REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW Sulęcin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prace interwencyjne: wystawianie faktur, prowadzenie ksiąg cmentarnych
Data publikacji: 2018-04-05
Lokalizacja: Sulęcin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace interwencyjne: wystawianie faktur, prowadzenie ksiąg cmentarnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
Lipowa 18b, 69-200 Sulęcin, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulęcin
Ulica pracodawcy: Lipowa
Numer budynku pracodawcy: 18b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 05.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- - obsł dokuemtów w systemenie POLTAX, BA I INNYCH APLIKACJACH,- przygot. i opracowywanie korespondnecji ( pisma,wezwania),- przygot. akt do archiwizacji,- obsł. klientów w podst. zakresie,- wykonywanie różnych czynności biurowych ( kserokopie, kompletowanie itp.).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Subkowy (pomorskie)
naprawa samochodów ciężarowych
USŁUGI TRANSPORTOWE Dariusz Stolarski - 2018-02-18 - Piaseczno (mazowieckie)
a) obsługa programu płacowego,b) sporządzanie dokumentów rozliczeniowych i sprawozdańc) sporządzanie umów o pracę,d) sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniach,e) sporządzanie sprawozdań statystycznych,f) współpraca z działem księgowości
Wielkopolskie Samorządowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2016-09-02 - Rawicz (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Wielgie (kujawsko-pomorskie)
Raportowanie, monitorowanie wielkości zrealizowanej produkcji, nadzór nad dokumentami, tworzenie baz danych, doskonalenie znajomości SAP
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Łódź (łódzkie)
Malowanie dróg malowarką ręczną.
FHU ViaSigni Łukasz Kulig - 2016-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
koordynacja i nadzór procesów produkcyjnych realizacja zadań zleconych przez przełożonych- kierowanie pracą zespołu
BIMIZ-PRODUKT SPÓŁKA Z O.O. - 2017-09-14 - Jeziorzany (lubelskie)
Obsługa systemu kadrowo - płacowego, naliczanie wynagrodzeń, rozliczenia ZUS i podatków, sporządzanie raportów, sprawozdań.
Zakłady Ceramiczne BOLESŁAWIEC Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
montaż instalacji wentylacji
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie wyciągów bankowych, faktur, sporządzanie przelewów, sprawozdań finansowych wspólnot mieszkaniowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Lubin (dolnośląskie)
Brak danych
P.U.H BUD-BRUK Ryszard Mielcarek - 2018-03-14 - Czempiń (wielkopolskie)
obsługa programu komputerowego Granitsporządzanie pism, zestawień tabelarycznychanaliza kont księgowych,sporządzanie not księgowych,
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Leszno (wielkopolskie)
księgowanie i prowadzenie dokumentacji ksiegowej
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-26 - Pokój (opolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Konin (wielkopolskie)
- obsługa klienta w biurze- księgowanie dokumentów (PKPiR), ewidencja VAT,- obsługa programów płacowych, ZUS
Kancelaria Usług Finansowo - Księgowych Anna Halina Szymańska - 2018-08-22 - Biała Rawska (łódzkie)
obsługa korespondencji kancelarii, zakładanie akt komorniczych, pisanie prostych pism w sprawach komorniczych
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Mikołów (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
-- Zapoznanie się z wew. procedurami i regulamnami ICZMP, w tym ze strukturą organizacyjną, obiegiem dok., ich klasyfikacją i zasadami przechowywania i archiwizowania oraz systemem funansowo-księgowym,- Prowadzenie rejestru dokumentów przych. i wych. do/z ICZMP,- Prowadzenie weryfikacji i wstępnej kontroli rachunkowej i formalnej spływajacej dokumentów księgowych,- Pomoc w bieżących obowiązkach biurowych (skanowanie drukowanie, kserowaniie, archiwizacja, redagowanie pism itp.),- Analiza i uzgadnianie kont analitycznych kontrahentów pod nadzorem osoby upoważnionej,- Uczestniczenie w rozliczeniu delegacji krajowych,- Weryfikacja not odsetkowych,- Wystawianie not korygujących,- Nanoszenie dekretów na dokumentach źródłowych,- Księgowanie dokumentów magazynowych pod nazdorem osoby upowaznonej,- Uczestnictwo w spisach inwentaryzacyjnych i ich rozliczaniu,- Cechowanie środków trwałych,- Wspłpraca z klinikami i komórkami organizacyjnymi w zakresie pozyskiwania danych źródłowych.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu, koordynowanie korespondencji firmowej, nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji oraz dokumentów, obsługa klienta; WYMAGANIA: wykształcenie średnie, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym, doświadczenie w pracy na stanowisku administracyjno-biurowym, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i obsługa urządzeń biurowych współpraca z działem księgowym, terminowość, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętności interpersonalne, prawo jazdy kat. B
Backer Polska Sp.z.o.o. - 2018-08-13 - Lubliniec (śląskie)
- wykon. zleconych zadań admin.-biur.,- obsł. korespond. przych. i wych.,- przyjmowanie tel. obsł. połączeń tel., fax, e-mail,- obsł. urządz. biur.,- redagowanie pism,- skłądanie zam. na mat. biur.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie do systemu komputerowego dokumentów sprzedażowych,magazynowych i handlowych.Nadzór nad prawidłowym stanem kartotek magazynowych.Koordynowanie procesu windykacji.Segregowanie,porządkowanie i realizowanie dokumentów będących w obiegu.Wsparcie Kierownika Platformy w sprawach kadrowo-administracyjnych.
Bakoma sp. z o.o. - 2017-08-24 - Elżbietów (mazowieckie)
obsługa klientów restauracji, serwowanie posiłków i napojów, obsługa imprez okolicznościowychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 508 730 769 w godz.10.00-15.00
Splendor Dariusz Serwach - 2016-03-14 - Ilinko (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji rozliczeń z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne rolników, dochodzenie należności z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego rolników, opracowywanie wniosków składanych przez interesantówWarunki pracy:Budynek PT KRUS w Toruniu nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.Praca biurowa w pozycji siedzącej, w tym przy komputerze. Praca czterogodzinna w systemie jednozmianowym wewnątrz pomieszczenia.Narzędzia i materiały używane w pracy: urządzenia biurowe (np. komputer, skaner, niszczarka, kserokopiarka, drukarka).
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2016-09-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, prace administracyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa programu płatnik
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Sanok (podkarpackie)
- Sprawowanie nadzoru nad serwisem i rozwojem systemów AKPiA i telemetrii funkcjonujących w Spółce. Wdrażanie nowych systemów pomiarowych, automatyki oraz telemetrii.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o kierunku automatyka lub elektronika. Doświadczenie nie jest wymagane. Uprawnienia elektryczne G1/E do 1 kV. Prawo jazdy kat. B. Znajomość programowania i obsługi sterowników PLC. Znajomość programów narzędziowych do programowania sterowników PLC. Znajomość systemów AKPiA. Znajomość obsługi systemu SCADA. Znajomość czytania dokumentacji technicznej. Znajomość obsługi aplikacji MS Office. Kontakt e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-31 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Suwałki (podlaskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Stare Kurowo (lubuskie)