SAMODZIELNA KSIĘGOWA Opole oferta pracy Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Stanowisko: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, - analiza i uzgodnienia sald w ramach prowadzonych zapisów ksiegowych, -sporzadzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczość finansowa,- zamknięcie miesiąca/roku, - inne prace z zakresu księgowości i finansów zlecone przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-03-11
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych, - analiza i uzgodnienia sald w ramach prowadzonych zapisów ksiegowych, -sporzadzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdawczość finansowa,- zamknięcie miesiąca/roku, - inne prace z zakresu księgowości i finansów zlecone przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNA KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie: 3 letnie na stanowisku samodzielnej księgowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Oleska 113, 45-231 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty potwierdzające doświadczenie i wykształcenie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Oleska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 11.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie i sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Golczewo (zachodniopomorskie)
r
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Rumunki Podgłodowskie (kujawsko-pomorskie)
- Sporządzanie listy płac oraz wynikające z tego dokumenty i sprawozdawczość, sporządzanie niezbędnej dokumentacji w programie Płatnik, samodzielne księgowanie faktury, wyciągi bankowe i raporty kasowe, prowadzenie kont pozabilansowych, sporządzanie sprawozdań dla PFRON. Pomoc w sporządzaniu planów finansowych, prowadzenie kasy placówki zgodnie z obowiązującymi przepisami. Praca w Katowicach, ul. Brynowska 70a.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia 20% + dodatek za wysługę lat + dodatkowe wynagrodzenie roczne . Praca na umowę o pracę na początek na 12 miesiecy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 07:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe 2-letni staż pracy lub średnie 4 letni staż pracy, obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych,umiejętność sporządzania list płac, znajomość programów: Program Finansowo-Księgowy i Płacowy Firmy QNT, Płatnik, Exel, Word. Wymagania dodatkowe: wiedza z zakresu rachunkowości budżetowej, finansów publicznych, przepisów podatkowych i przepisów płacowych, znajomość zasad gospodarki finansowej sektora jednostek finansów publicznych, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność samodzielnego wykonywania zadań. Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, adresem, telefonem kontaktowym osoby składającej ofertę z adnotacją: NABÓR Nr 3/2017 na stanowisko urzędnicze samodzielny referent ds. płac w wymiarze pełnego etatu w sekretariacie Domu Dziecka Zakątek ul. Brynowska 70a od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30 w terminie do 28 lipca 2017r.
DOM DZIECKA "ZAKĄTEK" - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Praca fizyczna
NATUR PRODUKT PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-10 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Samodzielna księgowa
DOM M-4 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie wynagrodzeń pracowniczych i sporządzanie deklaracji ZUS z uwzględnieniem naliczania świadczeń (zasiłki chorobowe itp. ), sporządzanie świadectw pracy. Wymagany min.5 letni staż na stanowisu samodzielnej kadrowej
Giewont Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-24 - Nowy Sącz (małopolskie)
rozładunek i załadunek
Grupa BGK Sp.z o.o. - 2016-12-05 - Stodzew (mazowieckie)
-obsługa klienta-obsługa programu fiskalnego SUBIEKT oraz programu lombardowego-przyjmowanie uszkodzonych urządzeń do serwisu, diagnoza, zamawianie części-przyjmowanie dostaw towaru, wystawianie faktur VAT sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Świebodzin (lubuskie)
Przyjmowanie korespondencji doręczonej bezpośrednio przez interesantów. Rejestracja korespondencji przychodzącej w elektronicznym systemie obiegu dokumentow. Rozdzielanie korespondencji do właściwych komórek organiacyjnych. Udzielanie informacji interesantom.Kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych. Porządkowanie akt zgodnie z wymaganiami instrukcji kancelaryjnej. Wysyłanie korespondencji oraz przesyłek. Pisanie projektów pism administracyjnych pod nadzorem przełożonego.Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPO WD dla osób od 30 r.żWymagane wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Strzelin (dolnośląskie)
Terminowe i rzetelne księgowanie dokumentów zgodnie z ustawą o rachunkowości.
Komers International Elżbieta Mądry Zakład Pracy Chronionej - 2018-03-23 - Straszyn (pomorskie)
Pracva biurowa, praca przy monitorze komputerowym.
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Żuromin (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA W ZAKŁADZIE ZEGARMISTRZOWSKIM, SPRZEDAŻ I DROBNE USŁUGI WYKONYWANE NA MIEJSCU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, ZDOLNOŚCI MAUALNE, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W HANDLU, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB JĘZYKA ANGIELSKIEGO; MIEJSCE PRACY: UL. BOHATERÓW WARSZAWY, UL. STRUGA;
SPRZEDAŻ I NAPRAWA ZEGARKÓW ANNA STANGER - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowe prowadzenie księgowości, kadry-płace, współpraca z instytucjami zewnętrznymi: US, ZUS,
NAFTAN Spółka z o.o. - 2016-03-25 - Oleksze (podlaskie)
Prace remontowe, układanie kostki brkowej, wiązanie zbrojenia
P.P.H.U. BUDMET Daniel Radomski - 2016-10-13 - Czarnków (wielkopolskie)
wykonywanie prac murarskaich, tynkarskich, malarskich
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
ochrona obiektów na terenie Warszawy, dbanie o dobry wizerunek firmy oraz bezpieczeństwo klientów.
Capital Work - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa łupiarki
CENTRUM GRANITU OBRÓBKA i HANDEL KAMIENIEM Arkadiusz Gintecki - 2016-02-03 - Strzegom (dolnośląskie)
Montaż elementów i mikroelementów elektronicznych przy produkcji e-papierosów i gadżetówWYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, umiejętność naprawy urządzeń mikroelektonicznych, mile widziane 6 miesięczne doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiegi i /lub włoskiego
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Jarosław (podkarpackie)
Poszukujemy osób do projektu, którego celem jest opracowanie graficzno-opisowej bazy danych sieci technicznego uzbrojenia terenu (bazy GIS). Oferujemy szkolenie umożliwiające rozpoczęcie pracy (szkolenie obejmuje: wykorzystanie narzędzi GIS do budowy bazy, umiejętność rozpoznawania i identyfikacji obiektów, praca z dokumentacją branżową). Współpraca przy projekcie do końca sierpnia 2016 roku. Praca jednozmianowa, możliwe indywidualne uzgodnienie godzin pracy. Wynagrodzenie: około 2200 zł brutto - uzależnione od ilości wykonanej pracy. Praca na umowę zlecenie lub umowę o dzieło. Ilość godzin miesięcznie: około 150. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV): sekretariat (at) geomatic.pl, tel.: 71 361 44 11.
GEOMATIC Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Kiełczów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2019-01-28 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję projektów finansowanych, ze srodków Unii Europejskiej realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane zgodnie z zobowiązującymi przepisami, księgowała dokumenty finansowo-ksiegowe zgodnie z montażem projektu, opisywała dokumenty ksiegowe, opracowywała karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentów i wniosków o płatność oraz zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do system LSI na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacja projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dot. Projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: 2900-3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe.. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru od kwietnia 2018r.-Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość), doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lat pracy w tym 5 miesięcy w księgowości, przy wyższym 2lata pracy w tym 5 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych, w prowadzeniu księgowości projektów oraz przygotowaniu wniosków o płatność wraz z załącznikami.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-03-23 - Katowice (śląskie)
- Roboty ogólno - budowlane wykonywane samodzielnie lub w brygadzie związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę o dzieło na czas nieokreślony. Praca 8 godzin dziennie / 40 godzin tygodniowo.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie lub techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracach budowlanych. Mile widziane uprawnienia hakowego lub montażysty rusztowań rurowych. Mile widziane ukończony kurs pozwalający na pracę powyżej trzech metrów. Brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej trzech metrów. Mile widziana umiejętność czytania rysunku technicznego. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 537-726-723) w godzinach: 8:00-15:00.
REPO BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-16 - Katowice (śląskie)
montaż instalacji co wodnych i kanalizacyjnych.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "HYDRO-MAX" Waldemar Miksiński - 2016-10-20 - Helenowo Stare (mazowieckie)
- Prowadzenie spraw z nawiązywaniem, rozwiązywaniem stosunków pracy z pracownikami. Naliczanie nagród jubileuszowych, dodatków za staż pracy.- Wynagrodzenie: 4000-4600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony min. 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi lub prawa pracy). Znajomość przepisów Kodeksu Pracy i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym. Kontakt wyłącznie e-mail: edrzezdzon (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-11-07 - Katowice (śląskie)
Zapoznanie się z przepisami w zakresie powierzonych obowiązków, ewidencjonowanie dokumentacji stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt, obsługa urządzeń biurowych, prace związane z archiwum zakładowym, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism, decyzji, wykazów mundurowej i mieszkaniowej, sporządzanie planu pracy oraz sprawozdania z jego realizacji, ewidencjonowanie dokumentacji stanowiska zgodnie z rzeczowym wykazem akt.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw księgowych Klientów biura;Kontakt z Kientem biura oraz odpowiednimi urzędami;Obsługiwanie Klientów biura w zakresie prowadzenia Ksiąg Handlowych;Przygotowywanie odpowiednich deklaracji CIT i VAT;Sporządzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat;Przygotowywanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych raportów i analiz finansowych ;Kontrola kosztów, inwestycji oraz przeplywów pieniężnych;Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, GUS, NBP itp.)Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Oskara Kolberga 6, Kontakt kandydatów z pracodawcą : Bartosz Palczewski tel. 782 290 263 lub kariera (at) fintaxis.plSala E
Fintaxis Finanse Sp. z O.O. - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja transportów całopojazdowych.
FIDE-TRANS S.J. - 2016-08-19 - Gdynia (pomorskie)
lakierowanie pojazdów samochodowych, praca na ul. Wagonowej 6- dawna ul. Strzelińska 35
KONSERWACJA-BLACHARSTWO-LAKIERNICTWO MAREK SATAŁA - 2018-03-05 - Świdnica (dolnośląskie)