REFERENT DS. HANDLU Limanowa oferta pracy LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
Data publikacji: 2018-04-24
Lokalizacja: Limanowa (małopolskie)
Pracodawca: LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeczna 11C, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta, sprzedaż pokryć dachowych i akcesoriów z nimi związanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Limanowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Limanowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży
Nazwa pracodawcy:
LIMBLACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
Rzeczna 11C, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: Rzeczna
Numer budynku pracodawcy: 11C
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmuje się produkcją i dystrybucją pokryć dachowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 24.04.2018
Oferta pracy ważna do: 23.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta skierowania jest do osób bezrobotnych będących w szczególnej sytuacji na rynku pracy, określonych w art. 49 ustawy
Pajer-Bankiel Agnieszka F.H.U. "TĘCZA - BIS" - 2017-08-03 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Sępów (dolnośląskie)
ewidencja gruntów i budynków, scalanie gruntów, gleboznawcza klasyfikacja
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2017-06-13 - Brzesko (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji firmy, przyjmowanie ofert, obsługa urządzeń biurowych.
JAROBAU Jarosław Gurgul Usługi Ogólnobudowlane - 2018-07-18 - Łęka (małopolskie)
wykonywanie prac porządkowych
"INWENCJA" Sp. z o.o., spółka komandytowa - 2016-07-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) stałe podnoszenie kwalifikacji w tym poprzez samokształcenie9)bieżące monitorowaniezmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanaych czynności10) przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12)prowadzenie korespondencji13)informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć nadziałalność jednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
nauczanie języka angielskiego (gimnazjum , liceum)
Fundacja Wspierania i Rozwoju Edukacji - 2017-09-20 - Gniezno (wielkopolskie)
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej, aktualizacja cennika, wprowadzanie danych dbanie o prawidłowy obieg dokumentwó, zamaiwanie artykułów biurowych,obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
referent ds logistyki
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
obsługa klientów w zakresie finansów i nieruchomości ze szczególnym uwzględnieniem cudzoziemców, monitorowanie rynku finansowego nieruchomości w Polsce, zawieranie transakcji z obywatelami Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Józefosław (mazowieckie)
Kompletowanie towaru do wywozu na sklepy, załadunek, rozładunek towaru, kontrola towaru pod względem ilościowym, obsługa wózków widłowych.
"EUROCASH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-17 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Opoczno (łódzkie)
Opieka nad dziećmi
Przedszkole MIASTO DZIECI - 2016-03-21 - Gdynia (pomorskie)
tworzenie baz danych klientów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Florysta
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
- sporządzanie list płac- wystawianie faktur- prowadzenie rejestru vat- prace związane z inwentaryzacją- wydawanie zaświadczeń itp.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM ZWIĄZKU ORŁA BIAŁEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ - 2017-07-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- dbałość o poprawne saldo kasy,- obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego- dbanie o porządek w sklepie/restauracji- dbanie o prawidłowe rozmieszczenie towarów oraz prawidłowe oznakowanie cen
kontakt przez OHP - 2018-02-22 - Kownaty (lubuskie)
Wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, legitymacji oraz kart parkingowych.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bytowie - 2018-05-18 - Bytów (pomorskie)
NAUK: wyszukiwania potencjalnych kontrahentów, obsługi klienta, obsługi transakcji handlowych, obsługi posprzedażowej, windykacji należności.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konin (wielkopolskie)
wykonywanie zadań ustalonych dla działu księgowości pod nadzorem głównej księgowej, przygotowania danych do sprawozdań miesięcznych, kwartalnych i rocznych przy urzyciu komputera i przeznaczonych do tego aplikacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Tychy (śląskie)
1. Planowanie imprez sportowych na terenie gminy, potrzeb materialnych i kadrowych dla zabezpieczenia ich przebiegu. 2. Koordynowanie rozgrywek sportowych, rekreacyjnych i sportowo rekreacyjnych, międzyszkolnych oraz udziału drużyn ze szkół gminnych w powiecie i na wyższych etapach.3. Nadzór nad obiektami sportowymi, w tym w szkołach w zakresie:a) stanu budynków,b) stanu wyposażenia,c) potrzeb remontowych i modernizacyjnych.4. Zaopatrzenie obiektów sportowych w urządzenia i pomoce.5. Koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z wynajmem obiektów sportowych.6. Dokumentowanie imprez sportowych na terenie gminy i poza nią oraz przekazywanie do publikacji mediom. 7. Analizowanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z zewnątrz na sport w gminie oraz zajęcia sportowe w szkołach, imprezy, rozwój bazy, wyposażenie oraz pisanie wniosków na ich uzyskanie.8. Współpraca z uczniowskimi klubami sportowymi.9. Współpraca z klubami sportowymi działającymi w gminie.10. Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym.11. Realizowanie programu Powszechna Nauka Pływania dla uczniów szkół z Gminy, nadzór ikoordynowanie programu w szkołach.12. Współpraca z organizacjami pozarządowymi o charakterze sportowym poprzez:a) udział w opracowywaniu corocznie Programu Współpracy Gminy Kobylnica zorganizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego,b) prowadzenie ewidencji dokumentacji organizacyjnoregulaminowej organizacji pozarządowych wspierających działalność Gminy w zakresie sportu,c)organizacja konkursów na przyznanie dotacji dla organizacji, o których mowa wpunkcie b,d) udzielanie pomocy dla organizacji w przygotowaniu dokumentacji konkursowej,e) kontrola merytoryczna realizacji zadań i wydatków,f) informowanie o zadaniach publicznych, które będą realizowane w danym roku oraz oogłaszanych konkursach ofert na projekty realizacji tych zadań,g) przeprowadzanie konkursu ofert i udział w pracach Komisji,h) rozliczanie sprawozdań z realizacji zadań publicznych pod względem merytorycznym,i) prowadzenie elektronicznej bazy danych organizacji pozarządowych (mapa aktywności, statuty, regulaminy)j) organizowanie spotkań dotyczących współpracy organów Gminy, CUW z organizacjami ocena i wnioski wypływające ze współpracy,13. Opracowanie projektów zarządzeń Dyrektora CUW, Wójta Gminy i Uchwał Rady Gminy zzakresu wykonywanych zadań.14 Przygotowywanie informacji, analiz, sprawozdań dla Dyrektora z zakresu prowadzonych spraw.15 Monitorowanie zmian w przepisach obowiązujących na stanowisku pracy, analizowanie, składanie przełożonym informacji o zmianach do wdrożenia.Umowa od 01.05.2018 r. do 30.10.2018 r. z możliwością przedłużenia. Godziny pracy 7.30- 15.30
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy - 2018-03-14 - Kobylnica (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Radom (mazowieckie)
zamiatanie i zmywanie podłogi, odkurzanie, mycie okien, polerowanie podłogi, opróżnia kosze na śmieci, ściera kurze, myje i czyści urządzenia sanitarne
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Dopiewo (wielkopolskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Szkoła Podstawowa im. Ks. Jana Pawła Aeltermanna w Mierzeszynie - 2017-08-30 - Mierzeszyn (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie pism kadrowych,- tworzenie zestawień płacowych,- archiwizowanie dokumentów kadrowo - płacowych i ZUS
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)