REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ Chrzanów oferta pracy kontakt przez PUP
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie korespondencji działu Finansowo-Księgowego oraz kontrola terminowości ich spływu w poszczegolnych działów; kontrola faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, rozliczanie delegacji służbowych; księgowanie faktur zakupów; rozliczanie ryczaltów samochodowych pracowników; kontrola dowodow magazynowych, prowadzenie ewidencji środków małocennych; wspołpraca przy opracowywaniu projektów planów społeczno-gospodarczych Spółdzielni oraz okresowych analiz kosztów ich wykonywania; archiwizacja dokumentów
Data publikacji: 2020-02-12
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
prowadzenie korespondencji działu Finansowo-Księgowego oraz kontrola terminowości ich spływu w poszczegolnych działów; kontrola faktur i rachunków pod względem formalnym i rachunkowym, rozliczanie delegacji służbowych; księgowanie faktur zakupów; rozliczanie ryczaltów samochodowych pracowników; kontrola dowodow magazynowych, prowadzenie ewidencji środków małocennych; wspołpraca przy opracowywaniu projektów planów społeczno-gospodarczych Spółdzielni oraz okresowych analiz kosztów ich wykonywania; archiwizacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 12.02.2020
Data zakończenia pracy: 11.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Słowackiego 8, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierowanie z PUP - oferta stażu adresowana do osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Chrzanów, będące pow. 30 r.ż.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2020
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9125f8d0b905835d83702dbdc66b5a97
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
1. prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem, zwalnianiem oraz wynagradzaniem pracowników,2. nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy,3. ewidencjonowanie i przechowywanie akt osobowych oraz obowiązującej dokumentacji osobowej pracowników,4. ewidencja wykorzystania urlopów oraz kierowanie na badania okresowe i szkolenia,5. prowadzenie spraw socjalno bytowych pracowników,6. prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami pracowników,7. prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych i wyposażenia w użytkowaniu,8. nadzór nad ubezpieczeniem środków trwałych, 9. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,10. administracja i prowadzenie kancelarii, obsługa sekretariatu,11. prowadzenie kasy.
Zarząd Dróg Powiatowych w Kościanie - 2017-09-08 - Kościan (wielkopolskie)
- obsługa sekretariatu - koordynowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej - monitorowanie rozmówtelefonicznych oraz przyjmowanie interesantów - występowanie z wnioskami do polskich i niemieckich instytucji o przyznanieśrodków finansowych i rzeczowych - organizacja projektów kulturalnych, młodzieżowych i społecznych skierowanych doczłonków stowarzyszeniaKontakt z pracodawcą: biuro (at) ntks.pl
NIEMIECKIE TOWARZYSTWO KULTURALNO-SPOŁECZNE WE WROCŁAWIU - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie poleceń kucharza
Usługi Gastronomiczne Sylwia Zarzycka - 2015-12-28 - Gadka (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów banku
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Świerzawa (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Ocena poprawności dokumentów pod względem merytorycznym, wprowadzanie faktur do programu księgowego, opis dokumentów, bezpośredni kontakt z klientem, obsługa klientów w biurze, sporządzanie deklaracji ZUS, VAT, PFRON, list płac.
BIURO RACHUNKOWE "SAFONA" RENATA STROJEK-MOSKAL - 2020-09-08 - Krosno (podkarpackie)
- Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizowanymi przez Fundację projektami i szkoleniami oraz kontakt z urzędami i pozostałymi instytucjami w celu sporządzania sprawozdań. - Nadzorowanie prac administracyjno - kadrowych personelu biura Fundacji "Przemijanie". - Bieżące wprowadzanie danych na platformy: SL, Syzyf.W nadesłanych aplikacjach pracy należy umieścić: "Dotyczy naboru na stanowisko Referent"
Fundacja "Przemijanie" - 2020-12-02 - Opole (opolskie)
obsługa gotówkowa i bezgotówkowa
PA-CO-BANK Bank Spółdzielczy Towarzystwo Oszczędn.-Pożyczk. - 2017-06-27 - Pabianice (łódzkie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Namysłów (opolskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Lębork (pomorskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Uzupełnianie danych uczestników projektów w bazach; wsparcie kierownika działu w sporządzaniu umów, formularzy, dokumentacji projektowej; działania promocyjne (strona internetowa, media społecznościowe); sprawdzanie kompletności dokumentacji; nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
Śląskie Centrum Reumatologii, Rehabilitacji i Zapobiegania Niepełnosprawności im. gen. J. Ziętka w Ustroniu Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ustroń (śląskie)
Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz Talgos. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji. Udzielanie informacji klientom w informacji Urzędu pod nadzorem pracownika informacji.
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Prace biurowe
DUOTECH Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Zabrze (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i ewidencja dokumentów, archiwizowanie dokumentów,prace kancelaryjno-archiwizacyjne, obsługa systemów informatycznych, pomoc w wypełnianiu dokumentów finansowo- księgowych, kompletowanie dokumentów wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
WYKONYWANIE CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH ZE ZBROJENIEM
"AGROL-BUD" S.C. - 2018-06-29 - Węglew-Kolonia (wielkopolskie)
przygotowywanie obsady pedagogicznej dla poszczególnych lat studiów we współpracy z dziekanami wydziałów, dyrektorami instytutów, kierownikami katedr, zakładów oraz pracowni; przygotowywanie kart obciążeń wykładowców, opracowywanie semestralnych/rocznych rozkładów zajęć dydaktycznych dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych (z wyłączeniem studiów podyplomowych i doktoranckich) z uwzględnieniem podziału na grupy wykładowe, ćwiczeniowe oraz wykorzystanie pomieszczeń dydaktycznych. bieżące uaktualnianie obsady oraz zmiany w planach, współpraca z wykładowcami w sprawie ustalania zajęć, hospitacji, seminariów, przygotowywanie wykazu obciążeń sal dydaktycznych, zamieszczenie na stronie internetowej Akademii rozkładów zajęć, wykazów odwołanych zajęć oraz innych informacji związanych z tokiem kształcenia, umieszczanie rozkładów zajęć w USOS dla studiów stacjonarnych, rezerwacje sal dla studiów podyplomowych, na konferencje, na zebrania kół naukowych sporządzanie zestawień dla potrzeb kierownictwa Akademii oraz sprawozdawczości w zakresie obciążeń dydaktycznych archiwizację dokumentów; wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych.
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2019-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
SZPITAL WOLSKI im. dr Anny Gostyńskiej - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
w/g stanowiska
"IKAR - KIELCE" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWO - HANDLOWE - 2019-06-27 - Kielce (świętokrzyskie)
dekratacja faktur, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Rudna (dolnośląskie)
referent administracyjny
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-10-22 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzorowanie i koordynowanie rozładunku komponentów oraz wysyłek wyrobów gotowych, - raportowanie, - zarządzanie podległym wyposażeniem , - prowadzenie rejestracji dostaw komponentów, wysyłek wyrobów, etykietowanie i wykonywanie operacji systemowych., - ciągłe doskonalenie oraz dbałość o optymalizację procesów, - praca z systemami informatycznymi, - stosowanie zasad zawartych w Księdze System Zarządzania Jakością
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
wykonywanie napraw pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Mszalnica (małopolskie)
obsługa biura, wypisywanie faktur, rozliczanie kasy
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2019-01-21 - Stryszawa (małopolskie)
Sprzątaczka
kontakt przez PUP - 2020-04-22 - Kozienice (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2020-01-03 - Sejny (podlaskie)