SEKRETARKA Chorzelów oferta pracy Zespół Szkół w Chorzelowie
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem szkoły.
Data publikacji: 2017-06-22
Lokalizacja: Chorzelów (podkarpackie)
Pracodawca: Zespół Szkół w Chorzelowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem szkoły.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzelów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - administracja, rachunkowość, min. 2 lata doświadczenia w sekretariacie placówki oświatowej, w tym 1 rok na samodzielnym stanowisku sekretarki/sekretarza szkoły, umiejetność obsługi pakietu MS Office, programu Płatnik ZUS, Pakietu VULCAN - Kadry, Sekretariat, umiejetność sporządzania sprawozdań GUS, obsługi Systemu Informacji Oświatowej, rozliczania faktur, sporządzania przelewów elektronicznych, prowadzenia akt osobowych pracowników, znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej dobrym.
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół w Chorzelowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzelów
Numer budynku pracodawcy: 316
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 22.06.2017
Oferta pracy ważna do: 21.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w zakresie sekretarki
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Człuchów (pomorskie)
praca biurowa w sekretariacie kancelarii
Kancelaria Notarialna Mariusz Bartko - Notariusz - 2016-04-22 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
Obsługa urzadzeń biurowych, pakiet office, wysyłanie i odbieranie korespondencjui, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
Brak danych
Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Kościerzyna (pomorskie)
Obsługa klienta, krojenie sera, wędlin, dokładanie towaru .
MARLIN Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem, nadzór nad wykonywanymi pracami
Piotr Włodarczyk Usługi Ogólnobudowlane"PIAG-BUD" - 2018-04-11 - Puławy (lubelskie)
Przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia, sporządzanie jadłospisów dziennych i dekadowych z uwzględnieniem diet, obliczanie kaloryczności przygotowywanych posiłków.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - 2017-11-16 - Zabrze (śląskie)
##zakres##
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W WAŁCZU - 2016-08-05 - Wałcz (zachodniopomorskie)
przewozy towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Księstwo (mazowieckie)
- zaprojektowanie kompozycji graficznych w reklamie i w wydawnictwach- zaprojektowanie elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej- zaprojektowanie elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki rastrowej
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
Obserwacja i obchody terenu chronionego.
Solid Security Sp. z o.o - 2015-12-29 - Łomża (podlaskie)
Ukłądanie, sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów do podatkowej książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)
jw.
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Lipsko (mazowieckie)
pracodawca wymaga znajomości języka niemieckiego
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOGA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-10 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: akcje promocyjne w galeriach handlowych, zapraszanie na 1-e bezpłatne zajęcia dodatkowe (taniec, angielski, karate); praca w godz. ok 11:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)
wyznaczanie terminów wizyt pacjentówprzygoptowanie dokumentacji medycznejwpisywanie wizyt pacjentów do programu rozliczeniowegosporzadzanie raportówobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
Pomoc elektrykowi z uprawnieniami w zabudowie instalacji elektrycznej, rozwieszanie przewodów elektrycznych, transport urządzeń elektrycznych (nie będących pod napięciem) w rejon przodka
Perfekt sp. z o.o. - 2016-11-21 - Rydułtowy (śląskie)
DOWÓZ GOTOWYCH POSIŁKÓW, POBIERANIE NALEŻNOŚCI ZA POSIŁKI
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Prowadzenie administracji szkolnej.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZŁOCIEŃCU Z SIEDZIBĄ PRZY UL. CZWARTAKÓW 2 W ZŁOCIEŃCU - 2015-12-02 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Krasnystaw (lubelskie)
prowadzenie komputerowych zestawien pacjentoiw, rejestrowanie chorych.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji mdycznej stosowanej w lecznictwie, przygotowywanie, aktualizacje i wprowadzanie danych statystycznych do baz danych
NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Słubice (lubuskie)
ewidencjonowanie danych pacjentów, rejstracja pacjentów,
Szpital Powiatowy w Sławnie - 2017-12-29 - Sławno (zachodniopomorskie)
Prace biurowe, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Żary (lubuskie)
a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
do uzgodnienia
KRUL INTERNATIONAL TRANSPORT35-601 RZESZÓW, UL. ĆWIKLIŃSKIEJ 19A - 2016-08-02 - Rzeszów (podkarpackie)