SEKRETARKA Chorzelów oferta pracy Zespół Szkół w Chorzelowie


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SEKRETARKA

Wynagrodzenie: do 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem szkoły.

Data publikacji: 2017-06-22

Lokalizacja: Chorzelów (podkarpackie)

Pracodawca: Zespół Szkół w Chorzelowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem szkoły.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SEKRETARKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzelów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: sekretarka

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - administracja, rachunkowość, min. 2 lata doświadczenia w sekretariacie placówki oświatowej, w tym 1 rok na samodzielnym stanowisku sekretarki/sekretarza szkoły, umiejetność obsługi pakietu MS Office, programu Płatnik ZUS, Pakietu VULCAN - Kadry, Sekretariat, umiejetność sporządzania sprawozdań GUS, obsługi Systemu Informacji Oświatowej, rozliczania faktur, sporządzania przelewów elektronicznych, prowadzenia akt osobowych pracowników, znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej dobrym.

Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół w Chorzelowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Adres pracodawcy:
39-331 Chorzelów 316, powiat: mielecki, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pon-pt

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: mielecki

Gmina pracodawcy: Mielec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzelów

Numer budynku pracodawcy: 316

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka

Data dodania oferty pracy: 22.06.2017

Oferta pracy ważna do: 21.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SEKRETARKA - 997,4 PLN

w zakresie sekretarki
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Człuchów (pomorskie)

SEKRETARKA - PRACOWNIK BIUROWY - od 925 PLN

praca biurowa w sekretariacie kancelarii
Kancelaria Notarialna Mariusz Bartko - Notariusz - 2016-04-22 - Lębork (pomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - 1 017,4 PLN

obsługa klienta, obsługa programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Biała Podlaska (lubelskie)

SEKRETARKA-PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

Obsługa urzadzeń biurowych, pakiet office, wysyłanie i odbieranie korespondencjui, przygotowywanie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK OBSŁUGI STOISKA ŚWIEŻE SERY - WĘDLINY - do 9 PLN

Obsługa klienta, krojenie sera, wędlin, dokładanie towaru .
MARLIN Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Legnica (dolnośląskie)

MAJSTER BRYGADZISTA - od 2 100 PLN

Kierowanie zespołem, nadzór nad wykonywanymi pracami
Piotr Włodarczyk Usługi Ogólnobudowlane"PIAG-BUD" - 2018-04-11 - Puławy (lubelskie)

DIETETYK/MAGAZYNIER - od 2 300 PLN

Przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalenie ilości przyjmowanych materiałów, czuwanie nad ich odbiorem technicznym (jakościowym), sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprawdzonych dowodów dostawy i podpisywanie dowodów przyjęcia, sporządzanie jadłospisów dziennych i dekadowych z uwzględnieniem diet, obliczanie kaloryczności przygotowywanych posiłków.
Dom Pomocy Społecznej Nr 2 - 2017-11-16 - Zabrze (śląskie)

KIEROWCA KATEGORII B - od 1 850 PLN

przewozy towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Księstwo (mazowieckie)

PROJEKTANT GRAFIKI - od 2 100 PLN

- zaprojektowanie kompozycji graficznych w reklamie i w wydawnictwach- zaprojektowanie elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki wektorowej- zaprojektowanie elementów graficznych z zastosowaniem oprogramowania do tworzenia grafiki rastrowej
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)

NIEKWALIFIKOWANY PRACOWNIK OCHRONY - od 1 850 PLN

Obserwacja i obchody terenu chronionego.
Solid Security Sp. z o.o - 2015-12-29 - Łomża (podlaskie)

POMOC KSIĘGOWA - od 1 850 PLN

Ukłądanie, sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów do podatkowej książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Brzeg (opolskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Lipsko (mazowieckie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 500 PLN

pracodawca wymaga znajomości języka niemieckiego
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA WOGA SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-10 - Niałek Wielki (wielkopolskie)

PRACOWNIK PROMOCJI - od 1 850 PLN

Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; łatwość nawiązywania kontaktów; zakres obowiązków: akcje promocyjne w galeriach handlowych, zapraszanie na 1-e bezpłatne zajęcia dodatkowe (taniec, angielski, karate); praca w godz. ok 11:00-19:00; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA ST(POWER) - 997,4 PLN

wyznaczanie terminów wizyt pacjentówprzygoptowanie dokumentacji medycznejwpisywanie wizyt pacjentów do programu rozliczeniowegosporzadzanie raportówobsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Łódź (łódzkie)

SEKRETARKA - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

ELEKTRYK POD ZIEMIĄ - od 1 850 PLN

Pomoc elektrykowi z uprawnieniami w zabudowie instalacji elektrycznej, rozwieszanie przewodów elektrycznych, transport urządzeń elektrycznych (nie będących pod napięciem) w rejon przodka
Perfekt sp. z o.o. - 2016-11-21 - Rydułtowy (śląskie)

DOSTAWCA POTRAW - od 12 PLN

DOWÓZ GOTOWYCH POSIŁKÓW, POBIERANIE NALEŻNOŚCI ZA POSIŁKI
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE 'LUBINPEX' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-29 - Polkowice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Krasnystaw (lubelskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 997,4 PLN

prowadzenie komputerowych zestawien pacjentoiw, rejestrowanie chorych.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 300 PLN

prowadzenie dokumentacji mdycznej stosowanej w lecznictwie, przygotowywanie, aktualizacje i wprowadzanie danych statystycznych do baz danych
NZOZ Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Słubice (lubuskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - od 2 100 PLN

ewidencjonowanie danych pacjentów, rejstracja pacjentów,
Szpital Powiatowy w Sławnie - 2017-12-29 - Sławno (zachodniopomorskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

Prace biurowe, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Żary (lubuskie)

SEKRETARZ GMINY - od 2 500 PLN

a) opracowywanie regulaminów, projektów zmian statutu i zarządzeń burmistrza związanych z organizacją pracy w Urzędzie, b) opracowywanie zakresów czynności dla samodzielnych stanowisk pracy w Urzędzie oraz nadzorowanie opracowywania zakresów czynności przez kierowników referatów, c) nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Miejskiej i innych materiałów pod obrady sesji Rady oraz Zarządzeń Burmistrza przez pracowników, d) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem: - rejestru skarg i wniosków, ich terminowym rozpatrywaniem, - rejestru zamówień publicznych, - rejestru Zarządzeń Burmistrza, - rejestru uchwał Rady Miejskiej, - rejestru udzielonych informacji publicznych, - bieżącym wpisywaniu spraw przez pracowników do Ekoportalu zgodnie z wymogami prawnymi, e) nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, nadzór nad pracą Archiwum oraz prawidłowością archiwizowania dokumentów, f) zapewnienie zgodności wydawanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa, g) sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad pracownikami w zakresie organizacji pracy i sprawnego wykonywania zadań, h) rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu, i) pełnienie funkcji i wykonywanie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych, j) dekretowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i nadzór nad terminowym wysyłaniemodpowiedzi na korespondencje i sprawy wpływające do Urzędu poprzez kontrolę dziennika podawczego wpływających i wysyłanych pism, k) koordynowanie i organizowanie prac związanych ze spisami statystycznymi, l) organizowanie współdziałania z jednostkami pomocniczymi (sołectwami) oraz gminnymi jednostkami organizacyjnymi, m) przyjmowanie ustnego oświadczenia woli spadkodawcy, n) organizacja i prowadzenie stażów absolwenckich, praktyk studenckich i uczniowskich, o) organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy, przeprowadzanie bieżących kontroli wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych gminy w ramach kontroli zarządczej, p) inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych, q) wykonywanie funkcji urzędnika wyborczego w zakresie zapewnienia warunków terminowej i zgodnej z prawem realizacji zadań wyborczych przez Urząd wynikających z przepisów Kodeksu Wyborczego oraz aktów prawnych wydanych na jego podstawie, r) nadzór nad zawartością merytoryczną strony internetowej Urzędu i BIP, s) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników porządku i dyscypliny pracy, t) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez nadzór nad prowadzeniem naborów na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników, wnioskowanie w sprawach zatrudniania, awansowania, nagradzania i karania pracowników, u) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych, przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu, v) realizacja zadań Urzędu poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie, nadzór nad jego działalnością z uwzględnieniem dbałości o właściwą obsługę klientów oraz terminowość załatwiania spraw obywateli, w) wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń i upoważnień Burmistrza. x) prowadzenie spraw związanych z kontrolą zarządczą i wykonywanie zadań należących do koordynatora kontroli zarządczej w gminie w ramach kontroli zarządczej I i II poziomu.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2017-12-13 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)


Wybierz powiat