SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Bolesławiec oferta pracy Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 071 PLN
Zakres obowiązków: Znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, Ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświatyUmiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca na 1/2 etatu w systemie jednozmianowym. Wynagrodzenie 1071 zł brutto , premia regulaminowa, wysługa lat
Data publikacji: 2017-11-07
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Znajomość klasyfikacji budżetowej, ustawy o ZFŚS, Ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o systemie oświatyUmiejętność obsługi urządzeń biurowych, Word, Excel, poczta elektroniczna, komunikatywność, samodzielność. Praca na 1/2 etatu w systemie jednozmianowym. Wynagrodzenie 1071 zł brutto , premia regulaminowa, wysługa lat
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 071 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 071 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie staż pracy 3 lata; wykształcenie wyższe 2 lata staż pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Szkoła Podstawowa Nr 3 imienia Armii Krajowej w Bolesławcu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
Ceramiczna 5, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny pod numerem 75-734-84-72.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 21.11.2017, Godziny : 08:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Ceramiczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.11.2017
Oferta pracy ważna do: 21.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kadr- PROWADZENIE DOKUMANTACJI PRACOWNICZEJ I OBSŁUGI BIURA
CHOJNICKI GABRIEL P.P.U.H. "EGZOPOL" - 2018-04-18 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
praca w kuchni
Firma "LIDJAN" Jan Tokarz - 2016-09-14 - Muszyna (małopolskie)
Maksymalizacja liczby transakcji krótko i długoterminowych z przypisanymi klientami; zwiększanie popularności architektur Intel wsród przypisanych klientów jako pierwszego wyboru; obowiązek spełnienia lub przekroczenia przydzielonych celów w zakresie rozliczeń kwartalnych i rocznych oraz udziału rozwiązań projektowych ostatecznie wybranych do realizacji wspólnie z Inżynierem ds. zastosowań u klienta; informowanie klientów oraz odpowiedniego personelu Intel o strategii w celu uzyskania koniecznego wsparcia i zapewnienia koordynacji; pełne zrozumienie harmonogramów, celów, strategii i praktyk biznesowych, w tym zakresie wycen, prognozowania, zasad i warunków, dystrybucji oraz kodeksu etyki.
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2016-10-06 - Gdańsk (pomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lipsko (mazowieckie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
Magnes Media Sp. z o.o. Wydawnictwo Magnes Media działa na rynku wydawniczym od 2009 roku, aktualnie wydajemy nasze gazety w pięciu największych miastach Polski Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Trójmieście, Katowicach i Łodzi. Praca polega na stacjonarnej sprzedaży powierzchni reklamowej w w/w gazetach.
Magnes Media Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Leszno (wielkopolskie)
test rynku pracyzarządzanie i rozszerzenie firmy na rynki wschodnie, nawiązanie kontaktów w Rosji i Czechach i Ukrainie, poszukiwanie kandydatów do pracyw w/w krajach. Praca w Polsce i Czechach.
P.P.H.U ODESSA Bogdan Młynarczyk - 2017-06-30 - Świdnica (dolnośląskie)
Zamawianie i sprzedaż części do pojazdów samochodowych. Przygotowanie towaru do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Suwałki (podlaskie)
koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych w firmie, organizowanie transportu i dystrybucji towarów, współpraca z przewoźnikami w zakresie realizacji zamówień i zleceń transportowych, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną i optymalizujących koszty transportu, prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z dystrybucją towarów w kraju/ za granicą
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piastów (mazowieckie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów telefonicznych; komunikatywność; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2017-01-18 - Gliwice (śląskie)
Obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji.
CHOJMEX ROMAN MOŚ - 2016-10-13 - Chojęcin (wielkopolskie)
Organizowanie turnusów rehabilitacyjnych według planu turnusu.
HOTEL MIRJAN KONRAD OLSZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-06-26 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
- obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej;- segregowanie i przekazywanie korspondencji do adresatów na terenie firmy;- obsługa firmowej poczty elektronicznej;- odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów;- koordynowanie obiegu dokumentów (drukowanie, kopiowanie, faksowanie, kompletowanie);- przyjmowanie gości w firmie i wsparcie w zakresie obsługi klientów anglojęzycznych
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
kompletownie zamówień, pakowanie zamówień, skanowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów współpracujących z marką, wpływ na rozwój marki, utrzymywanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami, działania marketingowe.
CreOwnia ALEKSANDRA SZEREMET-WILCZYŃSKA - 2018-01-18 - Piła (wielkopolskie)
W początkowym okresie szkolenie w Sits w Brodnicy, docelowo praca w Sits Industy w Grudziądzu.Pracodawca zapewnia:- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- Szkolenie w Brodnicy, bezpłatny transport w okresie szkolenia,- Pięciogodzinny dzień szkolenia, czas podróży wliczony do czasu pracy,- Atrakcyjny system wynagradzania,- Bezpieczne warunki pracy.Główne zadania:- montowanie elementów drewnianych mebla,- wyklejanie elementów składowych mebla,- pakowanie.
SITS Sp. z o. o. - 2017-11-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
BIZTECH KONSULTING SA - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ PRZEZ INTERNET
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Dębica (podkarpackie)
Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej - 2018-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Puck (pomorskie)
- PRZYGOTOWYWANIE SPRZĘTU TOURGUIDE DLA BIUR PODRÓŻY- WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PODRÓŻY I ORGANIZATORAMI PIELGRZYMEK- PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH - PRZYGOTOWYWANIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ
TRANS - COM Tomasz Stec - 2017-04-07 - Trzebownisko (podkarpackie)
do uzgodnienia
INTERBUD PPUH SP.Z O.O. - 2018-05-02 - Radom (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
usługi kurierskie i pocztowe. wprowadzanie danych z listów przewozowych, wózkowy załadunek paczek i listów, układanie przesyłek,weryfikacja wagi, wypłata pobrań , odbieranie połączeń, raportowanie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Kontakt z klientami, zawieranie umów, budowanie baz klientów, miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju + delegacje na Ukrainę
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
diagnostyka i naprawa elektroniki precyzyjnejCV wysłać na adres e-mail praca (at) adegis.com, kontakt tel. lub osobisty z pracodawcą
Adegis Sp. z o. o. Sp. K. - 2016-09-01 - Wodzisław Śląski (śląskie)