REFERENT DS. ROZLICZEŃ Leżachów oferta pracy Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A.
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Data publikacji: 2016-06-14
Lokalizacja: Leżachów (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-530 Leżachów 133, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji w zakresie wykonywanych czynności, prowadzenie kasy gotówkowej, znajomość obsługi komputera, prowadzenie spraw kadrowych, sumienność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, mile widziana znajomość zasad fakturowania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leżachów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sieniawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane minimum roczne doświadczenie oraz komunikatywność, skrupulatność i dyspozycyjność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny na adres email: utires (at) wp.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Przeworsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przeworsk
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przeworsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.06.2016
Data dodania oferty pracy: 03.06.2016
Oferta pracy ważna do: 04.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1.Przyjmowanie wniosków oraz udzielanie informacji z zakresu ustawy z dnia 11 lutego 2016r o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U z 17 lutego 2016r.poz195). 2.Kwalifikowanie wniosków3.Realizacja ustawy o świadczeniach rodzinnych. Wymagane dokumenty:1) aktualne CV,2) list motywacyjny,3) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,4) kserokopię dowodu osobistego,5) podpisane oświadczenie o niekaralności następującej treści: Oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe i nie toczy się przeciwko mnie postępowanie karne.Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych i korzystam z pełni praw publicznych zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2008 r. Nr 223 poz. 1458 z późn. zm.).6) podpisane oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko asystent rodziny, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 7) podpisane oświadczenie o stanie zdrowia o treści:Oświadczam, iż znajduję się w stanie zdrowia pozwalającym mi na wykonywanie pracy na stanowisku asystenta rodziny,8) podpisane oświadczenie nt. władzy rodzicielskiej o treści: Oświadczam, że nie jestem i nie byłem/am pozbawiony/a władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mi zawieszona ani ograniczona.UWAGA !!! W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.Postępowanie rekrutacyjne:Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach postępowania rekrutacyjnego:Etap I. Weryfikacja ofert pod względem formalnym oraz dokonanie wstępnej oceny merytorycznej,Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami w siedzibie Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowogrodźcu i dokonanie wyboru pracownika.
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowogrodziec - 2016-11-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
rejestracja w systemie AXAPTA wydajności kart pracy, ustalanie marszrut prodykcyjnych elementów meblowych, ustalanie norm zdalnych na wykonanie zleceń produkcyjnych
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-03 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-29 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa Klienta w firmie zajmującej się produkcją różnorodnych osłon okiennych i dystrybucją materiałów do produkcji rolet.
Finezja Barbara Kulewska - 2016-01-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Informacja o naborze DS.14000.6.2018 Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach poszukuje kandydatów na stanowisko Referenta/podinspekrota- Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie księgowości finansowej w zakresie konta przeznaczonego na realizację projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami krajowymi i unijnymi. Sprawdzanie dokumentacji bankowej pod względem poprawności bankowej, uzgadnianie salda bankowego konta projektu oraz kompletowanie dokumentów z potwierdzeniem przelewów. Dekretacja i wprowadzanie realizacji wydatków w programie Eurobudżet w zakresie konta projektu, przygotowywanie listy płac do umów zleceń, przygotowywanie dla celów sprawozdawczych dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń oraz oświadczeń o odprowadzanych składkach do ZUS i podatku do UrzęduSkarbowego, kontrolowanie rachunków/ faktur pod względem formalnym i rachunkowym, kontrolowanie kwalifikowalności realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe i terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z rozliczeniem wydatków dotyczących poprzedniego okresu sprawozdawczego zgodnie z wymogami określonymi w wytycznych i zasadach finansowania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych wydatków w projekcie,nadzór nad planem budżetu projektu, planem finansowym oraz przygotowywanie wniosków o zmianę planu, udzielanie informacji koordynatorowi w zakresie realizowanych w projekcie wydatków, prawidłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentów finansowo-księgowych do celów kontrolnych.- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto + dodatek stażowy. Praca na umowę o pracę na czas określony, z możliwością przedłużenia na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.Praca: 7:30-15:30. OFERTA DLA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA:wykształcenie: co najmniej średnie 1) posiadanie obywatelstwa polskiego;2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4) umiejętność obsługi komputera na poziomie bardzo dobrym;5) dobra znajomość ustawy o finansach publicznych i przepisów wykonawczych;6) znajomość przepisówo o rachunkowości i szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont;7) Znajomość wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020;8) dokładność, precyzja;9) umiejętność pracy pod presją czasu;10) umiejętność dobrej organizacji pracy.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KATOWICACH - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)
wykształcenie średnie techniczne, mile widziane kierunkoweznajomość rysunku technicznego, technik pomiarowychOpracowywanie świadectw odbioru, kompletowanie dokumentacji technicznej.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: od 2250 do 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
ZAKŁAD PRODUKCJI DOŚWIADCZALNEJ AUTOMATYKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-28 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie i przetwarzanie przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wieliczka (małopolskie)
wykonywanie zadań z zakresu gospodarki gruntami, działalność gospodarcza, rolnictwo, leśnictwo
URZĄD GMINY UŁĘŻ - 2019-09-05 - Ułęż (lubelskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, archiwizacja akt, sporządzanie zestawienia opłat i innych wydatków poniesionych w postępowaniu, wysyłanie zawiadomień do stron o skierowaniu aktu oskarżenia do Sądu,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Przygotowanie ofert przychodzących
"KONKRET" Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna - 2019-01-03 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Zgodny ze stanowiskiem pracy.
LUFTHANSA SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2019-09-16 - Gdańsk (pomorskie)
w programie stażowym
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wyknowanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
kładzenie kostki brukowej
BRUKBET Arkadiusz Kowalski - 2019-04-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR Sp. z o.o. - 2019-01-23 - Ciechanów (mazowieckie)
Prowadzenie zasobów kancelaryjnych, prowadzenie rejestru dzieci, sporządzanie i ewidencjonowanie pism, przyjmowanie i rozliczanie opłat stałych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zębowo (wielkopolskie)
Nadzór nad dokumentacją dotyczącą produkowanych artykułów: - kontakt z dostawcami materiałów w celu pozyskania dokumentów, sprawdzanie ich poprawności,- rejestrowanie i archiwizowanie dokumentów w systemie,- weryfikacja wymagań klienta dotyczących bezpieczeństwa i zgodności produktu,- wycena i zlecanie wykonania testów w laboratoriachPrzygotowywanie zestawień, raportów, prezentacji Zlecanie przesyłek kurierskich
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
bieżąca obsługa sekretariatu, przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestr faktur, obsługa urządzeń biurowych, obsługa interesantów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż wyrobów na terenie UE, korespondencja z kontrahentami UE, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa komputera
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montazowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek - 2016-06-14 - Bielawa (dolnośląskie)
pakowanie towaru do wysyłek (paczki do 30 kg)
Przedsiębiorstwo "PENTAR" Stanisław Róg Mszana Dolna - 2016-10-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
strzyżenie, koloryzacja, układanie włosów
Salon Fryzjerski Damsko Męski Alexandra - Aleksandra Olejniczak - 2017-03-29 - Leszno (wielkopolskie)
wymagania: wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia, bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietu office, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, punktualność i odpowiedzialność, zaangażowaniezakres obowiązków: wprowadzanie do bazy danych dokumentów finansowych, kontrola formalno - rachunkowa dokumentów, przygotowywanie raportów, dekretacja faktur sprzedażowych, sprawdzanie i weryfikacja raportów kasowych, sprawdzanie i wprowadzanie faktur sprzedażowych, wstępne przygotowanie i uzgadnianie dekretacji VAT, archiwizacja dokumentów.
IteCom Sp.z o.o. - 2018-05-14 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków, obsługa klienta, pakowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Trzebicz (lubuskie)
jw.
Uni-cat Bartosz Waszczyk, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ GRUPA POLSKI BAGAŻ - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
Referent ds. kształcenia - oferta stażu dla osób bezrobotnych w ramach określonego profilu pomocy II, dobra znajopmość programów: WORD, EXCEL
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Sokółka (podlaskie)
zgodnie z charakterysyką pracy
POLFEX Zakład uboju drobiu Sp. z o. o. p. Roman Majchrzak - 2019-03-26 - Borowiec (wielkopolskie)
Kompletowanie, dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych ( faktur zakupu i sprzedaży,wyciągów bankowych,raportów kasowych,rozliczeń pracowniczych), wstępna weryfikacja dokumentów księgowych,sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wykonywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, obsługa programów księgowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM' W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-06-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)