SPECJALISTA DO PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI(NR 7289) Bydgoszcz oferta pracy Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
Stanowisko: SPECJALISTA DO PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI(NR 7289)
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Data publikacji: 2018-11-22
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca terapeutyczna z podopiecznym z zaburzeniami psychicznymi w jego miejscu zamieszkaniapraca w miejscu zamieszkania podopiecznychwynagrodzenie: 20 zł netto/godzinę
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 20 zł netto/godzinę
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO PRACY Z OSOBAMI Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI(NR 7289)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: terapeuta zajęciowy*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania - oczekiwania pracodawcy:posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, pielęgniarki, terapeuty zajęciowego, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapety lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.Posiadanie przeszkolenia i doświadczenia w zakresie:a) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowamnych przez otoczenie zachowań,b) kształtowania nawyków celowej aktywności,c) prowadzenia treningu zachowań społecznychposiadanie co najmniej półrocznego stażu w następujących jednostkach: szpitalu psychiatrycznym, jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi, placówce terapii lub placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, ośrodka terapeutyczno - edukacyjno - wychowawczym, zakładzie rehabilitacji i innej jednostce świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Zespół Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Gałczyńskiego 2, 85-322 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt tel. 668 675 988 w godz. 8.00 - 15.00 - p. Regina Mikietyńska
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8.00 - 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Gałczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: terapeuta zajęciowy*
Data dodania oferty pracy: 22.11.2018
Oferta pracy ważna do: 22.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych. Nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy, realizacja programów dot. wolontariatu. Przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych, koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych, sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
umiejętność nalcizania wynagrodzeń przy pomocy programu kadrowo-płacowegoumiejętność obsługi urządzeń biurowychumiejętnosć obsługi programów Płatnik, Intranet, Enova
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych, dekretacja i księgowanie dokumentów, sporządzanie i sprawdzanie poprawności rachunkowej deklaracji podatkowej (CIT,VAT), tworzenie sprawozdań finansowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości, prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych, realizacja rozliczeń finansowych z kontrahentami, w tym przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczanie i uzgadnianie sald konta rozliczeń międzyokresowych, rezerw, przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych.
Przembud Gdańsk S.A. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie atykułów i usług do sprzedaży internetowej,nadzorowanie sprzedaży internetowej(umiejętność prowadzenia strony internetowej)
P.P. "LE-GUM" Tomasz Leśniak - 2016-04-13 - Skwierzyna (lubuskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów oraz ich bieżąca obsługa. Realizacja celów sprzedaży samochodów, akcesoriów oraz produktów finansowych. Realizacja standardów jakościowych. Praca w godz. 9-17.
Autopol Michalski Motors Wiesław Michalski - 2018-01-10 - Płock (mazowieckie)
kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, zarządzanie działami promocyjnymi.
SEDAN Mariusz Rogalski - 2018-11-22 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
- PLANOWANIE PRZEBIEGU PROCESÓW PRODUKCYJNYCH W OPARCIU O ZAMÓWIENIA, W TYM ICH EWIDENCJA I ROZPISYWANIE W FORMIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- OPRACOWYWANIE PLANÓW PRODUKCJI W OPARCIU O MOŻLIWOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA I PRIORYTETY DZIAŁAŃ,- NADZOROWANIE STATUSU ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH,- KONTROLA MATERIAŁÓW I KLUCZOWYCH KOMPONENTÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI ZAŁOŻONEGO PLANU, - DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI, TERMINOWOŚĆ I POPRAWNOŚĆ REALIZOWANYCH ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH.Okres próbny 3 m-ce. godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2018-08-07 - Słupsk (pomorskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Monter sieci wodnych i kanalizacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; min. rok doświadczenia; znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, obsługa komputera ze znajomością programu MS Office, obsługa urządzeń biurowych, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, mile widziane także osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności; 1/2 etatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PPHU POG-TECH Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Gliwice (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami muzułmańskimi, oferowanie produktów jako zgodnych z zasadami islamu, analiza potrzeb klienta z uwzględnieniem specyfiki rynku i wpływu religii na zwyczaje zakupowe klientów, asystowanie przy zawieraniu umów, realizacja zamówień, wystawianie faktury, nadzór nad stanem rozrachunków z klientem.
FITNESS AUTHORITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-20 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, wykładanie towaru.
P.H.U. RAF-AND Rafał Anderski - 2016-12-16 - Gorzyce (śląskie)
Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur, rozliczanie
"ALMAS" B.KUCHARSKA T.STAWIARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-24 - Lędziny (śląskie)
organizowanie i prowadzenie procesu udzielania zamówień publicznych, udział w komisjach przetargowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
Sporządzanie rozliczeń produkcji.Nadzór nad listą obecności i natychmiastowe wyjaśnianie wszelkich braków podpisów bądź innych wątpliwości.Nanoszenie na listę obecności absencji pracowniczych zgodnie z przyjętymi oznaczeniami literowymi.Rzetelne i prawidłowe sporządzanie kart pracy oraz wyliczanie wynagrodzenia akordowego zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami.Kontrola prawidłowości wniosków urlopowych i wniosków o dni wolne za pracę w soboty i dni wolne od pracy.Nadzór nad odbieraniem przez pracowników dni wolnych za pracę w soboty.
ABWood Spółka z o.o. - 2018-04-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta
S & Garden s.c. Michał Sobota, Rafał Sobota - 2016-04-28 - Trzebicz (lubuskie)
jw.
Sol Financial Services Polska Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Warszawa (mazowieckie)
1). Rozmowy telefoniczne z klientami.2). Rejestracja zamówień w systemie.3). Obsługa zgłoszeń i reklamacji klienta.4). Przygotowanie raportów i zestawień.5). Postępowanie zgodnie z procedurami Spółki.Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8-16/9-17/10-18.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Sokołów (mazowieckie)
według stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Zarządzanie autorską aplikacją CRM do obsługi zarządzania najmem, zarządzanie działem IT (serwery, konta, domeny, listy dystrybucyjne etc.), zapewnienie pełnego wsparcia informatyczno-technicznego użytkownikom, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT, obsługa zamówień i dostawców sprzętu, nadzór nad polityką bezpieczeństwa danych osobowych, nadzór oraz podnoszenie poziomu zabezpieczeń IT.
Mzuri Spółka z o. o. - 2016-10-31 - Łódź (łódzkie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI WEWNĄTRZ I NA ZEWNĄTRZ OBIEKTU
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
wystawianie faktur, prowadzenie spraw reklamacyjnych, profesjonalna obsługa klienta, budowanie długotrwałych relacji, prace administracyjno-biurowe
KTK POLSKA Spółka z O.O. - 2015-12-08 - Szadek (łódzkie)
Koordynowanie wewnętrznej kontroli placówki oświatowej. Pozyskiwanie środków z funduszy zewnętrznych.
Liceum Plastyczne im.. Józefa Chełmońskiego w Nałęczowie - 2016-11-09 - Nałęczów (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie, aktualizacja, weryfikacja bazy klientów firmy- przygotowywanie umów dla pracowników tymczasowych w języku polsko-ukraińskim, polsko-rosyjskim- tłumaczenie szkoleń BHP (ogólne, stanowiskowe, kontrolne) z języka polskiego na j. ukraiński i/lub rosyjski dla pracowników ze Wschodu- przygotowywanie raportów związanych z zatrudnieniem pracowników w poszczególnych klientów
Pracovita sp. z o.o. - 2018-03-09 - Jarocin (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przyjmowanie gości, meldowanie i wymeldowanie gości hotelowych; WYMAGANIA: wykształcenie min.średnie, znajomość języka angielskiego na min średnim poziomie
HOTEL ALHAR Sp. z o.o. Lubliniec - 2017-02-09 - Lubliniec (śląskie)