REFERENT DS SPRZEDA呕Y-MAGAZYNIER Pelplin oferta pracy kontakt przez PUP


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

Stanowisko: REFERENT DS SPRZEDA呕Y-MAGAZYNIER

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: zawarty w programie sta偶u

Data publikacji: 2016-08-04

Lokalizacja: Pelplin (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy: Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅

Zakres obowi膮zk贸w: zawarty w programie sta偶u

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: REFERENT DS SPRZEDA呕Y-MAGAZYNIER

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Pelplin

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: tczewski

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d: magazynier

Forma zatrudnienia: Inny

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpocz臋cia pracy: 18.08.2016

Data zako艅czenia pracy: 30.11.2016

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Obs艂uga komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: 艣rednie zawodowe

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tczewie

Adres pracodawcy:
Al. Solidarno艣ci 14a, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: tczewski

Gmina pracodawcy: Tczew

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tczew

Ulica pracodawcy: Al. Solidarno艣ci

Numer budynku pracodawcy: 14a

Profil dzia艂alno艣ci pracodawcy: Dystrybucja alkoholi.http://www.total.stg.pl/

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tczewie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1

Zaw贸d wykonywany przez pracownika: magazynier

Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.08.2016

Data dodania oferty pracy: 04.08.2016

Oferta pracy wa偶na do: 17.08.2016

Data przyj臋cia oferty pracy: 26.07.2016

Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - od 1聽850 PLN

PROWADZENIE SEKRETARIATU, PROWADZENIE KADR
BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA W PIOTRKOWIE TRYB. - 2016-01-08 - Piotrk贸w Trybunalski (艂贸dzkie)

REFERENT DS. KSIEGOWO艢CI - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Trzebicz (lubuskie)

REFERENT DO SPRAW KANCELARYJNYCH - 1聽017,4 PLN

referent do spraw kancelaryjnych
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - S艂ubice (lubuskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - 呕ary (lubuskie)

REFERENT DO SPRAW KSI臉GOWO艢CI - 997,4 PLN

zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Sierpc (mazowieckie)

166U - TECHNIK SERWISU - od 1聽850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Radom (mazowieckie)

BETONIARZ-ZBROJARZ (DOPOSA呕ENIE STANOWISKA PRACY) - od 2聽000 PLN

prace zbrojeniowe, gi臋cie stali
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Ropa (ma艂opolskie)

REFERENT DS. OBS艁UGI SEKRETARIATU - 997,4 PLN

- przygotowywanie meteria艂贸w do archiwizowania,- ewidencja korespondencji.- obs艂uga centrali telefonicznej,- obs艂uga kancelaryjna burmistrza i zast臋pcy burmistrza
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lubniewice (lubuskie)

ELEKTRYK - od 2聽000 PLN

naprawa i konserwacja maszyn i urz膮dze艅 i instalacji elektrycznych
AMS Metal Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Siemianowice 艢l膮skie (艣l膮skie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO - RACHUNKOWYCH - od 1聽850 PLN

prowadzenie spraw zwi膮zanych z obs艂ug膮 kadrow膮 jednostki; z przygotowaniem p艂ac; z gospodark膮 magazynow膮; z post臋powaniem o zam贸wienia publiczne; z organizacj膮 i funkcjonowaniem jednostki; prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej, sporz膮dzanie plan贸w i sprawozda艅 dotycz膮cych prowadzonych spraw, sporz膮dzanie projekt贸w wewn臋trznych akt贸w normatywnych ( zarz膮dze艅, instrukcji, regulamin贸w) w zakresie prowadzonych spraw; wykonywanie innych zada艅 zleconych przez prze艂o偶onego
艢rodowiskowy Dom Samopomocy w D膮browie G贸rniczej - 2016-01-27 - D膮browa G贸rnicza (艣l膮skie)

PRACOWNIK OBS艁UGI BIUROWEJ (36 S EFS) - 997,4 PLN

Oferta sta偶u, dla os贸b kt贸re nie uko艅czy艂y 30 roku 偶ycia.Prowadzenie, porzadkowanie i archiwizacja dokumentacji. Wykonywanie prac pomocniczych zwi膮zanych z aplikacj膮 o 艣rodki wewn臋trzne. Przygotowywanie korepondencji wydzia艂u do wysy艂ki. Przyjmowanie informacji oraz udzielanie im og贸lnych informacji. Kierowanie interesant贸w do w艂a艣ciwej kom贸rki organizacyjnej. Odbieranie telefon贸w i przekazywanie informacji dzwoni膮cym. Kserowanie dokument贸w, og贸lna pomoc w praca BFZ.
kontakt przez PUP - 2018-03-04 - Otwock (mazowieckie)

REFERENT DS KOORDYNACJI UM脫W I FAKTUROWANIA - 997,4 PLN

praca wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Legnica (dolno艣l膮skie)

REFERENT-STA呕YSTA - 997,4 PLN

wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Nowa Wie艣 L臋borska (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg pr. sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)

REFERENT - od 2聽100 PLN

do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIA艁 GOSPODARCZY - 2018-07-26 - Rzesz贸w (podkarpackie)

REFERENT DO SPRAW LOGISTYKI - od 1聽850 PLN

- wprowadzanie faktur zakupowych do Symfonii Handel- archiwizacja dokument贸w - tworzenie raport贸w okresowych w MS Excel
Firma Handlowo Us艂ugowa LUX Grzegorz Flazi艅ski, Marek Chmielewski Sp贸艂ka Jawna - 2016-08-19 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)

REFERENT DS. P艁AC - 997,4 PLN

referent ds. p艂ac
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielona G贸ra (lubuskie)

REFERENT DS RACHUNKOWO-KSI臉GOWYCH - od 2聽000 PLN

prace rachunkowo-ksi臋gowe
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Zator (ma艂opolskie)

REFERENT DS. KSI臉GOWOSCI - od 2聽100 PLN

wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie zawodowe, do艣wiadczenie 2 lata, bardzo dobra obs艂uga komputera, umiej臋tno艣ci analityczne, znajomo艣膰 programu Office, dobra organizacja pracy, punktualno艣膰, odpowiedzialno艣膰, zaanga偶owaniezakres obowi膮zk贸w: wprowadzanie do bazy danych dokument贸w finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokument贸w, przygotowywanie raport贸w, dekretacja faktur sprzeda偶owych, sprawdzenie weryfikacja raport贸w kasowych, sprawdzenie i wprowadzenie, faktur sprzeda偶owych, wst臋pne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokument贸w.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-08-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)

REFERENT DS. FINANSOWYCH - do 2聽280 PLN

Zakres obowi膮zk贸w referenta ds. finansowych (podleg艂o艣膰 s艂u偶bowa GK) 1. dekretowaniefaktur pod k膮tem klasyfikacji dochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodniez Rozporz膮dzeniem Ministra Finans贸w, 2. wprowadzanie kontrahent贸w do programubankowego, 3. wprowadzanie faktur kontrahent贸w do systemu bankowego z podzia艂em naposzczeg贸lne rachunki bankowe, rozdzia艂y i paragrafy klasyfikacji bud偶etowej, 4.sporz膮dzanie wydruk贸w wprowadzonych danych - kontrola, nanoszenie dat ksi臋gowania, 5.przekazywanie faktur do zatwierdzenia przez g艂贸wnego ksi臋gowego i dyrektora, 6.terminowe dokonywanie przelew贸w, 7. pobieranie wyci膮g贸w bankowych, opisywanieprzychodz膮cych wp艂at od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na raty i odsetki,kompletowanie dokument贸w, wk艂adanie do segregator贸w z podzia艂em na 藕r贸d艂ofinansowania, 8. wsp贸艂praca z wicedyrektorem ds. dydaktycznych w zakresie ci膮g艂ejaktualizacji liczby prowadzonych form pozaszkolnych, liczby uczestnik贸w naposzczeg贸lnych formach pozaszkolnych, umowach pr贸bnych i wypowiedzeniach um贸wprzez uczestnik贸w form pozaszkolnych, 9. prowadzenie indywidualnych kartotek dlauczestnik贸w form pozaszkolnych z zaznaczeniem daty wp艂aty, naliczanie odsetek odnieterminowych wp艂at, 10. rozliczanie nadp艂at dokonanych przez uczestnik贸w formpozaszkolnych, 11. informowanie telefoniczne, mailowe i poczt膮 uczestnik贸w kurs贸w opowsta艂ych zaleg艂o艣ciach, 12. wystawianie wezwa艅 do zap艂aty za zaleg艂o艣ci w kursach,windykacja nale偶no艣ci, 13. naliczanie i sporz膮dzanie dla ksi臋gowej kwartalnych zestawie艅nale偶no艣ci i zobowi膮za艅 od uczestnik贸w form pozaszkolnych z podzia艂em na zaleg艂o艣cig艂贸wne i odsetki, 14. wystawianie na 偶膮danie faktur na podstawie dokonanych wp艂at, 15.nanoszenie dokonanych wp艂at za media i wynajem od poszczeg贸lnych nabywc贸w -kontrola dokonywanych wp艂at za faktury i noty ksi臋gowe wystawione przez CKUiJK, 16.przyjmowanie wp艂at got贸wkowych raport kasowy kasa przyjmie, 17. prowadzenie kasyfiskalnej, 18. rozlicznie faktur got贸wkowych dekretowanie faktur pod k膮tem klasyfikacjidochod贸w i wydatk贸w oraz przychod贸w i rozchod贸w zgodnie z Rozporz膮dzeniem MinistraFinans贸w z potwierdzeniem pobra艅 i wyp艂at, 19. terminowe odprowadzanie wp艂atgot贸wkowych kasa wyp艂aci, 20. bie偶膮ce rozliczanie wp艂at i wyp艂at z rachunk贸wbankowych, 21. opisywanie faktur got贸wkowych zgodnie z form膮 organizacyjn膮, 22.prowadzenie raport贸w kasowych z zachowaniem dziennej chronologii, rejestrowanie wci膮gu dnia, w kt贸rym dokonano wp艂aty lub wyp艂aty, 23. kompletowanie dokument贸w zwp艂at i wyp艂at got贸wkowych, 24. ewidencjonowanie obrotu kasowego na koncie 101KASA odr臋bnie dla ka偶dej formy organizacyjnej: 1) dzia艂alno艣膰 bud偶etowa, 2) dochodysamorz膮dowych jednostek bud偶etowych, 3) zak艂adowy fundusz 艣wiadcze艅 socjalnych(ZF艢S), 4) depozyty, 25. terminowe rozliczanie pracownik贸w z pobranych zaliczek,bie偶膮ce informowanie g艂. ksi臋gowego w tym zakresie, 26. prowadzenie druk贸w 艣cis艂egozarachowania, 27. prowadzenie wsp贸lnie z wicedyrektorem ds. dydaktycznych rejestruum贸w z uczestnikami form pozaszkolnych, 28. wystawanie faktur VAT sprzeda偶y, 29.wystawanie polece艅 ksi臋gowania dla g艂. ksi臋gowego dotycz膮cych obowi膮zku podatkowegokursant贸w 30. sporz膮dzanie faktur VAT w programie Rejestr VAT Vulcan, 31.wprowadzanie danych do rejestru sprzeda偶y VAT na podstawie analizy wyci膮g贸wbankowych lub um贸w z uczestnikami kurs贸w z ustaleniem daty powstania obowi膮zkupodatkowego w danym miesi膮cu, 32. sporz膮dzanie cz膮stkowego rejestru sprzeda偶y VAT,33. comiesi臋czne uzgadnianie prowadzonego rejestru z zapisami ksi臋gowymi wprowadzonych przez jednostk臋 ksi臋gach rachunkowych we wsp贸艂pracy z g艂贸wnymksi臋gowym, 34. Sporz膮dzanie JPK (Jednolitego Pliku Kontrolnego), eksport do systemuE-Vat, sporz膮dzanie wydruk贸w. Zakres obowi膮zk贸w w ramach realizacji projektu NowaPerspektywa Lepszy Start 1. sporz膮dzanie zestawie艅 wydatk贸w na podstawiezrealizowanych p艂atno艣ci do wniosk贸w o p艂atno艣膰 i przekazywanie ich do koordynatorafinansowego Projektu, 2. prawid艂owe prowadzenie ksi臋gowo艣ci projektu zgodnie zobowi膮zuj膮c膮 polityk膮 rachunkowo艣ci CKUiJK, prowadzenie niezb臋dnej korespondencjifinansowej zwi膮zanej z projektem, 3. przygotowywanie miesi臋cznych zapotrzebowa艅 na艣rodki, 4. opisywanie dokument贸w ksi臋gowych zgodnie z wnioskiem o p艂atno艣膰, 5.rozliczanie wszelkich dokument贸w finansowo-ksi臋gowych i um贸w zwi膮zanych z Projektem,prawid艂owe wystawianie dokument贸w rozliczeniowych i ich archiwizacja, 6. zak艂adaniekartotek ubezpieczonych w systemie P艂atnik ZUS, 7. wype艂nianie druk贸w ZUS ZZA, ZUSZUS dla ubezpieczonych, 8. przygotowywanie zestaw贸w ZUS ZZA i ZUS i przes艂anie poweryfikacji do ZUS, 9. wprowadzanie danych osobowych os贸b zatrudnionych na podstawieumowy o prac臋 w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum, 10. wprowadzaniedanych osobowych zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowego Vulcan Optivum,11. wprowadzanie um贸w zlece艅 zleceniobiorc贸w w Projekcie do programu p艂acowegoVulcan Optivum, 12. sporz膮dzanie list p艂ac os贸b zatrudnionych na umowy o prac臋 wProjekcie, 13. sporz膮dzanie list p艂ac do rachunk贸w dotycz膮cych os贸b zatrudnionych napodstawie um贸w-zlece艅 w Projekcie, 14. sporz膮dzanie polece艅 ksi臋gowania dla potrzebProjektu, 15. rozliczanie rachunk贸w, faktur i przelew贸w monta偶em finansowym, 16.sporz膮dzanie przelew贸w do rachunk贸w i faktur w bankowo艣ci internetowej 17. rozliczaniesk艂adek ZUS i podatku wg paragraf贸w za dany miesi膮c, 18. ksi臋gowanie dokument贸wprojektu, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych projektu monta偶emfinansowym, sporz膮dzenie sprawozdania RB28-EFS-NPLS za dany miesi膮c, 19.uzgadnianie zobowi膮za艅 za dany miesi膮c.
CENTRUM KSZTA艁CENIA USTAWICZNEGO I J臉ZYKOWEGO KADR W LEGNICY - 2017-09-13 - Legnica (dolno艣l膮skie)

REFERENT DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 2聽100 PLN

Obs艂uga klient贸w firmy, obs艂uga sprzeda偶y, fakturowanie, zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klient贸w i otoczenia firmy. Wdra偶anie nowych produkt贸w na rynek, rozw贸j ich sprzeda偶y, pozyskiwanie nowych klient贸w, wst臋pna windykacja nale偶no艣ci.
LASKOMEX PPHU - 2018-03-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

REFERENT - do 2聽100 PLN

Pomoc w prowadzeniu i organizacji sekretariatu szko艂y.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR W脫ZKA WID艁OWEGO - od 3聽000 PLN

Zatrudniona osoba na tym stanowisku b臋dzie odpowiada艂a za:-obs艂ug臋 w贸zka wid艂owego,-obs艂ug臋 pi艂y (prace pilarskie)Praca trzyzmianowa : 6.00-14.00, 14.00- 22.00, 22.00- 6.00Pracodawca poszukuje Kandydat贸w z S艂upska, Bierkowa i najbli偶szej okolicy
JS FABRYKA PRZEK艁ADNI SP.ZO.O. SP.K - 2017-01-27 - Bierkowo (pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

obs艂uga systemu, administracja danych platformy logistycznej, weryfikacja procesu dystrybucji, awizacja cystern dystrybucyjnych na terminalach, kontrola odbieranego wolumenu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - P艂ock (mazowieckie)

REFERENT D/S SPRZEDA呕Y - od 2聽000 PLN

Obs艂uga klienta w godzinach 8-16; 10-18; 9-17. Spotkanie w sprawie pracy 10.05.2017r. godzina 12 Salon Mebli Bodzio Tarnobrzeg ul. Kwiatkowskiego 14A
Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk Sp. J - 2017-04-28 - Tarnobrzeg (podkarpackie)

ZAOPATRZENIOWIEC - od 950 PLN

zakup materia艂贸w i wyrob贸w u bengalskich dostawc贸w, wspomaganie pracy bengalskich handlowc贸w, odpowiedzialno艣膰 za porz膮dek w magazynie z produktami
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Jab艂onowo (mazowieckie)

RECEPCJONISTA - 997,4 PLN

zgodnie z do艂aczonym do wniosku programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - 呕ywiec (艣l膮skie)

REFERENT W DZIALE KSI臉GOWO艢CI - od 1聽850 PLN

Zgodne z przepisami prowadzenia powierzonych element贸w ksi膮g rachunkowych, kontrola prawid艂owo艣ci dokumentacji ksi臋gowej wp艂ywaj膮cych od pozosta艂ych dzia艂贸w w firmie, codzienne, terminowe, zgodnie z przepisami dekretowanie i ksiegowanie oraz rozliczanie operacji ksi臋gowych, przygotowywanie analiz i raportowanie wed艂ug zleconych szablon贸w, bie偶膮ca oraz okresowa archiwizacja dokumentacji ksi臋gowej.
Zak艂ady Mi臋sne Haga Plus Sp. z o.o. - 2015-12-23 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)

HANDLOWIEC - 997,4 PLN

analiza potrzeb klienta, sporz膮dzanie raport贸w, budowanie i podtrzymywanie kontakt贸w, negocjowanie i przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Kluczbork (opolskie)