analiza dokumentacji przetargowych, przygotowywanie dokumentacji postępowań przetargowych o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującą ustawą, udział w pracach komisji przetargowych, udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań, archiwizacja dokumentacji przetargowej, współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia, bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień, terminowa realizacja zadań, przygotowywanie projektów pism i prowadzenie komunikacji na etapie procedury przetargowej; umowa na okres próbny; miejsce pracy Gliwice ul. Toszecka 99
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2017-05-04 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie kadr i płac w pełnym zakresie
WOWIX-TRANS SPÓŁKA CYWILNA - 2017-03-16 - Zagorzyn (wielkopolskie)
zaopatrywanie budów w materiały budowlane, co wymaga m.in. analizy dokumentacji projektowych/technicznych; kontakty z hurtowniami budowlanymi/dostawcami; organizacja zaplecza budowy; rozliczanie (weryfikację) faktur zakupu; inne czynności niezbędne do przygotowania produkcji (realizacji) budowy
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Tychy (śląskie)
prowadzenie procesu rekrutacji pracowników obcokrajowców
PROFIS24 SP. Z O.O. - 2016-10-04 - Imielin (śląskie)
samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników, tworzenie profili kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Opole (opolskie)