REFERENT DS. TURYSTYKI Wrocław oferta pracy Biuro Podróży Exodus Ewa Jaworska, Zbigniew Jaworski sp.j.

Stanowisko: REFERENT DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż ofert turystycznych tour-operatora, obsługa klienta (bezpośrednia/e-mail/telefon), obsługa komputera, aranżacja witryny biura, organizacja pracy biura (np. sporządzanie umów z klientami, monitorowanie płatności). Kontakt z pracodawcą: pracawturystyce (at) interia.pl
Data publikacji: 2016-05-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Biuro Podróży Exodus Ewa Jaworska, Zbigniew Jaworski sp.j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:J. Piłsudskiego 32/1b, 50-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż ofert turystycznych tour-operatora, obsługa klienta (bezpośrednia/e-mail/telefon), obsługa komputera, aranżacja witryny biura, organizacja pracy biura (np. sporządzanie umów z klientami, monitorowanie płatności). Kontakt z pracodawcą: pracawturystyce (at) interia.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: miesięczny + prowizyjny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik biura podróży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w sprzedaży
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa klienta
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, obsługa komputera, obsługa klienta, doświadczenie w sprzedaży, mile widziane doświadczenie pracy w biurze podróży, mile widziana znajomość turystycznych programów branżowych (np. SART)
Nazwa pracodawcy:
Biuro Podróży Exodus Ewa Jaworska, Zbigniew Jaworski sp.j.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Boh. Westerplatte 10-14, 65-034 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Boh. Westerplatte
Numer budynku pracodawcy: 10-14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 09.05.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jedna zmiana 7.15-15.15Wprowadzanie danych z dokumentów podatkowych do systemu Poltax, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów, obsługa komunikatorów i systemów elektronicznych, przygotowanie korespondencji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
kadry i płace, prowadzenie akt personalnych, pracowników oraz spraw i dokumentacji kadrowo - płacowej, naliczanie wynagrodzeń, zawiązywanie i rozwiązywanie umów o pracę zgodnie z przepisami prawa pracy, sprawozdawczość, czuwanie nad badaniami pracowników, bieżąca kontrola zmian przepisów w zakresie prawa pracy sprzedaż: wystawianie dokumentów magazynowych oraz ich ewidencjonowanie, komputerowe wystawianie faktur wraz z prowadzeniem rejestru sprzedaży, prowadzenie kasy oraz obsługa korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Mysłowice (śląskie)
1. Zapewnienie porządku i czystości w pomieszczeniach biurowych.2. Zamiatanie, wycieranie, mycie, odkurzanie, dezynfekowanie itd.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łęczyca (łódzkie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie obsługi kancelaryjnej KPPSP, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Sulęcin (lubuskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Budzewo (warmińsko-mazurskie)
oferta w ramach stażu dla osób , które nie ukończyły 30 roku zycia: prowadzenie podstawowych rejestrów, obsługa korespondencji, porządkowanie akt, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism urzędowych, sporządzanie wykazów przebiegu ubezpieczeń społecznych, praca w programach Microsoft Office, praca w aplikacjach dziedzinowych, porządkowanie akt świadczeniobiorców, weryfikacja kompletności przesłanej dokumentacji emerytalno-rentowej przez klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Otwock (mazowieckie)
Udział w prowadzeniu dokumentacji ewidencyjno-sprawozdawczej dotyczącej stanu osobowego batalionu; prowadzenie rozkazu dziennego batalionu; opracowywanie i przygotowywanie propozycji do rozkazu dziennego dotyczących dni wolnych, urlopów nagrodowych żołnierzy zawodowych; prowadzenie ewidencji wykorzystania dni wolnych przez żołnierzy zawodowych; sporządzanie wyciągów z rozkazu dziennego; prowadzenie gospodarki wojskowymi dokumentami przewozowymi; składanie zapotrzebowania na formularze zgodnie z zapisami; współuczestniczenie w sporządzaniu sprawozdań, meldunków, zestawień i analiz do nadrzędnego przełożonego; aktualizacja danych ewidencyjnych w module ewidencyjno-kadrowym SEW on-line w zakresie swoich obowiązków; znajomość i przestrzeganie postanowień dokumentów normatywnych regulujących funkcjonowanie Sił Zbrojnych RP; opracowywanie pism i dokumentów zgodnie z "Instrukcją o zasadach pracy biurowej w Resorcie Obrony Narodowej".
Jednostka Wojskowa nr 2771 / 35 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-14 - Rząska (małopolskie)
Bieżąca obsługa Działu Zarządu. Rejestracja umów, poczta. Korespondencja obiegu dokumentów. Właściwy przepływ informacji.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Płock (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dziennika korepondencji, wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przewidywany zakres obowiązków:- organizacja i nadzór nad eksploatacją spektakli studenckich- organizacja wyjazdowych spektakli WTT, oraz dyżury organizacyjne przy spektaklach i wydarzeniach Wydziału- opracowywanie harmonogramu prób i spektakli- organizacja i koordynacja obsługi widowni przy spektaklach- przygotowywanie treści materiałów promocyjnych- gromadzenie dokumentacji artystycznej Wydziału- badanie losów absolwentów Wydziału- przygotowywanie wniosków grantowych na udział spektakli w festiwalach i konkursach- aktualizacja informacji na stronie internetowej Wydziału- prowadzenie profilu Wydziału i kampanii w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Bytom (śląskie)
klejenie uszczelek sylikonowych. Wymagana dokładność, cierpliwość i zdolności manualne.
LARKIS Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Dobczyce (małopolskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
analizowanie i wprowadzanie danych do systemu informatycznego, obsługa telefonu i skrzynki mailowej, inne prace administracyjne zlecane przez przełożonego
Solid Security sp.z o.o. - 2018-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prace załadunkowe na hali oraz na wolnym powietrzu wózkiem widłowym podnośnikowym. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.
LENKO S. A. - 2016-07-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
zakładanie glazury, szpachlowanie ścian, stawianie ścianek gipsowych, wprawianie okien, itp.
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-15 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Prace w dziale księgowości.Wymagane doświadczenie w dziale księgowości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-08-04 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
usługi kosmetyczne, stylizacja paznokci
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu doplanowana i realizacji zleceń, weryfikacja i nadzór nad realizacjązleceń, organizacja pracy kierowców (przygotowane dokumentacji dorealizacji zleceń). Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-08-28 - Węgry (opolskie)
obsługa zgłoszeń i koresp. klientówprzygotowanie formalne umów/aneksów/porozumieńwprowadzenie danych do syst. inf
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Łódź (łódzkie)
elektroniczne przyjmowanie sprawozdańobsługa sekretariatuprowadzenie rejestrówprzygotowanie dokumentów do archiwizacjiprowadzenie rejestrów wydanych opinii
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Leszno (wielkopolskie)
Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, wystąpień do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych w tym interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych, kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ oraz administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-11-23 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- dekretyzacja, ewidencja, księgowanie dokumentów,- regulowanie płatności wg zapisów,- bieżące rozliczenie kont rozrachunkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Pawłówek (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań działu administracyjnego m.in. zakup, ewidencja i nadzór nad majątkiem MDK.
Miejski Dom Kultury - 2018-07-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
- obmiary, inwentaryzacje projektowanych inwestycji,- opracowanie układów przestrzennych i funkcjonalnych,- koncepcje plastyczne, kolorystyczne, - dobór materiałów oświetleniowych, wyposażenie projektowanych przestrzeni,- pomoc w sporządzaniu schematów inwestycyjnych,- projekty mebli i opracowania szczegółowe,- kontrola, nadzór nad inwestycjami,- kontrola harmonogramu prac wdrożenia projektu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Borówiec (wielkopolskie)
księgowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu optima rozlicznie importu i eksportu oraz różnic kursowychrozliczanie WNT WOTprowadzenie rejestru podatku VAT i VAT-UEewidencja środków trwałychobsługa programu płatnikdowóz dokumentów do US i ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta, pomoc w archiwizacji dokumentów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów. Wysyłanie e-maili i faxów. Wpisywanie korespondencji do książki, obsługa sekretariatu, rozdzielenie poczty, wpinanie dokumentacji, wystawianie faktur sprzedaży. Umowa na okres próbny 1 m-c.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Śmiłowo (wielkopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Żary (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Warszawa (mazowieckie)