SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH Lublin oferta pracy DURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w dziale przygotowania produkcji, przygotowanie zamówień, ofert, składanie zapytań przetargowych, archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie korespondencji; obsługa poczty elektronicznej, bieżąca obsługa biura;
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: DURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:POWOJOWA 3, 20-442 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc w dziale przygotowania produkcji, przygotowanie zamówień, ofert, składanie zapytań przetargowych, archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie korespondencji; obsługa poczty elektronicznej, bieżąca obsługa biura;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
-atrakcyjne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, pakiet socjalny, dodatkowo pakiet ubezpieczeniowy-atrakcyjne warunki pracy (praca w Lublinie, przyjazny i profesjonalny zespół)-szkolenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
Pracownik administracyjno - biurowy z elementami księgowości
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Pracownik administracyjno - biurowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w dziale przygotowania produkcji;
Nazwa pracodawcy: DURA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
POWOJOWA 3, 20-442 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: POWOJOWA
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej ( przygotowywanie i rozliczanie umów o prace, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe, sporzadzanie list wynagrodzeń, przygotowywanie raportów i zestawień w tym sprawozdań GUS, ZUS, NBP, PFRON, przygotowywanie deklaracji podatkowych, prowadzeie rozliczeń w PŁATNIKU, rozliczanie i ewidencja czasu pracy - urlopy, zwolnienia lekarskie.
NAFTAN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Oleksze (podlaskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami;Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Doradztwo finansowe, sprzedaż pożyczek i obsługa klienta na terenie powiatu lubaczowskiego.
PROFI CREDIT POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-27 - Lubaczów (podkarpackie)
Rozwijanie aktywności w kanałach E-COMMERCE, mediach społecznych, współtworzenie oraz realizacja przyjetej strategi marketingowej, przygotowanie i realizacja kampani reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Sulisław (opolskie)
pobieranie prób nasion zbóż i rzepaku, obsługa urządzeń do pobierania prób , obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Działyń (wielkopolskie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP.Prowadzenie dokumentacji BHP i PPOŻ zgodnie z polskimi regulacjami prawnymi.Organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (wstępne i okresowe).Zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień).Opracowanie i wprowadzanie procedur, instrukcji oraz regulaminów związanych z BHP.Przeprowadzanie oceny ryzyka zawodowego.Kontrola stanowisk pracy oraz hali produkcyjnej.Informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń.Koordynacja projektów związanych z dostosowaniem maszyn do wymogów BHP.Współpraca z publicznymi organami kontroli (PIP, PIS, UDT).Zarządzanie odzieżą roboczą i środkami ochrony.Nadzór nad substancjami chemicznymi, kartami charakterystyki substancjiReprezentowanie spółki oraz doradztwo w zakresie obowiązków związanych z ochroną środowiska.Prowadzenie dokumentacji firmy w zakresie gospodarki odpadami.Nadzór nad przestrzeganiem oraz wykonywaniem zaleceń wynikających z decyzji administracyjnych.
CELL-FAST Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie kart pracy pojazdu trakcyjnego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa klienta biznesowego w krajach niemieckojęzycznych i na Ukrainie
FAM PROJECT A Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- PRACĘ NA PEŁNY ETAT W STABILNEJ, PRĘŻNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE- ATRAKCYJNE WYNAGRODZENIE 3000- 4000 ZŁ BRUTTO- MOŻLIWOŚĆ ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO I ROZWOJU OSOBISTEGO- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY- PRACA JEDNOZMIANOWA, BIUROWA, OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKUOSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O WYSYŁANIE CV NA MAILA: REKRUTACJA (at) FRAC.PL Z DOPISKIEM"SPECJALISTA DS. ANALIZ".NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI (ZGODNIE Z USTAWĄ Z 29.08.1997 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, DZ. U. NR 133, POZ. 833 Z PÓŹN. ZM.)". ADMINISTRATOREM DANYCH JEST FRAC HANDEL SP. Z O.O. AUTO-MARKET S.K.A. Z SIEDZIBĄ W RZESZOWIE, KOD POCZTOWY 35-959 RZESZÓW, UL. LWOWSKA 6.
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-06-13 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, ewidencje VAT
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Bogusława Piasecka - 2018-03-08 - Chrzanów (małopolskie)
udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
zamiatanie, odśnieżanie, koszenie, grabienie, pielegnacja zieleni, odchwaszczanie, przycinanie drzew i krzewów
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Turowo Duże (warmińsko-mazurskie)
Fakturowanie, ujmowanie w księgach faktur sprzedaży, faktur, wyciągówbankowych oraz innych dokumentów księgowych, Uzgadnianie orazraportowanie stanów należności i zobowiązań, Wsparcie księgowej wprzygotowaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, Wycena i rozliczaniestanów magazynowych, rozliczanie produkcji, Obsługakadrowo-płacowa,rozliczanie delegacji,Prace administracyjno-biurowe
Iper Sp z o.o. - 2016-03-23 - Krasiejów (opolskie)
Obsługa kombajnu zbożowego/do zielonki
USŁUGOWO-HANDLOWA SPÓŁDZIELNIA ROLNIKÓW - 2017-06-19 - Gołańcz (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; roczne doświadczenie w pracy w biurze; znajomość procedur administracyjnych; znajomość j. angielskiego na średnim poziomie; znajomość programów MS Office; obsługa urządzeń biurowych; Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji CECH-u bieżącej, archiwalnej wg. Ustalonych wzorów, obsługa urządzeń biurowych, sprzętu komputerowego, współpraca z instytucjami i rzemieślnikami zrzeszonymi w CECH-u, prowadzenie akt osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
CECH RZEMIOSŁ RÓŻNYCH I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2018-01-04 - Gliwice (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-28 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
obsługa procesów rekrutacyjnych w języku polskim i niemieckim
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
Kompleksowa obsługa klienta Hurtowni Zabawek. Praca w Bielsku-Białej w godz. 8-16.00.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe "Axiom" Sp. z o. o. - 2018-01-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opieka nad dziećmi w przedszkolu, prowadzenie zajęć dydaktycznych, obowiązki nauczyciela przedszkola zgodnie z statutem firmy.
BT-STUDIO BEATA TOMZIŃSKA,JOLANTA BABIUCH - 2018-10-10 - Wieliczka (małopolskie)
SKLEP MEDYCZNY - OBSŁUGA PACJENTÓW W ZAKRESIE REALIZACJI WNIOSKÓW- PRZEDMIOTY ORTOPEDYCZNE I ŚRODKI POMOCNICZE
Pofam-Poznań Sp. z o.o. o/ Cezal- Bydgoszcz - 2017-01-02 - Kościerzyna (pomorskie)
praca w godzinach od 10.00 do 18.00, obsługa klienta, prace związane z higieną pracy
ROBSON Handel Art. Przemysłowymi Marta B.Kamińska Stargard - 2017-10-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
obsługa klientów w języku rosyjskim i gruzińskim, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie i nadzorowanie produkcji roślinnej, nadzór nad właśiciwą eksploatacją maszyn i urządzeń rolniczych
GOSPODARSTWO ROLNE KWIECISZEWO ARCHIDIECEZJI GNIEŹNIEŃSKIEJ - 2016-02-11 - Kwieciszewo (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta ,budowanie bazy klientów
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Zambrów (podlaskie)
realziacjan i koordynacja projektów rekrutacyjnych, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
negocjacje warunków sprzedaży z klientami z UE, pozytywne nastawienie do klientów, przygotowanie raportówi zestawień, kontakt bezpośredni z klientem ze Wschodu, prowadzenie rozmów negocjacje
TEXTIL TRADE Jacek Szramke - 2017-01-31 - Skarszewy (pomorskie)
- opracowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, - kontakt z kandydatami do pracy,- zarządzanie bazą kandydatów, W zamian otrzymasz: - atrakcyjnewynagrodzenie adekwatne do Twoich kompetencji, - możliwośćpodnoszenia swoich kwalifikacji: rozwój zawodowy oraz osobisty, - stabilnezatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - niezbędne narzędzia pracy:telefon, komputer, - pracę w stałych godzinach od poniedziałku do piątku,- możliwość współtworzenia miejsca pracy, w którym pracujesz oraz dużąsamodzielność w realizacji własnych pomysłów - niekorporacyjny systempracy - rodzinną atmosferę i pracę w zgranym zespole - biuro na wyspiePasieka, w odległości 5 min pieszo od dworca PKP- dobrze skomunikowanaokolica: dla zmotoryzowanych darmowy parking przed biurem,
ORANJEGROEP POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Opole (opolskie)
jw.
INVESTMA Adam Noworyta - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)