REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) Rzgów oferta pracy "MAR-BUD" Bożena Franczak

Stanowisko: REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Rzgów (łódzkie)
Pracodawca: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
REFERENT KSIĘGOWO-KADROWY (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzgów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łódzki wschodni
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzgów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: "MAR-BUD" Bożena Franczak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Literacka 2B, 95-030 Rzgów, powiat: łódzki wschodni, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łódzki wschodni
Gmina pracodawcy: Rzgów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzgów
Ulica pracodawcy: Literacka
Numer budynku pracodawcy: 2B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obliczanie wynagrodzenia i innych świadczeń za prace, sporządzanie i przesyłanie deklaracji podatkowych, sporządzanie i przesyłanie miesięcznych i rocznych deklaracje rozliczeniowe do ZUS, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, sporządzanie zestawień na potrzeby działu księgowości.
Liceum Plastyczne w Nowym Wiśniczu im J. Matejki - 2017-08-21 - Nowy Wiśnicz (małopolskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)
x
USŁUGI BUDOWLANE I HANDEL ANDRELCZYK TOMASZ - 2016-10-07 - Białystok (podlaskie)
montaż koryt, kabli, kamer, instalacji elektrycznych
"BRADEX" Tomasz Barszcz - 2017-04-13 - Wołomin (mazowieckie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2018-11-02 - Rzgów (łódzkie)
Udzielanie informacji klientom GCŚ. Wydawanie formularzy dot. świadczeń. Wydawanie zaświadczeń. Przyjmowanie wniosków. Obsługa oprogramowania informatycznego. Przygotowanie raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
1. Wymagania niezbędne:a) określone w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych,b) wykształcenie wyższe, preferowane: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, zarządzanie środowiskiem lub pokrewne,c) wymagany staż pracy: co najmniej 1 rok stażu pracy, d) dobra znajomość ustaw: Prawo ochrony środowiska, o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko oraz Kodeks postępowania administracyjnego.2. Wymagania dodatkowe:a) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz samorządu terytorialnego,b) łatwość nawiązywania kontaktu z klientem, komunikatywność,c) samodzielność i kultura osobista,d) obsługa komputera oraz podstawowych urządzeń biurowych,e) prawo jazdy kat. B,f) znajomość języka obcego angielskiego lub niemieckiego.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:a) prowadzenie wszelkich spraw należących do kompetencji starosty wynikających z przepisów Prawa ochrony środowiska w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,b) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie na zasadach określonych w przepisach o udostępnianiu informacji o środowisku,c) prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o środowisku w zakresie ochrony środowiska i geologii,d) prowadzenie czynności kontrolnych w zakresie ochrony środowiska,e) podejmowanie działań wynikających z potrzeby ochrony środowiska,f) przygotowywanie informacji o środowisku w zakresie ochrony środowiska.4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:a) wymiar czasu pracy pełny etat,b) miejsce pracy Racibórz, Plac Stefana Okrzei 4,c) termin rozpoczęcia pracy niezwłocznie po zakończeniu procedury naborud) pierwsza umowa zostanie zawarta na okres 6 m-cy.5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %6. Inne informacje:a) dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).b) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatraciborski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa.c) informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymogami związanymi ze stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.
Starostwo Powiatowe w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
archiwizacja akt,porządkowanie ,przechowywanie prowadzenie ewidencji akt,zakładanie kart chorobowych uzupełnianie danych pacjenta
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Chrzanów (małopolskie)
- obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich, działań PROW oraz pomocy krajowej,- sporządzanie zleceń płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR,- ustalanie kwoty nadmiernie/nienależnie pobranych płatności oraz przygotowywanie projektów decyzji w tym zakresie,- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa OR niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-09-24 - Kartuzy (pomorskie)
- powiadomienie beneficjenta o kontroli - przeprowadzenie kontroli w terenie - weryfikacja dokumentacji u beneficjenta- wypełnienie raportu z kontroli wraz z wymaganymi załącznikami - przekazanie dokumentacji do osób w Wydziale ds. Obsługi i Przygotowania Dokumentacji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-07-20 - Gdynia (pomorskie)
- odbieranie, wysyłanie, rejestrowanie, dekretacja korespondencji,- obsługa centrali telefonicznej,- kopiowanie, drukowanie dokumentów,- obsługa gości, udzielanie informacji
Energa Oświetlenie - 2018-10-18 - Sopot (pomorskie)
Czynności urzędniczo-biurowe w ramach zadań realizowanych przez Powiatowy Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Brzesko (małopolskie)
- Zapoznanie się z organizacją pracy i zasadami działania Archiwum MWOMP,- Zapoznanie się z instrukcją kancelaryjną MWOMP.- Przygotowywanie dokumentacji znajdującej się w Archiwum do brakowania,- Porządkowanie akt przeznaczonych do archiwizowania i przechowywania,- Sporządzanie ewidencji porządkowanej dokumentacji znajdującej się w Archiwum.Staż w godzinach 8.25-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Bieżące rozliczanie produkcji
DROP S. A. - 2017-06-13 - Kępno (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie ofert.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Mokra (śląskie)
Malowanie/Lakierowanie metodą proszkową metalowych elementów pociągów i tramwajów
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Grodków (opolskie)
profesjonalna obsługa klienta w zakresie swiadczonych uslug: doręczanie przesylek, przekazow pocztowych, tlegramow, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarow, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej SA
Poczta Polska S.A. - 2016-09-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie ofert handlowych, prezentacji, kalkulacji cenowych, prowadzenie rozmów i wszelkiej korespondencji z kontrahentami, uzgadnianie ze spedycją terminów dostaw do klienta
HAMAR A.M. Benedykcińscy Spółka Jawna - 2018-02-02 - Pocierzyn (kujawsko-pomorskie)
Prac budowlane, Kontakt od 10:00 do 17:00
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kucharz w pizzerii
F.H. Maj Cezary Maj - 2018-09-03 - Tuszyn (łódzkie)
Operator spycharki
Paweł Biel "Trans-Kop" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe - 2017-05-16 - Częstochowa (śląskie)
przygotowywanie samochodów do wystawienia w salonie, czyszczenie samochodu oraz czyszczenie siników i pozostałych układów samochodowych. Praca pod presjączasu. Praca na terenie Łodzi i RP
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Łódź (łódzkie)
DBANIE O EKSPOZYCJE TOWARÓW, OBSŁUGA KLIENTA, WSPARCIE ORAZ NAWIĄZYWANIE POZYTYWNEJ RELACJI Z KLIENTAMI, DBANIE O PORZĄDEK NA SALI SPRZDAŻY
DINO POLSKA S.A. - 2018-03-21 - Trzebnice (dolnośląskie)
obsługa klienta w sprawach pochówków
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2017-02-17 - Rudna (dolnośląskie)
- Wprowadzanie zamówień do systemu- Nadzór nad procesem wysyłek towaru- Awizacja dostaw- Kontakt z klientem
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
1. Nauka obsługi sprzętu biurowego;2. Obsługa sekretariatu;3. Przygotowywanie dokumentów do księgowania, tj. segregowanie oraz kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;4. Wprowadzanie dokumentów do komputera;5. Nauka pracy na komputerze w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych, kalkulacyjnych i edytora tekstów;6. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, z przepisami w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)
-Sprzedaż materiałów do produkcji stolarskiej, meblowej, budowlanej i metalurgicznej,-Kontakt z kontrahentem,-Pozyskiwanie klientów,-Koordynacja pracy przedstawiciela handlowego,-Kontakt telefoniczny 607-031-550 lub 58-530-23-33,-Kontakt osobisty ul. Warsztatowa 5, 83-110 Tczew,-Wysokość wynagrodzenia do ustalenia z pracodawcą.
P.H.U " PIAST" MATERIAŁY DLA PRZEMYSŁU DRZEWNEGO - 2016-04-05 - Tczew (pomorskie)