SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD Czechowice-Dziedzice oferta pracy Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Stanowisko: SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD

Wynagrodzenie: 2 100 - 3 100 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjno-gospodarczych

Data publikacji: 2016-01-04

Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice (śląskie)

Pracodawca: Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Narutowicza 79, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie sekretariatu, spraw administracyjno-gospodarczych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 3 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARZ (ASYSTENT) ZARZĄDU -CD

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czechowice-Dziedzice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: sekretarka

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 3 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie lub wyższe o profilu zgodnym ze stanowiskiem (administracyjne, prawnicze, ekonomiczne), doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość obsługi programów pakietu MS Office, umiejętność obsługi poczty elektronicznej, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i Zarządu, prowadzenia korespondenci, rzetelność i terminowość, umiejętność współpracy, komunikatywność i asertywność, dyspozycyjność, dyskrecja i lojalność

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6

Nazwa pracodawcy: Czechowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Adres pracodawcy:
Narutowicza 79, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Proszę kontaktować się telefonicznie lub wysłać CV na e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: bielski

Gmina pracodawcy: Czechowice-Dziedzice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Czechowice-Dziedzice

Ulica pracodawcy: Narutowicza

Numer budynku pracodawcy: 79

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 04.01.2016

Oferta pracy ważna do: 31.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI I PORZĄDKU TERENU SZKOŁY, WYKONYWANIE INNYCH CZYNNOŚCI WYNIKAJĄCYCH Z POTRZEB SZKOŁY ZALECONYCH PRZEZ DYREKTORA I KIEROWANIKA GOSPODARCZEGO
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Montaż stolarski PCV
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Nowa Sól (lubuskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Poznań (wielkopolskie)

PICKER/ PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 770 PLN

kompletacja zamówień ( układanie towaru na pelete zgodnie z fakturą, wsparcie innych prac magazynowych Wymagania: miel widziane doświadczenie , uprawnienia na wózki widłowe wymagane, mile widziane doświadczenie na wózkach LOW-LIFT
PULIRE WAREHOUSE SP. Z O.O. - 2016-04-08 - Środa Śląska (dolnośląskie)

SEKRETARKA STAŻ - EFS POWER - 997,4 PLN

prowadzenie sekretariatu, udzielanie informacji, przyjmowanie korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Żagań (lubuskie)

SEKRETARZ SĄDOWY - 997,4 PLN

Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: KASZUBSKA 42, NARUTOWICZA 19,KR. KORONY POLSKIEJ 31GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (MATURA), BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA (PROTOKOŁOWANIE NA SALI ROZPRAW), NIEKARALNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY I UMIEJĘTNOŚĆ USTALANIA ZADAŃ PRIORYTETOWYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPORNOŚĆ NA STRES, CHĘĆ ROZWOJU I DOSKONALENIA UMIEJĘTNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

prace biurowe w sekretariacie
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

sekretarka
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA (PUNKT W POWIATOWEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W INOWROCŁAWIU)(NR 1949) - od 1 050 PLN

przyjmowanie, ocena i przygotowywanie próbek do badań, obsługa klientów, wydawanie sprawozdań z badań, wystawianie faktur za badania diagnostyczne, zgłaszanie, inicjowanie oraz realizacja działań zapobiegawczych i korygujących, składanie wniosków do osoby zarzadzającej danym rodzajem dokumentu o opracowanie dokumentu, wprowadzenie zmian, udzielenie odstępstwa od udokumentowanego systemu zarządzania jakością
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-03-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - do 1 850 PLN

Wykształcenie wyższe; doświadczenie: brak wymagań; mile widziana komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy; zakres obowiązków: organizacja eventów, tworzenie bazy danych, telemarketing, prowadzenie negocjacji przez telefon, obsługa sekretariatu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
LOYAL TRADE JOLANTA GACEK - 2016-01-27 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 250 PLN

przyjmowanie interesantów oraz udzielanie informacji, prowadzenie korespondencji służbowej, zorganizowanie spotkań służbowych, pozyskiwanie klientów rynku wschodniego i UE
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY - 997,4 PLN

sprządzanie statystyk ruchu budowlanego, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, sporządzanie pism urzedowych, spisywanie i umieszczanie we właściwych aktach spraw załatwionych, dokonywanie wpisow do spisu spraw, pomoc przy archiwizacji dokumentów, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

Projektowanie i wznoszenie budowlani
Pracownia Audytorska Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Puławy (lubelskie)

OPERATOR MASZYNY DO OBRÓBKI WSTĘPNEJ WARZYW - od 2 000 PLN

Operator maszyny do obróbki wstępnej warzyw
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KELNER - od 2 200 PLN

kelnerpraca na zmiany w godz. 11.00.-5.00.
Fundacja PRO ARTE ET HISTORIA - 2017-03-03 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)

SEKRETARKA - 1 017,4 PLN

segregowanie i przekazywanie korespondencjiarchiwizowanie dokumentówprzyjmowanie rozmów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)

SEKRETARKASEKRETARKA MEDYCZNA ST(POWER) - 997,4 PLN

prace statystyczne, archiwizacja dokumentacji, prace administracyjne w oddziale
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Łódź (łódzkie)

KASJER SPRZEDAWCA- BARANOWO - od 2 500 PLN

praca jako kasjer sprzedawca
Dino Polska S.A. - 2017-07-14 - Baranowo (wielkopolskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

zarządzanie korespondencją i dokumentacją medyczną, odbieranie wyników laboratoryjnych, diagnostycznych i uzupełnianie dok. medycznej
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kościan (wielkopolskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

Tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej firmy Czysty Kąt (detergenty i środki czystości, maszyny i urządzenia).Negocjowaniem warunków zakupów komponentów oraz materiałów.Poszukiwanie nowych źródeł dostaw i współpracy.Prowadzenie bazy zakupowej.Transport i dostarczanie środków czystości, maszyn i urządzeń niezbędnych do utrzymania porządku na obiektach.Dowożenie na miejsce pracy pozostałych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Pilawa (mazowieckie)

SEKRETARKA/ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie terminarza spotkań, przygotowywanie i redagowanie pism, umów, dokumentów oraz prezentacji, koordynacja przepływu inforamcji oraz prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 200 PLN

dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PAKOWACZ - MONTER PRODUKCJI DRZEWNEJ - od 2 000 PLN

LEKKA PRACA, POMOC PRZY MONTAŻU MEBLI DREWNIANYCH
ADJ OFFICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Ziębice (dolnośląskie)

SEKRETARZ KANCELARII - ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - 997,4 PLN

nauka prowadzenia dokumentacji w kancelarii prawnej
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA/KASJER REF DO 30 R.Ż ( SZPROTAWA) - od 1 900 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szprotawa (lubuskie)

SEKRETARZ GMINY - od 2 500 PLN

a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)