SAMODZIELNA KSI臉GOWA Zabrze oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SAMODZIELNA KSI臉GOWA
Wynagrodzenie: od 2聽100 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: wprowadzanie, ksi臋gowanie i rozliczanie faktur zakupu i sprzeda偶y, rozliczanie koszt贸w, obs艂uga systemu ETank.
Data publikacji: 2018-08-22
Lokalizacja: Zabrze (艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
wprowadzanie, ksi臋gowanie i rozliczanie faktur zakupu i sprzeda偶y, rozliczanie koszt贸w, obs艂uga systemu ETank.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
od 2100z艂 brutto do negocjacji (w zale偶no艣ci od do艣wiadczenia zawodowego)
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSI臉GOWA
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Zabrze
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: 艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Zabrze
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: ksi臋gowy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽100 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 22.08.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie min. 艣rednie, mo偶liwo艣膰 zatrudnienia absolwenta technikum ekonomicznego, umiej臋tno艣膰 obs艂ugi oprogramowania biurowego oraz ksi臋gowego, mile widziana znajomo艣膰 programu Comarch Optima, mile widziana znajomo艣膰 rozliczania koszt贸w.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Adres pracodawcy:
Pl. Krakowski 9, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: 艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, 艣wiadectwa pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: 艣l膮skie
Powiat pracodawcy: m. Zabrze
Gmina pracodawcy: Zabrze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Zabrze
Ulica pracodawcy: Pl. Krakowski
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Zabrzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: ksi臋gowy
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy wa偶na do: 30.09.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 22.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1) Bie偶膮ca obs艂uga sekretariatu, w tym: przyjmowanie sk艂adanych przez klient贸w poradni pism, wniosk贸w, skarg i innych dokument贸w oraz potwierdzanie ich z艂o偶enia na kopiach, udzielanie informacji klientom poradni oraz kierowanie ich do w艂a艣ciwych merytorycznie pracownik贸w, awizowanie go艣ci do dyrektora i wicedyrektora poradni, obs艂uga centrali telefonicznej i faksu, czuwanie nad sprawnym obiegiem informacji miedzy sekretariatem a pracownikami poradni, tworzenie dobrej atmosfery i pozytywnego wizerunku poradni. 2) Rejestracja dzieci zg艂oszonych do poradni z wykorzystaniem programu Progman Poradnia PP,3) Zak艂adanie Kart Indywidualnych dzieci,4) Dokumentowanie w programie Progman Poradnia PP form udzielanej pomocy przez poszczeg贸lnych pracownik贸w,5) Przygotowanie protoko艂贸w przekazania dokumentacji z archiwum poradni do innych plac贸wek,6) Prowadzenie w programie Progman Poradnia PP rejestru kart indywidualnych wydanych z archiwum pracownikom Poradni oraz kart indywidualnych przekazanych do innych plac贸wek.7) Prowadzenie w programie Inwentarz Optivum ewidencji wyposa偶enia i ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych (wg Klasyfikacji 艢rodk贸w Trwa艂ych) z podzia艂em na osoby i pomieszczenia.8) Prowadzenie strony internetowej Poradni.9) Przygotowywanie i obs艂uga um贸w cywilnoprawnych: um贸w zlece艅, um贸w o dzie艂o.10) Prowadzenie rejestru um贸w zawartych przez Poradni臋 oraz prowadzenie zestawie艅 faktur Poradni wystawionych przez Bydgoskie Biuro Finans贸w O艣wiaty (BBFO).11) Zg艂aszanie awarii sprz臋tu biurowego firmom serwisuj膮cym.12) Sporz膮dzanie wykazu potr膮ce艅, kt贸re maj膮 si臋 znale藕膰 na listach p艂ac i przekazywanie ich do BBFO.13) Sporz膮dzanie dokumentacji ubezpieczeniowej w celu umo偶liwienia zg艂oszenia i wyrejestrowania z ubezpiecze艅 spo艂ecznych i zdrowotnych pracownik贸w oraz cz艂onk贸w ich rodzin.14) Wydawanie sprz臋tu elektronicznego pracownikom Poradni, prowadzenie rejestru sprz臋tu wydanego, sprawdzanie zwracanego sprz臋tu pod wzgl臋dem uszkodze艅 i kompletno艣ci.15) Obs艂uga elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP oraz platformy Elektroniczny Obieg Dokument贸w.16) Wsp贸艂praca z Bydgoskim Biurem Finans贸w O艣wiaty w obr臋bie zada艅 wynikaj膮cych z zakresu obowi膮zk贸w.17) Zast臋powanie pracownik贸w administracji podczas ich nieobecno艣ci w pracy w zakresie:a) bie偶膮ce przekazywanie danych w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami, oraz przygotowanie danych do okresowych sprawozda艅 w ramach Systemu Informacji O艣wiatowej,b) sporz膮dzanie list obecno艣ci pracownik贸w oraz dokonywanie odpowiednich bie偶膮cych wpis贸w,c) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych bada艅 lekarskich wst臋pnych, okresowych, kontrolnych, kierowanie pracownik贸w na ww. badania,d) prowadzenie ewidencji obowi膮zkowych szkole艅 bhp i ppo偶., kierowanie pracownik贸w na ww. szkolenia,e) przechowywanie kompletu zapasowych kluczy w kasie oraz ewidencjonowanie przedmiot贸w znajduj膮cych si臋 w kasie.f) odpowiedzialno艣膰 za prawid艂owe funkcjonowanie archiwum poradni, w tym przechowywanie i zabezpieczanie przej臋tej dokumentacji oraz prowadzenie jej pe艂nej ewidencji, wycofywanie akt z ewidencji archiwum zak艂adowego w przypadku wznowienia sprawy, udost臋pnianie dokumentacji, przygotowanie do przekazania i przekazanie materia艂贸w archiwalnych do w艂a艣ciwego miejscowo archiwum pa艅stwowego, inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej i udzia艂 w jej komisyjnym brakowaniu oraz przekazywanie po uzyskaniu zgody Archiwum Pa艅stwowego wybrakowanej dokumentacji na makulatur臋, uzupe艂nianie dokumentacji ucznia o wcze艣niejsze wyniki bada艅 z archiwum poradni oraz z innych poradni psychologiczno pedagogicznych i pozosta艂ych plac贸wek, wydawanie pracownikom Poradni dokumentacji z archiwum poradni, zgodnie z instrukcj膮 kancelaryjn膮 i instrukcj膮 archiwaln膮 obowi膮zuj膮c膮 w Poradni,g) wystawianie, ewidencjonowanie i rozliczanie delegacji s艂u偶bowych pracownik贸w Poradni,h) prowadzenie spraw dotycz膮cych wynajmu pomieszcze艅 Poradni, w tym przygotowywanie um贸w najmu, przedk艂adanie ich do akceptacji,i) przygotowanie danych, monitorowanie sytuacji i sporz膮dzanie deklaracji oraz korekt deklaracji: o wysoko艣ci op艂aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, na podatek od nieruchomo艣ci, op艂at abonamentowych za u偶ywanie odbiornik贸w RTV itp.Warunki pracy na danym stanowisku:1) praca w przeci臋tnie pi臋ciodniowym tygodniu pracy (od poniedzia艂ku do pi膮tku) po 8 godzin dziennie wg harmonogramu (godziny pracy 7.30-15.30; 10.00-18.00; 8.00-16.00),2) obowi膮zki wykonywane w budynku poradni: pomieszczenia i gabinety na parterze oraz pierwszym pi臋trze, budynek cz臋艣ciowo przystosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych,3) przejazdy komunikacj膮 miejsk膮 do Urz臋du Miasta Bydgoszczy, Bydgoskiego Biura Finans贸w O艣wiaty lub innych instytucji na terenie Bydgoszczy, 4) wykorzystanie w pracy komputera stacjonarnego i laptopa oraz urz膮dze艅 peryferyjnych: drukarka, skaner, a tak偶e urz膮dze艅 biurowych: telefon, faks, kserokopiarka,5) kontakt bezpo艣redni z klientem oraz wsp贸艂praca z innymi instytucjami.W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Poradni Psychologiczno Pedagogicznej nr 2 w Bydgoszczy, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, nie wyni贸s艂 6%.
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 2 w Bydgoszczy - 2018-08-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Czyszczenie powierzchni p艂askich i pionowych. Firma proponuje prac臋 na podstawie umowy-zlecenia, system czasu pracy zale偶ny od potrzeb zleceniodawcy; wymiar czasu pracy waha si臋 w przedziale 100-160 godzin miesi臋cznie i mo偶e ulec zmianie. Proponowwane wynagrodzenie to 13,70 z艂 za godz.Praca na terenie woj. 艣l膮skiego.
PIERWSZA 艢L膭SKA GRUPA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-07-31 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
obs艂uga recepcji w hotelu "Skarbek" Ober偶a
PHU "LUBINPEX" Sp. z o.o. - 2015-12-28 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie biura zespo艂u rzeczoznawc贸w oraz oddzia艂u 艂贸dzkiego PZITB, prowadzenie korespondencji biura, kontakt ze zleceniodawcami, przygotowywanie ofert, organizowanie posiedze艅 prezydium zarz膮du i zarz膮du oddzia艂u 艂贸dzkiego PZITB, przyjmowanie zg艂osze艅 i udzielanie inf dot kurs贸w i szkole艅
POLSKI ZWI膭ZEK IN呕YNIER脫W I TECHNIK脫W BUDOWNICTWA - 2017-02-08 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
planowanie oraz wykonywanie remont贸w i przegl膮d贸 maszyn i urzadze艅, wykonywanie pomiar贸w i prac elektrycznych
FAGUM-STOMIL sp贸艂ka z o.o. - 2016-03-24 - 艁uk贸w (lubelskie)
Nauczyciel j臋zyka niemieckiego
SZKO艁A PODSTAWOWA IM.OR艁A BIA艁EGO - 2018-08-08 - Brzozie Lubawskie (warmi艅sko-mazurskie)
obs艂uga system贸w informatycznych, przygotowywanie publikacji akt贸w normatywnych, przygotowywanie pe艂nomocnictw, archiwizacja dokument贸w
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ka藕mierz贸w (dolno艣l膮skie)
Praca w biurze rachunkowym. Samodzielne prowadzenie pe艂nej ksi臋gowo艣ci. Deklaracje podatkowe PIT i CIT.
Kompleksowa Obs艂uga Biznesu BCS M. Gadomska - 2015-12-01 - Gda艅sk (pomorskie)
.
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE ZDR脫J - 2016-04-13 - Brze艣膰 Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksi膮g handlowych w systemie FK, rachunki, sporz膮dzanie bilans贸w i zestawie艅, kontakt z klientem, sporz膮dznie pism urz臋dowych, asysta podczas kontroli.
"TRANSFER" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-09-07 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
- Samodzielne wykonywanie obowiazk贸w ksi臋gowej z elementami kadrowymi- CV na adres e-mail: jurczenkotomasz (at) wp.pl
KESZ ROZLICZENIA SP. Z O.O. - 2016-07-12 - Tczew (pomorskie)
Koszenie trawy, r贸zne prace ogrodnicze, drobne prace konserwatorskie.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Kamie艅 艢l膮ski (opolskie)
Doradca klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Leszno (wielkopolskie)
- Prowadzenie ksi膮偶ek przychod贸w i rozchod贸w- Rozliczanie podatku VAT, PIT- Kontrola prawid艂owo艣ci dokument贸w ksi臋gowych- Prowadzenie ewidencji 艣rodk贸w trwa艂ych- Bie偶膮cy kontakt z Klientami biura
Biuro Rachunkowe JARO艃&JARO艃 - 2016-01-19 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)
- Samodzielne prowadzenie ksi膮g przychod贸w i rozchod贸w. Samodzielne prowadzenie ksi膮g rachunkowych. Sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych. Sporz膮dzanie zezna艅 rocznych. Weryfikacja poprawno艣ci ksi臋gowa艅.- Wynagrodzenie: 3500 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie, mile widziane wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub wy偶sze ekonomiczne. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Mile widziana znajomo艣膰 programu OPTIMA. Wymagana znajomo艣膰 zagadnie艅 prawa podatkowego i bilansowego. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
US艁UGI KSI臉GOWE FRESZ SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-22 - Katowice (艣l膮skie)
Szycie i 艂膮czenie tkanin na pokrycia dla mebli tapicerowanych--------------------------------------Istnieje mo偶liwo艣膰 przyuczenia
Przedsi臋biorstwo Produkcyjno-Us艂ugowo-Handlowe G脫R-SOFA sp. j. Miros艂aw i Zbigniew Cylkowski - 2016-07-13 - G贸rzno (kujawsko-pomorskie)
ewidencja operacji gospodarczych i ich analiza,terminowe sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS,US,rozliczanie podatk贸w VAT,CIT i inne
Sp贸艂dzielnia WULKAN - 2016-02-04 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
zakup materia艂贸w i wyrob贸w u dostawc贸w z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowc贸w, odpowiedzialno艣膰 za porz膮dek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
Dekretacja i ksi臋gowanie dokument贸w, sporz膮dzanie sprawozda艅 finansowych. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮: osobisty po wczesniejszym kontakcie telefonicznym - tel.: 71 79 00 102.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa "Nad Odr膮" - 2016-05-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-kontakt z klientem hurtowym i odbiorcom ko艅cowym-bran偶a art. BHP-praca na terenie woj. 艣wi臋tokrzyskiego i cz臋艣ci woj. mazowieckiego
HERMES MICHA艁 KU艢PIEL - 2015-12-08 - Skar偶ysko-Kamienna (艣wi臋tokrzyskie)
przygotowywanie posi艂k贸w, zmywanie naczy艅 kuchennych, sprz膮tanie kuchni i pomieszcze艅 kuchennych.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
Monta偶 zewn臋trznych sieci wodoci膮gowych, kanalizacyjnych, gazowych oraz zwi膮zane z tym roboty in偶ynieryjno - budowlane.
SANEP S.C. WALDEMAR EWALDT, JAROS艁AW PIETRALIK - 2018-03-29 - Sopot (pomorskie)
ref. wynagrodzenia dla os. do 30 r.偶.obs艂uga klient贸w, wsp贸艂praca z dostawcami, wsparcie administracyjne w codziennych zadaniach, obs艂uga korespondencji, rejestrowanie proces贸w finansowo- ksi臋gowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
ochrona obiektu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Nac艂aw (zachodniopomorskie)
M.in. mycie, czesanie, karmienie, pomoc przy ubieraniu, powiadomienie lekarza w razie potrzeby oraz wszystkie inne czynno艣ci zwi膮zane z opiek膮 nad osobami starszymiOKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:na okres pr贸bny 3 msc.MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Miko艂贸wPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn-nd, 6-14/14-22/22-6
Prywatny Dom Opieki "Maria" S.C. - 2018-08-09 - Miko艂贸w (艣l膮skie)
Sprz膮tanie od poniedzia艂ku do pi膮tku. Zatrudnimy na 1/2 lub 3/4 etatu lub ca艂y etat - DO UZGODNIENIA! Jeste艣my elastyczni.-praca od rana godz. 7:00 do 14:00. Kontakt z pracodawc膮 po uzgodnieniu telefonicznym.
Hombre Service sp. z o.o. - 2018-02-27 - Pruszk贸w (mazowieckie)
Praca przy robotach budowlanych na zewn膮trz, roboty betoniarskie i drogowe oraz instalacyjne. Do艣wiadczenie zawodowe min. 5 lat, samodzielno艣膰 przy pracy, zdolno艣膰 organizowania stanowiska pracy, wymagane do艣wiadczenie w pracy na budowie. Praca w terenie w/g zlece艅.
R-Bud Rumia Pawe艂 Ringwelski - 2016-03-31 - Rumia (pomorskie)
prace porz膮dkowe na terenie S膮du Rejonowego w Lubinie
NIRO SP. Z O.O. - 2018-07-31 - Lubin (dolno艣l膮skie)
samodzielna obs艂uga maszyn CNC, programowanie maszyn - produkcja jednostkowa
ERA-TECH Krzysztof Wr贸blewski - 2018-01-12 - Wrze艣nia (wielkopolskie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonka (mazowieckie)