SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

Wynagrodzenie: od 18,3 PLN

Zakres obowiązków: - rejestracja oświadczeń i zezwoleń na prace dla cudzoziemców- zgloszenie ofert pracy - kontaktowanie z urzędamiUmowa zlecenie na okres: 1 rok.

Data publikacji: 2020-12-03

Lokalizacja: Łódź (łódzkie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- rejestracja oświadczeń i zezwoleń na prace dla cudzoziemców- zgloszenie ofert pracy - kontaktowanie z urzędamiUmowa zlecenie na okres: 1 rok.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20

Zmianowość pracy: nie dotyczy

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,3 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: /h

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikacja i praca zespołowa w projekcie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy pod presją czasu

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność zgloszenia ofert pracyumiejętność rejestracji oświadczeń i zezwoleń na pracę dla cudzoziemców

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 5272757056

danePracodawcy_regon: 36354669200012

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10

Powiat pracodawcy: m. Łódź

danePracodawcy_kodPowiatu: 1061

Gmina pracodawcy: Łódź

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Łódź

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650

Ulica pracodawcy: Milionowa

Numer budynku pracodawcy: 91

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242290

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 03.12.2020

Oferta pracy ważna do: 17.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e742bdea540b9cd997dd07eef10c4cd3

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 2 250 PLN

Prowadzenie analiz i gromadzenie informacji rynkowych. Doskonalenie procesu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Włodawa (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

PRACE W DZIALE ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYM - PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW (WORD) ORAZ ZESTAWIEŃ I ANALIZ (EXCEL), PRACE ZWIĄZANE Z ROZLICZANIEM ODBIORCÓW WODY ITPDEKLARACJA: UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Falenty (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 125 PLN

Wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji, stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników z Ukrainy i Rosji; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Ukrainy i Rosji, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczenia dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko, ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji; współpraca z dyrekcją w określaniu polityki przemieszczeń kadrowych i awansów; współdziałania w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w przedsiębiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA ELEKTRONIK - do 2 500 PLN

Wykształcenie średnie, kier. elektronik; doświadczenie: brak wymagań; uprawnienia SEP; zakres obowiązków: Instalacje i serwis systemów alarmowych, min.: sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), sygnalizacji pożarowej (SAP), Instalacje i serwis systemów kontroli dostępu (KD), Instalacje i serwis systemów telewizji przemysłowej (CCTV), Instalacje i serwis systemów rejestracji czasu pracy (RCP), Instalacje i serwis systemów inteligentnego budynku, Instalacje i serwis systemów okablowania strukturalnego, telekomunikacyjnego; jedna zmiana; miejsce pracy: Zabrze;
AUTORYZOWANY ZAKŁAD INSTALACJI ALARMOWYCH "ALERT" JANUSZ SERAFIN - 2017-05-16 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI - 2 500 - 2 700 PLN

- Uczestniczenie w doskonaleniu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością- Ustanawianie opracowywanie, wdrażanie i nadzorowanie przestrzegania niezbędnych procedur i innych elementów Systemu Zarządzania Jakością- Nadzorowanie projektów zlecanych przez przełożonych dotyczących Systemu Zarządzania JakościąUczestniczenie w planowaniu i organizowaniu auditów zewnętrznych
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2017-08-29 - Dęblin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZ. NIEMIECKIM - do 3 500 PLN

Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - do 2 600 PLN

prowadzenie teczek personalnych, prowadzenie kartoteki urlopowej,sporządzanie i prowadzenie deklaracji miesięcznych PEFRON, wystawianie świadectw pracy, naliczanie wynagrodzeń w systemie miesięcznym i akordowym, sporzadzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS i US; praca w godzinach 07.00-15.00, dopłata do zakwaterowania
PPHU CERAMIKA ARTYSTYCZNA "WIZA" SP. Z O. O - 2020-06-26 - Parowa (dolnośląskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 1 850 PLN

Sprawowanie opieki nad dziećmi do lat 3
DOMOWY ŻŁOBEK NA MUCHLINIE AGNIESZKA ARENT MARCZEWSKA - 2016-05-13 - Turek (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 1 900 PLN

składanie zamówień na dostawę towarów, przyjmowanie towarów od dostawców, obsługa klientów detalicznych, wykładanie towarów w sali sprzedaży
Przed.Hurtu Przem. i Spoż. "ARSPOL" Wiesław Arseniuk - 2016-07-21 - Zalesie (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

Wykonanie ekspozycji towarów na sali sprzedażowej,metkowanie towarów,obsługa skanera kodów kreskowych przy dostawach towarów,zapoznanie z oprogramowaniem insert.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Słupca (wielkopolskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 3 000 PLN

sprzedaż części do maszyn rolniczych, prowadzenie sklepu internetowego
Przedsiębiorstwo Handlowe BIMA Krzysztof Biziorek - 2016-03-24 - Turobin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. BHP I SZKOLEŃ - od 500 PLN

realizacja zadań służby BHP w Zakładzie Pracy, przeprowadzanie szkoleń okresowych pracowników
F.U.P.H."LIMBLACH" Ignacy Włodarczyk Limanowa - 2016-04-19 - Limanowa (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 600 PLN

pozyskiwanie klienta, negocjacje z klientem, przygotowanie ofert, rozliczenia z klientem, obsługa klientów obcojęzycznych (Serbia)
kontakt przez PUP - 2020-09-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA D/S ORGANIZACJI IMPREZ - od 2 200 PLN

organizacja imprez gastronomicznych i cateringowych; kontakt z pracodawca telefoniczny i e-mailowy.
Restauracja Anna De Croy Jarosław Domaradzki - 2016-04-13 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PASZPORTYZACJI OBIEKTÓW ELEKTROENERGETYCZNYCH - od 1 850 PLN

Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE ZAKUPÓW - od 4 305 PLN

Dokonywanie zakupów w imieniu klientów, fakturowanie dokumentów na rachunkach klientów. Kontakt z klientem rosyjsko - i francuskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR - od 2 900 PLN

- obsługa maszyny typu topielnik masła kakaowego MELTER QRJ-4, maszyny do topienia tłuszczu RYG-3- kontrola przebiegu procesu formowania i pakowania wyrobów- wykonywanie czynności związanych z obsługą topielników surowców oraz dokonywanie tzw. zasypywania surowców sypkich
kontakt przez PUP - 2019-10-10 - Łódź (łódzkie)

DEKARZ, BLACHARZ - od 2 500 PLN

prace dekarskie, naprawy i budowa
LA-REM PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SŁAWOMIR LASKA - 2018-11-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA KONSTRUKTOR - od 3 000 PLN

Opracowywanie dokumentacji konstrukcyjnej dla wyrobu, dla pomocywarsztatowych ,części zamiennych, opracowywanie dokumentacjikonstrukcyjnych dla armatury, opracowywanie szkiców operacyjnych dlaobróbki skrawaniem, tworzenie rysunków w systemie CAD.Praca od 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-16 - Ozimek (opolskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 775 PLN

uporządkowanie terenu po wykopach, prace porządkowe - grabienie itp.; godz. pracy 7-15
kontakt przez PUP - 2020-08-25 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 3 000 - 3 600 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych, a przy wyższym - 4 lata pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy, znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS KEBABU - od 2 100 PLN

wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPU - od 3 000 PLN

całościowy nadzór nad procesem zakupowym, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, importerami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa sprzedażowa przyszłych i obecnych klientów hurtowni, obsługa reklamacji i zwrotów; praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2020-07-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INFORMATYK - 997,4 PLN

1. Zapoznanie się z przepisami BHP i PPOŻ.2. Zapoznanie się ze strukturą firmy.3. Pisanie ofert.4. Kontakt z klientem.5. Instalacja systemów operacyjnych.6. Tworzenie kopii zapasowych.7. Składanie komputerów.8. Pomoc zdalna.9. Konserwacja urządzeń peryferyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Kartuzy (pomorskie)

SPECJALISTA DS.ORGANIZACYJNO-PRAWNYCH - od 2 500 PLN

Obsługa administracyjno-organizacyjna stanowiska Radcy Prawnego. Sporządzanie projektów zarządzeń Dyrektora Stacji, regulaminów i wzorów umów. Udzielanie porad i opinii pracownikom Stacji związanych z bieżącymi zagadnieniami prawnymi, wynikającymi z prowadzonych postępowań administracyjnych. Bieżące informowanie Dyrektora Stacji i pracowników o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Udzielanie pomocy pracownikom Stacji w redagowaniu pism i uzasadnień decyzji oraz postanowień. Prowadzenie zbioru pomocy prawnych i jego systematyczne uzupełnianie. Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA NA STACJI PALIW - od 2 100 PLN

sprzedaż paliwa
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU STRON INTERNETOWYCH - do 6 000 PLN

Praca z monitorem ekranowym w pomieszczeniach typu open-space. Praca w różnych projektach jak w Polsce tak i innych państw; Programowanie w różnych językach oprogramowania.Praca w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)