SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA Starachowice oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy.
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Starachowice (świętokrzyskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niska 1, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starachowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starachowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starachowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność , wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zarządzanie bezpieczeństwem w obszarze active directory- dostarczanie serwisu Priviliged Access Mgmt&analytics dla użytkowników- administracja środowiskiem BIG DATA I TABLEAU dla TSS, tworzenie i utrzymanie zapytań, dasborderów, widoków,- dostarczanie klientom eksperckich porad na temat specjalistycznych zagadnień,- wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego zgodnie z prawem i umową o pracę. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
organizowanie i uczestnictwo w targach branżowych, przygotowanie materiałów promocyjnych w reklamach, redagowanie tekstów promocyjnych, prowadzenie strony internetowej pod nadzorem informatyka (zamieszczanie ogłoszeń na tej stronie) współpraca z kadrą branżową, zamieszczanie reklamowych artykułów sponsorowanych, nadzór nad wizerunkiem firmy zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej.
PRZEDSIĘBIORSTWO SPRZĘTU OCHRONNEGO"MASKPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-15 - Konieczki (śląskie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34, e-mail: climaprodukt (at) climaprodukt.com
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Pszczółki (pomorskie)
praca na stanowisku kasjera
UNIWERSYTET MEDYCZNY im.Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - 2016-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie finansowo - księgowe: zapoznanie się z planem kont, obsługa programu księgowego poprzez wprowadzanie faktur zakupu usług, pomoc przy wystawianiu faktur sprzedaży usług
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Ruda Śląska (śląskie)
- prowadzenie rekrutacji - wstępna kwalifikacja kandydatów (technicy, handlowcy, informatycy, projektanci), rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, terminowe raportowanie z wykonania zadań rekrutacyjnych- nadzór nad wdrożeniem kandydatów do pracy w firmie- aktywny HR w sieciach społecznościowych i na forach branżowych- budowanie działu personalnego w ramach firmy
AFA Polska Sp. z o. o. - 2018-03-28 - Świątniki Górne (małopolskie)
Wymagania:- biegła znajomość języka ukraińskiego i polskiego;- znajomość zasad sporządzania dokumentacji związanej z pozwoleniami na pracę oraz oświadczeniami z urzędu pracy;- komunikatywność.Obowiązki:- sporządzanie całości dokumentacji związanej z legalizacją pobytu i pracy pracowników tymczasowych z Ukrainy;- zarządzanie podległym zespołem pracowników tymczasowych;- współpraca z klientami - rozwiązywanie problemów klient-pracownik.
AGENCJA PRACY EMPLOYER POLSKA - 2018-08-14 - Ziemnice (dolnośląskie)
obsługa zamówień i ich pozyskiwanie, utrzymywanie i nawiązywanie pozytywnych relacji z Klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów z oferty banku. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami. Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi.
PHU TIMEX - BIS Tadeusz Kuran - 2017-04-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Kontakt z klientem, organizowanie akcji promocyjnych, fakturowanie
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2018-01-17 - Augustów (podlaskie)
specjalista ds. logistyki i ofertowania
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tarnów (małopolskie)
przygotowywanie posiłkow, dbanie czystość w miejscu pracy
POLSKIE TATRY - S.A. - 2018-05-11 - Małe Ciche (małopolskie)
Zakres obowiązków:1.Monitorowanie przebiegu procesu inwestycyjnego realizowanego przez inwestorów wojskowych w obszarze infrastruktury szkoleniowej.2.Prowadzenie i aktualizowanie bazy danych obiektów infrastruktury szkoleniowej.3.Analiza okresowych sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych infrastruktury szkoleniowej.4.Analiza stanu technicznego i utrzymania obiektów infrastruktury szkoleniowej na podstawie protokołów z przeprowadzonych przeglądów i kontroli. 5.Identyfikowanie potrzeb inwestycyjno-remontowych w zakresie obiektów bazy szkoleniowej.6.Planowanie oraz nadzorowanie szkolenia specjalistycznego w zakresie eksploatacji elementów infrastruktury szkoleniowej i ogólnej, użytkowania obiektów szkolenia poligonowego i elementów garnizonowej bazy szkoleniowej.7.Opiniowanie projektów aktów prawnych państwowych, resortowych i innych w zakresie infrastruktury ogólnej i szkoleniowej.8.Ocena sporządzanych przez zarządców nieruchomości raportów o stanie zagospodarowania przestrzennego terenów zamkniętych.9.Udział w pracach komisji w sprawie ustalania stref ochronnych obiektów wojskowych, w tym szkoleniowych, w granicach terenów zamkniętychRodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-04-12 - Tczew (pomorskie)
- Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe, mile widziany kierunek: Filologia Germańska. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Wymagana znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 506-289-014) lub e-mail: kariera (at) promedica24.pl
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-08 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Tczew (pomorskie)
Wystawianie dokumentów sprzedaży, przygotowywanie książek do zamówień. Pakowanie i nadawanie, przygotowywanie paczek do wysyłki. Wpisywanie nowości na stronę internetową sklepu.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gdańsk (pomorskie)
Murowanie ścian działowych i zewnętrznych, dbanie i konserowanie powierzonych narzędzi budowlanych. Praca na terenie Nowego Sącza z możliwością delegacji woj. małopolskie i śląskie. W przypadku delegacji pracodawca zapewnia dojazd+zakwaterowanie.
R-Z SOLID Firma Budowlano - Handlowa Rafał Zdrojewski - 2018-03-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomoc w zapewnieniu higieny, czystości i porządku w pokojach hotelowych oraz w pomieszczeniach ogólnodostępnych zgodnie z wymogami i standardami hotelu. Wymagana: uczciwość, dokładność , dyskrecja, dobra organizacja pracy
Usługi Gastronomiczne i Noclegowe Leszek Mroczkowski - 2015-10-30 - Trzebnica (dolnośląskie)
doradztwo technologiczne w zakresie produkcji zwierzęcej: wypełnianie wniosków i innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o pomoc finansową lub współfinansowanie ze środków pochodzących z funduszy UE; wdrażanie i upowszechnianie nowoczesnych metod hodowli zwierząt; pomoc w dostosowaniu gospodarstw do standardów i wymagań w zakresie produkcji zwierzęcej; organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2017-01-10 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
pisanie operatów wodno - prawnych, pisanie instrukcji gospodarowania wodą, obliczanie opłat za zrzut ścieków i pobór wody
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracownikom oraz pracownikom młodocianym, naliczanie stypendiów, księgowanie wynagrodzeń i uzgadnianie kont, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach oraz informacji o dochodach PIT - 11, przygotowywanie przelewów
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Opole (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów, badanie potrzeb klientów i dopasowywanie do nich odpowiednich źródeł dotacji, sporządzanie wniosków o dofinansowanie, rozliczanie projektów. Praca w biurze i zdalna. Możliwa praca w systemie home office. Elastyczne godziny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Gdańsk (pomorskie)
kontakty z klientami, organizacje szkoleń,przygotowanie materiałów szkoleniowych
QUALITY AUSTRIA-POLSKA Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Mikołów (śląskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu i usługi począwszy od analizy rynku i przygotowania oferty do podpisania z klientem umowy i sprzedaży produktu i usługi. Podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży, bezpośredni kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, ścisła współpraca z komórką płac w zakresie przekazywania informacji osobowych niezbędnych do sporządzania listy płac oraz planów budżetowych, załatwianie spraw emerytalnych, rozliczanie urlopów pracowniczych, sporządzanie wymaganych sprawozdań z zakresu kadr, wystawianie zaświadczeń dla pracowników dotyczących zatrudnienia, aktualizacja informacji w BIP, wprowadzanie danych do systemu SIO i SIO2, sporządzanie i wprowadzanie danych do sprawozdań kadrowo-płacowych GUS.
Przedszkole nr 42 "Pod Modrzewiem" - 2016-06-14 - Gdynia (pomorskie)