REFERENT Strzelce Krajeńskie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Wg. harmonogramuRPO

Data publikacji: 2017-03-07

Lokalizacja: Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzelce Krajeńskie, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Wg. harmonogramuRPO

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Krajeńskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: strzelecko-drezdenecki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 14.03.2017

Data zakończenia pracy: 13.09.2017

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

Adres pracodawcy:
Al. Wolności 39, 66-500 Strzelce Krajeńskie, powiat: strzelecko-drezdenecki, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: strzelecko-drezdenecki

Gmina pracodawcy: Strzelce Krajeńskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Strzelce Krajeńskie

Ulica pracodawcy: Al. Wolności

Numer budynku pracodawcy: 39

Profil działalności pracodawcy: Działalność prawnicza

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Krajeńskich

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 07.03.2017

Oferta pracy ważna do: 14.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 500 PLN

Brak danych
EL-MONTAŻ - 2017-03-08 - Bobrowice (lubuskie)

FREZER - od 17 PLN

Frezowanie według wytycznych z rysunku. Wymagania: wykształcenie zawodowe techniczne, staż pracy 3 lata.
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - do 2 280 PLN

Zakres obowiązków referenta ds. finansowych (podległość służbowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod kątem klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodniez Rozporządzeniem Ministra Finansów, 2. wprowadzanie kontrahentów do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahentów do systemu bankowego z podziałem naposzczególne rachunki bankowe, rozdziały i paragrafy klasyfikacji budżetowej, 4.sporządzanie wydruków wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat księgowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez głównego księgowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelewów, 7. pobieranie wyciągów bankowych, opisywanieprzychodzących wpłat od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na raty i odsetki,kompletowanie dokumentów, wkładanie do segregatorów z podziałem na źródłofinansowania, 8. współpraca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ciągłejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestników naposzczególnych formach pozaszkolnych, umowach próbnych i wypowiedzeniach umówprzez uczestników form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestników form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wpłaty, naliczanie odsetek odnieterminowych wpłat, 10. rozliczanie nadpłat dokonanych przez uczestników formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i pocztą uczestników kursów opowstałych zaległościach, 12. wystawianie wezwań do zapłaty za zaległości w kursach,windykacja należności, 13. naliczanie i sporządzanie dla księgowej kwartalnych zestawieńnależności i zobowiązań od uczestników form pozaszkolnych z podziałem na zaległościgłówne i odsetki, 14. wystawianie na żądanie faktur na podstawie dokonanych wpłat, 15.nanoszenie dokonanych wpłat za media i wynajem od poszczególnych nabywców -kontrola dokonywanych wpłat za faktury i noty księgowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wpłat gotówkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur gotówkowych dekretowanie faktur pod kątem klasyfikacjidochodów i wydatków oraz przychodów i rozchodów zgodnie z Rozporządzeniem MinistraFinansów z potwierdzeniem pobrań i wypłat, 19. terminowe odprowadzanie wpłatgotówkowych kasa wypłaci, 20. bieżące rozliczanie wpłat i wypłat z rachunkówbankowych, 21. opisywanie faktur gotówkowych zgodnie z formą organizacyjną, 22.prowadzenie raportów kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wciągu dnia, w którym dokonano wpłaty lub wypłaty, 23. kompletowanie dokumentów zwpłat i wypłat gotówkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odrębnie dla każdej formy organizacyjnej: 1) działalność budżetowa, 2) dochodysamorządowych jednostek budżetowych, 3) zakładowy fundusz świadczeń socjalnych(ZFŚS), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,bieżące informowanie gł. księgowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druków ścisłegozarachowania, 27. prowadzenie wspólnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruumów z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzedaży, 29.wystawanie poleceń księgowania dla gł. księgowego dotyczących obowiązku podatkowegokursantów 30. sporządzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzedaży VAT na podstawie analizy wyciągówbankowych lub umów z uczestnikami kursów z ustaleniem daty powstania obowiązkupodatkowego w danym miesiącu, 32. sporządzanie cząstkowego rejestru sprzedaży VAT,33. comiesięczne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami księgowymi wprowadzonych przez jednostkę księgach rachunkowych we współpracy z głównymksięgowym, 34. Sporządzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporządzanie wydruków. Zakres obowiązków w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporządzanie zestawień wydatków na podstawiezrealizowanych płatności do wniosków o płatność i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawidłowe prowadzenie księgowości projektu zgodnie zobowiązującą polityką rachunkowości CKUiJK, prowadzenie niezbędnej korespondencjifinansowej związanej z projektem, 3. przygotowywanie miesięcznych zapotrzebowań naśrodki, 4. opisywanie dokumentów księgowych zgodnie z wnioskiem o płatność, 5.rozliczanie wszelkich dokumentów finansowo-księgowych i umów związanych z Projektem,prawidłowe wystawianie dokumentów rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zakładaniekartotek ubezpieczonych w systemie Płatnik ZUS, 7. wypełnianie druków ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestawów ZUS ZZA i ZUS i przesłanie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych osób zatrudnionych na podstawieumowy o pracę w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie umów zleceń zleceniobiorców w Projekcie do programu płacowegoVulcan Optivum, 12. sporządzanie list płac osób zatrudnionych na umowy o pracę wProjekcie, 13. sporządzanie list płac do rachunków dotyczących osób zatrudnionych napodstawie umów-zleceń w Projekcie, 14. sporządzanie poleceń księgowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunków, faktur i przelewów montażem finansowym, 16.sporządzanie przelewów do rachunków i faktur w bankowości internetowej 17. rozliczanieskładek ZUS i podatku wg paragrafów za dany miesiąc, 18. księgowanie dokumentówprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu montażemfinansowym, sporządzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesiąc, 19.uzgadnianie zobowiązań za dany miesiąc.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO I JĘZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Obsługa klientów, sporządzanie pism, organizowanie pracy biura, obsługa korespondencji, inne czynności zlecone przez pracodawcę
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Starogard Gdański (pomorskie)

REFERENT BIUROWY ( PRACE INTERWENCYJNE RPO ) - od 2 100 PLN

PROWADZENIE KORESPONDENCJI, EWIDENCJA I KONTROLA TERMINOWOŚCI
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Stara Kamienica (dolnośląskie)

REFERENT DS TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Rejestracja zleceń w systemie. Sprawdzanie statusów transportów. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

REFERENT DS. PRODUKCJI PIEKARSKIEJ - 997,4 PLN

obsługa programu magazynowego, wystawianie dokumentów (faktury, w-z itp.), wprowadzanie surowców do programu komputerowego, obsługa komputera, przeprowadzanie rozliczeń technologicznych, inne prace biurowe zlecone przez przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Oława (dolnośląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

prowadzenie korespondencji urzędowej, odbieranie poczty, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - do 2 300 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; mile widziane doświadczenie; książeczka sanepidowska lub gotowość do jej wyrobienia; zakres obowiązków: sprzedaż mięsa i wędlin; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice lub Łabędy
Zakład Masarski Herbert Suchanek - 2018-03-02 - Pyskowice (śląskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI R19/2373-809/17 - od 2 800 PLN

- dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska - 2017-06-05 - Kowal (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS TRANSPORTU - od 2 500 PLN

Rejestracja zleceń w systemie. Sprawdzanie statusów transportów. Koordynacja zmian awizacji załadunków i rozładunków. Bieżące działania administracyjne związane z działalnością firmy, obiegiem dokumentów i obsługą korespondencji. CV i list motywacyjny wysłać na adres: msz (at) star-polska.com.pl
STAR POLSKA Transport Międzynarodowy Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 700 PLN

Księgowanie, rozliczanie programów, wystawianie faktur,prowadzenie kasyi inne zadania związane z wykonywaniem czynności finansowo-księgowych.
Opolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża - 2018-01-18 - Opole (opolskie)

MALARZ - do 2 000 PLN

naprawianie i malowanie tynkow zewnętznych farmabli elewacyjnymi, przygotowanie gruntowników oraz malowanie powierzchni ścian, malowanie tynków wewnętrznych odpowiednimi farbamipraca na umowę zlecenie około 100 godzin w miesiącu, praca w godzinach 8:00-17:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 997,4 PLN

-Zapoznanie się z produktami oraz procesem produkcji kosmetyków-Zapoznanie się z technikami sprzedaży-Prowadzenie korespondencji handlowej z kontrahentami w języku angielskim-Prowadzenie rozmów handlowych w kontrahentami w języku angielskim-Pozyskiwanie nowych Klientów na anglojęzycznych rynkach-Analiza rynku i potrzeb Klientów-Realizacja zamówień (przygotowywanie towaru do wysyłki)
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Mostki (świętokrzyskie)

DOSTAWCA POTRAW - 997,4 PLN

-dostawca dań przygotowanych w restauracji,-nawiązywanie kontaktów z klientem,-organizacja dostaw,-nauka planowania terminu dostaw,-nauka przygotowania i zabezpieczenia towarów w celu dostarczenia,-organizacja stanowiska pracy,-przygotowywanie auta do pracy (dbanie o warunki dostarczania potraw).
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Świebodzin (lubuskie)

POMOCNIK MURARZA - do 14,63 PLN

Prace murarskie na budowie przy budynkach mieszkalnych
MAŁGORZATA KUBISZ USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE - 2016-08-24 - Gdańsk (pomorskie)

DEKARZ - 12 - 15 PLN

- Wykonywanie prac dekarskich na wysokościach. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: 12,00 - 20,00 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku ogólnobudowlanym. Chęć do pracy. Mile widziane prawo jazdy kategorii "B". Mile widziane badania dot. braku przeciwwskazań do pracy na wysokości pow. 3m.
MIXTEL DANIEL ANUSZKIEWICZ - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)

REFERENT - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

CUKIERNIK - od 2 000 PLN

Wypiek bułek, ciast, tortów
Cukiernia Grażyna Maciejowska w Jaworze - 2017-05-11 - Jawor (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

przygotowywanie posiłków w żywieniu zbiorowym, obsługa urządzeń kuchennych
FUNDACJA "HAPPY DAYS - SZCZĘŚLIWE DNI" - 2017-10-09 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 800 PLN

Wymagane wykształcenie min. średnie. Przed spotkaniem wymagany kontakt telefoniczny.Tel. 665 6000 693 Marta Oświęcimska. Spotkania z kandydatami: poniedziałek, środa o godz.: 12:00 w firmie Molex Sp. z o.o., Sulęcin ul. Poznańska 23.
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-26 - Sulęcin (lubuskie)

OPERATOR MASZYN PRODUKCYJNYCH - do 3 000 PLN

Obsługa i kontrola pracy maszyn i urządzeń do produkcji i przetwórstwa metali.Umowa z agencją pracy - umowa o pracę tymczasową w wsytemie trzyzmianowym.Proponowany okres zatrudnienia - do 29.07 2019r.Sala F
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO FINANSOWY - 2 000 - 2 500 PLN

Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)

REFERENT - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, call center. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Realizacja bieżących zadań zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Stare Orzechowo (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 800 PLN

• rozliczanie nie czasu pracy• prowadzenie kart przydziału odzieży roboczej• tworzenie pism urzędowych/archiwizacja korespondencji• prowadzenie zleconych rejestrów
Zakład Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - 2017-11-15 - Przylesie Dolne (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Białystok (podlaskie)

REFERENT DO SPRAW BUDOWNICTAWA - 997,4 PLN

referent do spraw budownictawa
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Słubice (lubuskie)

REFERENT - 997,4 PLN

-
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Białystok (podlaskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 1 017,4 PLN

sprzątanie terenów wokół budynku, koszenie trawy, odnawianie ławek, stołów ogrodowych, odśnieżanie zimą chodników, wynoszenie do pralni brudnej bielizny, wynoszenie worków z nieczystościami
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Kozula (lubelskie)