SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA Wrocław oferta pracy FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Stanowisko: SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA

Wynagrodzenie: do 2 600 PLN

Zakres obowiązków: organizacja pracy sekretariatu,obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych,przyjmowanie gości firmy i dbanie o wizerunek firmy,dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,realizacja innych zadań administracyjno-biurowych.Miejsce pracy: ul. Rakietowa 38, 54-615 WrocławForma umowy: umowa o prace lub zlecernie, praca w godzinach od 8-16Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) fiabmachines.comOferta w sali: E,C

Data publikacji: 2020-02-13

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rakietowa 38, 54-615 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
organizacja pracy sekretariatu,obsługa korespondencji i rozmów telefonicznych,przyjmowanie gości firmy i dbanie o wizerunek firmy,dbanie o prawidłowy obieg i archiwizację dokumentów,realizacja innych zadań administracyjno-biurowych.Miejsce pracy: ul. Rakietowa 38, 54-615 WrocławForma umowy: umowa o prace lub zlecernie, praca w godzinach od 8-16Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) fiabmachines.comOferta w sali: E,C

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA/RECEPCJONISTKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: recepcjonista

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie ogólnokształcąceobsługa komputera, prawo jazdy kat B ,znajomość języka angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie zaangażowanie i komunikatywnośćbardzo dobra organizacja czasu pracy

Nazwa pracodawcy:
FIAB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Solskiego 28, 52-416 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Solskiego

Numer budynku pracodawcy: 28

Profil działalności pracodawcy: RP.411-133/11

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista

Data dodania oferty pracy: 14.02.2020

Oferta pracy ważna do: 09.03.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?819d8e2a8208b5cb8aec8949fa42543a

Podobne oferty pracy

OPIEKUNKA W ŻŁOBKU - do 2 250 PLN

opieka nad dziećmi w żłobku.
Słoneczko Centrum Edukacji i Zabawy Aleksandra Kabat-Baran - 2019-05-09 - Trzebnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - do 14 PLN

skanowanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-06-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

prowadzenie sekretariatu, obsługa interesantów, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, odbiór poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Strzałków (łódzkie)

SEKRETARKA-STAŻ PO WER II - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Warszawa (mazowieckie)

SEKRETARKA/SEKRETARZ - 1 017,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Garwolin (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W PIEKARNI - CUKIERNI. - 2 800 - 3 000 PLN

Obsługa klienta; Obsługa kasy fiskalnej; Obsługa ekspresu kolbowego; Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; Ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o estetyczny wygląd towarów.
Kancelaria Prawno-finansowa PARTNERZY - 2019-08-30 - Sopot (pomorskie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 600 PLN

dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u indyjskich dostawców, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SEKRETARKA (S) - 1 017,4 PLN

1. Prowadzenie książki kancelaryjnej.2. Wydawanie zaświadczeń uczniom.3. Wystawianie duplikatów świadectw i legitymacji szkolnych.4. Przygotowywanie dokumentacji związanej z egzaminami.5. Redagowanie pism.6. Rekrutacje uczniów.7. Przygotowywanie sprawozdań.8. Bieżąca obsługa petentów.9. Obsługa urządzeń biurowych.10. Inne prace zlecone przez Dyrektora Szkoły.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK DZIAŁU JAKOŚCI - od 2 400 PLN

1. Wykonywanie badań laboratoryjnych zgodnie z procedurą i Planem Kontroli Jakości procesów produkcyjnych.2. Sporządzanie i analiza raportów z pobranych prób.3. Przeprowadzanie auditów wewnętrznych. 4. Weryfikacja i zatwierdzanie specyfikacji produkcyjnych.5. Monitorowanie planu kalibracji/wzorcowania urządzeń kontrolnych.6. Nadzorowanie procesu sortowania.
Amcor Flexibles Złotów sp. z o.o - 2018-09-20 - Złotów (wielkopolskie)

SEKRETARKA HANDLOWA - od 2 100 PLN

Praca w sekretariacie, kontakt z klientem salonu samochodowego.
Autoryzowana Stacja Obsługi Nr 11 Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Gdynia (pomorskie)

SEKRETARKA - od 2 500 PLN

- Wystawianie faktur. Odbieranie telefonów. Pomoc w dziele księgowości oraz w dziale kadr. Obsługa komputera. Prowadzenie kasy spółki. Kontakt z innymi instytucjami oraz firmami.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy w administracji. Wymagana czynne Prawo jazdy kat. B. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Katowice (śląskie)

OPERATOR ŁADOWARKI TELESKOPOWEJ - od 3 000 PLN

Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, ważne uprawnienia na ładowarkę teleskopowąZakres obowiązków: praca przy budowie dróg, teren woj. wielkopolskiego i dolnośląskiego, codzienny powrót, wyjazdy max do 100 km
Gembiak-Mikstacki Sp.J. - 2018-12-03 - Krotoszyn (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 1 033,7 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

STAŻYSTA - DOCELOWO STARSZY RATOWNIK KIEROWCA - do 3 200 PLN

Udział w akcjach ratowniczo-gaśniczych, usuwanie ich skutków, utrzymanie w pełnej gotowości bojowej przydzielonego sprzętu, udział w szkoleniach doskonalających, zachowanie dyscypliny, przestrzeganie zasad bhp. OSTATECZNY TERMIN SKŁADANIA DKUMENTÓW APLIKACYJNYCH W SIEDZIBIE KOMENDY - 12.04.2019R.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej - 2019-03-28 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Leżajsk (podkarpackie)

SEKRETARZ SADOWY - 997,4 PLN

sporządzanie odpisów postanowien. rejestracja wniosków wieczystoksiegowych, drukowanie koperti zapakowanie przesyłek, przygotowanie danych do reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Świdnik (lubelskie)

KIEROWNIK LOKALU GASTRONOMICZNEGO - do 2 000 PLN

kierowanie lokalem gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA NA TELEFON - od 2 200 PLN

kompleksowa, telefoniczna obsługa klientów, udzielanie dodatkowych informacji na życzenie klienta, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, przeprowadzanie przedsprzedażowych wywiadów telefonicznych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Piaseczno (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU OSOBOWEGO /ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

kierowanie samochodem, roboty budowlane, praca na terenie Strzelec Kraj, Dobiegniewa
Fermy Drobiu Magdalena Lisiak - 2015-12-11 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - od 1 050 PLN

pisanie na komputerze, obsługa klientów
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO PEDAGOGICZNA W KWIDZYNIE - 2018-10-22 - Kwidzyn (pomorskie)

*SEKRETARKA (ZATRUDNIENIE PO ZAKOŃCZONYM PROGRAMIE STAŻU) - od 1 000 PLN

organizacja pracy kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, obsługa telefonów, faksu, obsługa komputera, segregacja korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Biała Rawska (łódzkie)

MALARZ - PRUSZKÓW - od 925 PLN

przygotowanie różnych rodzajów podłoży pod malowanie, przygotowanie gruntowników i farb, malowanie powierzchni ścian, sufitów, elewacji, pokrycia dachów, stolarki i ślusarki budowlanej, kontrukcji elementów metalowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15 - 20 godz./tyg.
ROMAN SHUFLAT - 2016-02-15 - Pruszków (mazowieckie)

SEKRETARKA/SEKRETARZ - od 2 500 PLN

Przyjmowanie, otwieranie oraz rejestracja wpływów wszelkiej korespondencji i przesyłek. Przygotowywanie i wysyłanie korespondencji firmowej. Przygotowanie i rejestracja zamówień przychodzących i wychodzących. Prowadzenie ewidencji: delegacji, upoważnień. Rozdział korespondencji przychodzącej wg dekretacji przełożonego. Aktywna współpraca ze wszystkimi pracownikami oraz udzielanie im w miarę możliwości życzliwej pomocy i fachowej porady. Obsługa firmowej poczty elektronicznej. Redagowanie pism, ofert handlowych, itp. Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów. Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów. Przyjmowanie interesantów. Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych. Serwowanie poczęstunku dla gości firmy. Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze(kawa, herbata, woda mineralna). Użytkowanie powierzonego sprzętu technicznego zgodnie z instrukcjami obsługi oraz nadzór nad sprawnością urządzeń biurowych. Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Zabrze (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (253 OP) - od 2 500 PLN

SPRZEDAŻ PRODUKTÓW SPÓŁKI, REPREZENTOWANIE SPÓŁKI PRZED KLIENTAMI, UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI POLSKIMI I ZAGRANICZNYMI, PROWADZENIE ROZMÓW I NEGOCJACJI HANDLOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI HANDLOWEJ, RAPORTÓW, OFERT, DOKUMENTÓW EKSPORTOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Duchnów (mazowieckie)

SEKRETARKA - do 2 000 PLN

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem szkoły.
Zespół Szkół w Chorzelowie - 2017-06-22 - Chorzelów (podkarpackie)

MAGAZYNIER - od 2 100 PLN

prace w magazynie
PPHU GOSET DUO s.c. - 2018-05-15 - Starachowice (świętokrzyskie)


Wybierz powiat