REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI R19/2373-809/17 Kowal oferta pracy BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI R19/2373-809/17
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: - dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
Data publikacji: 2017-06-05
Lokalizacja: Kowal (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 13/10, 87-820 Kowal, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzanie okresowej kontroli kont;- terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej;- przeprowadzanie klasyfikacji kosztów;- sporządzanie deklaracji PIT, CIT,- prowadzenie rejestru podatku VAT,- prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie),- sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI R19/2373-809/17
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kowal
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: włocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kowal
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.06.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programu księgowego: REWIZOR, SYMFONIA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. średnie; doświadczenie 2 lata; biegła obsługa komputera z obsługą internetu; znajomość programu księgowego: REWIZOR, SYMFONIA oraz pakietu MS Office; umiejętność sporządzania deklaracji PIT, CIT oraz prowadzenia rejestrów VAT i ksiąg rachunkowych, ewidencji środków trwałych, sporządzanie bilansu i rachunku wyników;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
BIŃKOWSKA Usługi finansowo-księgowe Grażyna Bińkowska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 13/10, 87-820 Kowal, powiat: włocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: włocławski
Gmina pracodawcy: Kowal
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kowal
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie nowych kilentów i kontrahentów bezpośredni kontakt z klientem zagranicznym głownie posługującym się językiem urdu.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Łódź (łódzkie)
- obsługa gości na stołówce (żywienie zamknięte)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WARDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, kontakt z klientami, prowadzenie dok. pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-02-18 - Żagań (lubuskie)
Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań, przygotowywanie kalkulacji cen, przygotowywanie planów techniczno-ekonomicznych, analiz finansowo-ekonomicznych, przygotowywanie informacji zarządczej z różnych zakresów działalności spółki, bieżące monitorowanie kosztów, aktywne uczestnictwo w procesie taryfikacji
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2018-02-14 - Bogdanka (lubelskie)
Lakierownie samochodów osobowych, szlifowanie, polerowanie, obróbka elementów samochodowych.
Sidnyev Stanislav Auto-Handel - 2016-04-14 - Pszczelnik (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, kasy fiskalnej
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Gastronomiczno-Hotelarskie " KROKUS" Blicharz Zygmunt - 2016-02-08 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
rejestracja podstawowej dokumentacji, dekretowanie
Zakład Produkcyjno Usługowy Kazimierz Jońca Sp. z o.o. - 2016-04-21 - Międzyrzecz (lubuskie)
obsługa interesantów,prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON,realizacja zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
Miejski Osrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
Ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, sprawdzanie poprawności przyjetych rejestrów przypisów i odpisów z dokumentami źródłowymi, ewidencjonowanie dokumentów bankowych w elektronicznym systemie służącym do obsługi rachunkowosci podatkowej
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Będzin (śląskie)
1. Archiwizacja dokumentów,2. Praca w systemie komputerowym,3. Wysyłanie korespondencji.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-03-22 - Łęczyca (łódzkie)
prace administracyjno- biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Rudna (dolnośląskie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedaży i magazynowych, segregowanie dokumentów, obsługa pakietu MS Office
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-07-27 - Golina (wielkopolskie)
obsługa rachunków bankowych
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W MALANOWIE - 2017-07-11 - Malanów (wielkopolskie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
budowa stacji paliw, budowa rozlewni gazu
Przedsiębiorstwo Instalacyjno-Usługowe ,,ROL-BAZ-PAL"Sp.J. - 2018-03-13 - Sierszew (wielkopolskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacji, obiegiem dokumentacji pracą w poszczególnych referatach
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)
praca w firmie DHL - tylko rejon Warszawy, możliwość doazdu z Radzymina
USŁUGI TRANSPORTOWE MARIUSZ ADAMSKI - 2018-01-04 - Nowe Załubice (mazowieckie)
obsługa Auto Cad/w 3 D/,obsługa programów produkcyjnych
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-07-04 - Chorzów (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
KPPS Interjarek Sp. z o.o. Grupa Interjarek Jedlec - 2017-03-21 - Jedlec (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu potraw i napojów w barze orientalnym, pomoc w przyrządzaniu potraw wietnamskich
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej; obsługa programów komputerowych; przygotowanie dokumentów do zarchiwizowania; obsługa programów komputerowych LOTUS i inne; sporządzaniem spisówi protokołów brakowania.
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Będzin (śląskie)
- prowadzenie spraw administracyjnych z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego,- ewidencjonowanie i przechowywanie dokumentów, prowadzenie spisów, rejestrów, teczek,- prowadzenie ewidencji rozpoczynanych i oddawanych do użytkowania obiektów budowlanych,- opracowywanie projektów oraz sporządzanie czystopisów pism,- przyjmowanie zawiadomień o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych,- przyjmowanie zawiadomień o przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego obiektów wielkopowierzchniowych,- przyjmowanie zawiadomień o zakończeniu budowy obiektu budowlanego,- przynajmniej dostateczna znajomość Prawa budowlanego i Kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość obowiązujących przepisów i procedur w administracji,- umiejętność obsługi komputera - środowisko Windows,- zdolność analitycznego myślenia,- odpowiedzialność, samodzielność.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2015-11-30 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta, sprzedaż internetowa, obsługa strony internetowej, fakturowanie, ofertowanie, tworzenie ulotek, folderów, sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i ocPraca w Kętrzynie
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
gotówkowa/bezgotówkowa obsługa klienta, realizacja dyspozycji klienta z zakresu obsługi rachunku bankowego, prowadzenie rozliczeń elektronicznych, obsługa przelewów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
- Załadunek i rozładunek towaru (odzierż),- Przenoszenie kartonów,- Obsługa transportu wewnętrznego, - Metkowanie i skanowanie odzieży,- Praca w Pruszczu Gdańskim,
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prowadzenie spraw z zakresu świadczeń rodzinnych
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Świerzawa (dolnośląskie)
Sporządzanie wycen realizowanych prac remontowych, koordynowanie prac remontowych, koordynowanie prowadzonych bieżących konserwacji i napraw urządzeń i instalacji technicznych w budynkach.
Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu sp. z o.o. - 2018-08-23 - Zamość (lubelskie)