SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH Gręzówka-Kolonia oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: do 1 850 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej

Data publikacji: 2016-01-22

Lokalizacja: Gręzówka-Kolonia (lubelskie)

Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
21-400 Gręzówka-Kolonia 34, powiat: łukowski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUS; sporządzanie raportów finansowych; prowadzenie ewidencji księgowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO - KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gręzówka-Kolonia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Data zakończenia pracy: 30.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe finanse i rachunkowość, znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, mile widziany staż pracy

Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Adres pracodawcy:
T. Kościuszki 15, 08-112 Wiśniew, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: siedlecki

Gmina pracodawcy: Wiśniew

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wiśniew

Ulica pracodawcy: T. Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 15

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 22.01.2016

Oferta pracy ważna do: 21.02.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. RELACJI ROSYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. REDAGOWANIA TREŚCI - od 1 850 PLN

Redagowanie treści tekstów, korespondencja i kontakt tekefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, prace administracyjno- biurowe.
ENVIRO Robert Wojdyn - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

kontakt z klientem, wykonywanie projektów w pragramie komputerowym, prezentacja projektów klientowi
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Wyszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS OFERTOWANIA / ASYSTENT PROJEKTANTA OCHRONY TECHNICZNEJ - od 3 500 PLN

OFERTA PRACY PRZEZNACZONA JEST DLA INŻYNIERA ELEKTRONIKA, INFORMATYKA LUB AUTOMATYKA.W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW JEST SPORZĄDZANIE OFERT - PRACA W PROGRAMIE NORMA ORAZ POMOC PRZY SPORZĄDZANIU PROJEKTÓW SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ I INSTALACJI NISKOPRĄDOWYCH (Z ZASTOSOWANIEM PROGRAMU AUTOCAD).ZNAJOMOŚĆ BRANŻY SYSTEMÓW OCHRONY BĘDZIE MIAŁA WPŁYW NA WARUNKI WYNAGRODZENIA.
SAWEL - SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA - 2017-08-18 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. BHP, OCHRONY ŚRODOWISKA I SZKOLENIA - od 2 800 PLN

prowadzenie spraw bhp, p.poż i ochrony środowiska w zakładzie produkcyjnym
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2016-08-31 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA OD KONSERWACJI KONSTRUKCJI I BUDYNKÓW DREWNIANYCH. - od 2 200 PLN

Konserwacja konstrukcji i budynków drewnianych.Rozkładanie i załadunek w magazynie.
"DOMBAL" Adam Jan Ziółek - 2017-11-06 - Przykory (mazowieckie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI/ PROGRAMISTA - od 1 850 PLN

tworzenie bazy danych dla produkcji
Fabryka Okien i Drzwi BAS Sp.z o.o. - 2016-07-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z kilentami, zamówienia
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 2 000 PLN

Poszukiwanie i rekrutacja pracowników tymczasowych, nawiązywanie kontaktów z kontrahentami (UE, Ukraina) w celu wyszukiwania wolnych miejsc pracy
West-East Trading Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Małkowice (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Sprzedaż sprzetu medycznego, prezentacja działania sprzętu, praca stacjonarna. Miejsce pracy: Wrocław ul. Gubińska 15/17 sklep ze sprzetem medycznym.Kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny: 503-58-22-58Oferta znajduje się w sali: G
MIROPOLAND SP. Z O. O. - 2016-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA SEKCJI RACHUBY I PŁAC PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - 997,4 PLN

- obsługa klientów internetowych i stacjonarnych;- wystawianie faktur;- obsługa maszyn biurowych;- wykonywanie wycen;- utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW FINANSÓW - 2 100 - 7 000 PLN

obsługa Klientów firmy w zakresie planowania finansowego: kredyt hipoteczny, gotówkowy, ubezpieczenie, pomoc w dobieraniu odpowiednich rozwiązań finansowych, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, zarządzanie bazą danych
Financial Solutions Tomasz Iwaniec - 2017-12-05 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY (30-) - od 2 000 PLN

obsługa firm w zakresie BHP - sporządzanie dokumentacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Niepołomice (małopolskie)

Specjalista ds. Planowania i Transportu - -

Media Expert Organizacja i przyjęcie dostaw oraz transferów.
Organizacja i kompletacja zgodnie z planem dostaw do klientów.
Planowanie harmonogramu dostaw.
Zarządzanie zespołem kierowców.
Kontakt z klientem indywidualnym.
Optymalizacja procesów Home Delivery.
Sporządzanie raportów i zestawień.
Dbanie o realizację założonych wskaźników kosztowych i wydajnościowych.
Kontrola przestrzegania obowiązujących procedur.
Media Expert - 2015-12-22 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

sprzedaz art. przemysłowych, zamówienia,
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Krzynowłoga Mała (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2016-11-22 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWYCH - od 3 000 PLN

prowadzenie kadr, delegowanie pracowników za granicę
EuroJob24 Sp. z o. o. - 2017-06-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)


Wybierz powiat