REFERENT Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2聽100 - 2聽500 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kontrola formalna i rachunkowa bilans贸w z wykorzystania bud偶etu, analiza informacji zawartych w kwartalnych sprawozdaniach bud偶etowych.
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kontrola formalna i rachunkowa bilans贸w z wykorzystania bud偶etu, analiza informacji zawartych w kwartalnych sprawozdaniach bud偶etowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 2聽100 - 2聽500 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT
Data rozpocz臋cia pracy: 15.03.2018
Data zako艅czenia pracy: 15.06.2018
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.03.2018
Data dodania oferty pracy: 01.03.2018
Oferta pracy wa偶na do: 01.04.2018
Data udost臋pnienia oferty pracy: 01.03.2018
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.03.2018
Podobne oferty pracy
konfekcjonowanie smar贸w, pakowanie
"LUBCON POLSKA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-05-20 - 艢widnik (lubelskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze, spec.: zakupy; do艣wiadczenie: brak wymaga艅; znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego na poziomie 艣rednio-zaawansowanym; praktyczna znajomo艣膰 MS Excel; umiej臋tno艣膰 planowania i organizacji pracy umiej臋tno艣膰 pracy w zespole; zakres obowi膮zk贸w: rozwijanie wsp贸艂pracy z aktualnymi dostawcami, poszukiwanie nowych dostawc贸w i produkt贸w, negocjowanie cen i warunk贸w handlowych, realizowanie zakup贸w oraz importu towar贸w, prowadzenie dokumentacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-12 - Gliwice (艣l膮skie)
-
DTA BROKER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-07-23 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prace administracyjne, ksi臋gowanie faktur kosztowych
ORBIT ONE SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-01-27 - Prabuty (pomorskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomo艣膰: Instrukcji Kancelaryjnej stanowi膮cej za艂膮cznik do Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych; ustawy o samorz膮dzie gminnym; ustawy o stra偶ach gminnych.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pe艂ny wymiar czasu pracyd)planowany termin zatrudnienia 08.05.2018 r.III.Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu marcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1.Rejestracja w systemie obiegu dokument贸w: wewn臋trznej dokumentacji s艂u偶bowej oraz korespondencji wp艂ywaj膮cej do Stra偶y Miejskiej.2.Przedk艂adanie korespondencji Komendantowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Komendanta.3.Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta.4.Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮.5.Przygotowywanie wniosk贸w o nadanie, zmian臋 lub cofni臋cie upowa偶nie艅.6.Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Stra偶y Miejskiej w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.7.Zamawianie materia艂贸w biurowych, 艣rodk贸w czysto艣ci, papieru ksero, druk贸w, piecz臋ci, czasopism, literatury fachowej itp., zg艂aszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.8.Archiwizacja dokument贸w Stra偶y Miejskiej
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-04-04 - Racib贸rz (艣l膮skie)
prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolno艣l膮skie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Zabrze (艣l膮skie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Zabrze (艣l膮skie)
archiwizacja dokument贸wsporz膮dzanie zapyta艅 ofertowychuzupe艂nianie danychsporz膮dzanie dziennych raport贸woferta dla os贸b po 30 r.偶.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykszta艂cenie wy偶sze/ 艣rednie, mile widziana spec: socjologia, psychologia, pedagogika, doradztwo zawodowe; umiejetno艣膰 obs艂ugi komputera, komunikatywno艣膰, operatywno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: zapoznanie si臋 ze struktur膮 OHP, wsp贸艂praca z PUP oraz Punktami Po艣rednictwa Pracy, nawi膮zywanie oraz utrzymywanie kontakt贸w z pracodawcami w celu pozyskiwania miejsc pracy, bie偶膮ca obs艂uga biura, prowadzenie rejestru os贸b poszukuj膮cych pracy, prowadzenie rejestru ofert pracy oraz rejestru udzielanych inforamcji, sporz膮dzanie sprawozda艅 z dzia艂alno艣ci Punktu Po艣rednictwa Pracy OHP, prowadzenie spotka艅 inf. oraz zaj臋膰 warsztatowych w szko艂ach, uczestnictwo w Targach Pracy, rekrutacja do projekt贸w wsp贸艂finansowanych ze 艣rodk贸w UE; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: Pyskowice
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Pyskowice (艣l膮skie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
Rejestracja zlece艅 w systemie. Sprawdzanie status贸w transport贸w. Koordynacja zmian awizacji za艂adunk贸w i roz艂adunk贸w. Bie偶膮ce dzia艂ania administracyjne zwi膮zane z dzia艂alno艣ci膮 firmy, obiegiem dokument贸w i obs艂ug膮 korespondencji. CV i list motywacyjny wys艂a膰 na adres: msz (at) star-polska.com.pl
STAR POLSKA Transport Mi臋dzynarodowy Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Brzeg Dolny (dolno艣l膮skie)
RedDo30Zakres: --prowadzenie prac opieku艅czo-dydaktyczno-wychowawczych,-prowadzenie dokumentacji przedszkolnej,-przygotowanie pomocy dudaktycznych.
Niepubliczne Przedszkole Prozdrowotne RAM-TAM-TAM - 2016-09-05 - Zgorza艂a (mazowieckie)
Obs艂uga spraw zwi膮zanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB,ONW,PR艢 oraz minimum jednego innego dzia艂ania PROWsporz膮dzanie list p艂atno艣ci oraz dokument贸w p艂atniczych, przygotowywanie raport贸w na potrzeby monitoringu rzeczowej sprawozdawczo艣ci w zakresie p艂atno艣ci w ramach systemu wsparcia bezpo艣redniego oraz pozosta艂ych p艂atno艣ci realizowanych przez wydzia艂, udzielanie informacji dotycz膮cych instrument贸w wsparcia obs艂ugiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddzia艂 Regionalny - 2018-07-17 - Sztum (pomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
Osoba na tym stanowisku b臋dzie odpowiedzialna za utrzymanie porz膮dk
JAWOR ZDR脫J SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-06 - Jawor (dolno艣l膮skie)
Przyjmowanie wniosk贸w dotycz膮cych organizacji sta偶u. Przygotowywanie dokumentacji do naliczenia stypendi贸w. Przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki. Bie偶膮ca obs艂uga klient贸w. Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych. Sporz膮dzanie projekt贸w pism.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Gdynia (pomorskie)
Praca w ksiegowo艣ci pod kierunkiem kierownika. Praca w godz. 7-15.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Wejherowo (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Zielona G贸ra (lubuskie)
路 PRZYGOTOWYWANIE UM脫W, PROTOKO艁脫W, PISM,路 WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO, OTWIERANIE KARTOTEK KONTRAHENTA,路 PROWADZENIE REJESTRU UM脫W, ICH KONTROLA, ARCHIWIZOWANIE,路 PRZYGOTOWANIE ANALIZ I RAPORT脫W, 路 PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI INWENTARYZACYJNEJ, ROZLICZANIE INWENTARYZACJI, UCZESTNICTWO W SPISIE.
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2017-05-26 - Rzesz贸w (podkarpackie)
w/g potrzeb
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-01-04 - Zagna艅sk (艣wi臋tokrzyskie)
REJESTROWANIE I EWIDENCJA PRZESY艁EK KANCELARYJNYCH W ELEKTRONICZNYM SYSTEMIE OBIEGU DOKUMENT脫W, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH: FAKS, KSERO,EWIDENCJA, PZRYJMOWANIE DOKUMENT脫W KSI臉GOWYCH, ARCHIWIZACJA DOKUMENT脫W
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Skierniewice (艂贸dzkie)
pomoc przy pracach porz膮dkowych i przy sprz膮taniu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Zielona (mazowieckie)
udzielanie informacji o przys艂uguj膮cym 艣wiadczeniu wychowawczym, rodzinnym. Przyjmowanie wniosk贸w o ustalenie prawa do 艣wiadcze艅, przygotowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie dokumentacji
GMINNY O艢RODEK POMOCY SPO艁ECZNEJ LUTOWISKA - 2017-11-27 - Lutowiska (podkarpackie)
Prowadzenie spraw kadr i p艂acowych-prace biurowe,mile widziana znajomo艣膰 programu R2 P艁ATNIK. Mile widziana znajomo艣膰 j.niemieckiego lub j.angielskiego
PRZEDSI臉BIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SP脫艁KA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-11-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
-Praca na terenie sklep贸w Biedronka w Tczewie-Godziny pracy 6-14:30, 14-22,-Wynagrodzenie od 2.650,00 z艂 brutto miesi臋cznie + premie,Kontakt telefoniczny: 728-444-825
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
Wykonywanie czynno艣ci urz臋dniczo - biurowych: kompletowanie dokumentacji, sporz膮dzanie podstawowych pism, pomoc przy archiwizacji dokument贸w. Oferta sta偶u skierowana dla os贸b zamieszkuj膮cych na terenach wiejskich.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Brzesko (ma艂opolskie)
udzia艂 w przygotowaniu specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia publicznego oraz w publikowaniu og艂osze艅 dot. zam贸wie艅 publicznych, opracowywanie projekt贸w um贸w i porozumie艅, udzia艂 w prowadzeniu spraw pracowniczych, w tym rejestr urlop贸w wypoczynkowych, zwolnie艅 chorobowych, upowa偶nie艅 i pe艂nomocnictw, delegacji s艂u偶bowych, pomoc w prowadzeniu akt osobowych, rejestrowanie, wydawanie i odbi贸r pism dor臋czonych przez pracownika jednostki, i osoby upowa偶nione do klient贸w O艣rodka, wykonywanie innych polece艅 prze艂o偶onego.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Ochrona obiektu handlowego-hurtownia, obch贸d terenu
GDF SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-03-10 - Gda艅sk (pomorskie)
wprowadzanie faktur do systemu, obs艂uga e-maila
UMBRELA Sp. z o.o. - 2019-02-08 - Krzeszowice (ma艂opolskie)