PRACOWNIK TERENÓW ZIELONYCH Kraków oferta pracy Jan Nosalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Andex"
Stanowisko: PRACOWNIK TERENÓW ZIELONYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Konserwacja zieleni, dbanie o teren zielony, zbieranie worków z trawą.Praca w godzinach 6-14.
Data publikacji: 2021-03-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Jan Nosalski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Andex"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-411 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Konserwacja zieleni, dbanie o teren zielony, zbieranie worków z trawą.Praca w godzinach 6-14.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: oraz premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: PRACOWNIK TERENÓW ZIELONYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 17.03.2021
Data zakończenia pracy: 16.06.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie zawodowe, możliwość przyuczenia do zawodu
danePracodawcy_nip: 9451023829
danePracodawcy_regon: 350908560
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1206
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0344076
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|921401
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 10.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6e3687c442b8f562ac7a7913ca0d539e
Podobne oferty pracy
Prace fizyczne związane z produkcją trumien
Zakład Pogrzebowy Porożyński Tadeusz - 2018-04-05 - Chojnice (pomorskie)
Prowadzenie spraw i akt osobowych.
Szkoła Podstawowa nr 65 w Łodzi - 2017-06-07 - Łódź (łódzkie)
- przegląd oraz naprawa aparatury kontrolno-pomiarowej,- demontaż, montaż, remont zaworów regulacyjnych i innych urządzeń automatyki przemysłowej,- wymiana tras kablowych,- wykonywanie drobnych prac ślusarskich.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki; wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie wstępnej kontroli; zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym; kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, organizowanie, kontrolowanie i doskonalenie obiegu dokumentów księgowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i ochronę mienia; bieżące i prawidłowe prowadzenie zapisów wszystkich operacji gospodarczych i finansowych; prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej; prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT; rozliczanie inwentaryzacji; przygotowanie materiałów dotyczących projektu budżetu i jego zmian; sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i bilansów. Umowa na 3 miesiące; godziny pracy: 7.30- 15.30
Zespół Szkół Agrotechnicznych - 2018-01-25 - Słupsk (pomorskie)
kierowanie samochodem, dostarczanie towarów do klienta i rozładunek towaru, przyjmowanie należności
IGLOTEX DYSTRYBUCJA Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Dąbrowa (wielkopolskie)
Nauczyciel fizyki praca na 4/18 etatu
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dulczy Wielkiej - 2019-12-09 - Dulcza Wielka (podkarpackie)
naprawa i konserwacja urzadzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Golczewo (zachodniopomorskie)
w zależności od stanowiska
Suwalska Wytwórnia Win Spółka z o.o. - 2017-03-22 - Suwałki (podlaskie)
czynności związane z przygotowywaniem i wstępną obróbką art. spożywczych, które są używane przez kucharza do sporządzania dań,utrzymywanie w czystości naczyń i narzędzi oraz zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego;
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-HOTELARSKI "GÓRSKI" MARIOLA ZOFIA GÓRSKA - 2021-05-21 - Proszenie (łódzkie)
Nauczyciel biologii i chemi w placówce kształcenia specjalnego na podstawie Karty Nauczyciela. Wynagrodzenie zgodne z tabelą MEN. Wymiar czasu pracy: 18/18.
Powiatowy Zespół Kształcenia Specjalnego w Wejherowie - 2020-07-07 - Wejherowo (pomorskie)
Praca na budowie w budynkach usł-mieszkalnych.i zmiana w godz. 7.00-15.00Miejsce pracy: Elbląg, województwo warmińsko-mazurskie
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO "EKOBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków Pracownika ds. przygotowania i realizacji inwestycji należy:1.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub projektanta w branży drogowej na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju lub Koordynatora Wydziału Inwestycji i Dróg - w zakresie opisanym w ustawie Prawo budowlane.2.Pełnienie funkcji koordynatora lub asystenta projektu lub wykonywanie innych czynności związanych z realizacją umów współfinansowanych ze środków zewnętrznych - na podstawie odrębnej dyspozycji Prezydenta Miasta Chełm lub jego zastępcy i na wniosek Dyrektora Departamentu Inwestycji i Rozwoju.3.Nadzór nad realizacją postanowień zawartych w umowach z wykonawcami oraz procedurami zmian ww. umów w odniesieniu do robót branżowych, a w szczególności:1)opiniowanie i zatwierdzanie koniecznych rozwiązań zamiennych,2)opiniowanie i sprawdzanie kompletności oraz zasadności wniosków składanych przez wykonawców robót branżowych, w tym poprawności kalkulacji cen robót, dostaw i usług,3)opiniowanie opracowań projektowych, kosztorysowych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzonych w toku realizacji umów na prace projektowe,4)nadzór nad realizacją postanowień umowy na prace projektowe w branży drogowej.4.W zakresie udzielania zamówień publicznych:a)przygotowywanie, prowadzenie postępowań oraz odbiór zamówień na roboty, dostawy i usługi o wartości do 30 tys. euro zgodnie z wewnętrznymi uregulowaniami Urzędu Miasta Chełm,b)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia na roboty budowlane, dostawy i usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,d)przygotowywanie istotnych postanowień umowy na roboty budowlane dostawy lub usługi,e)przygotowywanie propozycji warunków udziału wykonawców w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego,f)redagowanie wyjaśnień do zapytań wykonawców, złożonych w trakcie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i dotyczących zagadnień merytorycznych prowadzonej sprawy,g)udział w pracach komisji przetargowych oraz rekomendowanie wyboru ofert najkorzystniejszych w postępowaniach do 30 tys. euro.5.W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1)szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy oraz kosztorysowanie budowlanych robót branżowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,2)przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.6.W zakresie obowiązków Prezydenta Miasta Chełm jako zarządcy dróg publicznych i wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Chełm:1)nadzór nad pracami konserwacyjnymi, utrzymaniowymi oraz remontami bieżącymi dróg publicznych oraz robót drogowych, wykonywanych na nieruchomościach przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania terenu pod drogi,2)prowadzenie spraw związanych z ewidencją dróg publicznych oraz inżynierskich obiektów drogowych w granicach administracyjnych miasta Chełm.7.W zakresie powierzonych spraw:1)terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich oraz archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną.2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3)wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.8. W zakresie współpracy z innymi komórkami Urzędu Miasta Chełm:1)współpraca z Departamentem Finansów w zakresie przygotowania, prowadzenia i rozliczania powierzonych zadań, w tym przygotowywania dowodów OT po zakończeniu ich realizacji,2)ścisła współpraca z Wydziałem Wydział Projektów i Funduszy Europejskich poprzez przygotowywanie części merytorycznej wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,3)wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.9. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1)zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2)przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3)przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2020-01-22 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Białystok (podlaskie)
MONTAŻ INSTALACJI SANITARNYCH
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Igołomia (małopolskie)
Obsługa przemysłowych zmywarek kapturowych. Przygotowywanie półproduktów. Rozładowywanie dostaw. Sprzatanie. Umowa zlecenie na 3 m-ce, następnie umowa o pracę, około 40h tygodniowo (około 160 h w m-cu). Praca także w weekendy.Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata dyspozycyjność 6-18Możliwa praca na terenie innych filii w zależności od potrzeb
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Pakowanie detali i pomoc lakiernika
PPHU BIT - 2016-12-16 - Ostroróg (wielkopolskie)
murarz-tynkarz
M-BUD Monika Duda - 2020-04-22 - Tarnów (małopolskie)
układanie towaru na półkach, metkowanie i opisy cen zgodnie z kodem towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru od dostawców, sprawdzanie towaru względem przydatności do spożycia
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Sanniki (mazowieckie)
liczenie towarów w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania
INVENT SP. Z O.O. - 2016-12-09 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
CLAR SYSTEM S.A. - 2016-10-13 - Łozienica (zachodniopomorskie)
czynności związane z przygotowywaniem i wstępną obróbką art. spożywczych, które są używane przez kucharza do sporządzania dań,utrzymywanie w czystości naczyń i narzędzi oraz zmechanizowanego sprzętu gospodarstwa domowego;
KOMPLEKS GASTRONOMICZNO-HOTELARSKI "GÓRSKI" MARIOLA ZOFIA GÓRSKA - 2021-05-21 - Proszenie (łódzkie)
Utrzymywanie w czystości i porządku pomieszczeń kotłowni i na zewnątrz. Przestrzeganie instrukcji umieszczonych w pomieszczeniach kotłowni, utrzymywanie odpowiedniej temperatury grzewczej, oszczędne gospodarowanie opałem.
Przedszkole Publiczne w Unikowicach Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Wsi Goworowice - 2018-09-17 - Unikowice (opolskie)
Obsługa maszyny do klejenia formatek bonelowychsterowanych numerycznie. Praca w zespole. Załadunek i rozładunek towaru. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-27 - Myjomice (wielkopolskie)
praca na budowie (Lębork i okolice)
Tomaszczyk i Synowie - Piotr Tomaszczyk,Magdalena Tomaszczyk - 2016-06-13 - Ługi (pomorskie)
-zapoznanie się z obsługą elektronicznego systemu obiegu dokumentów"SMART DOC",-praktyczne wykonywanie czynności kancelaryjnych takich jak; adresowanie i wysyłanie korespondencji urzędowej, pomoc w obsłudze sekretariatu i posiedzeń Zarządu Powiatu-obsługa Punktu Obsługi Klienta-przygotowywanie dokumentacji do przekazania i przyjęcia do archiwum zakładowego
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Siemiatycze (podlaskie)
sprzedaż towarów ogólnospożywczych
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
- obsługa klienta- sprzedawca w branży mięsnej , wędliniarskiej
MHB Hurt Detal Małgorzata Budzisz - 2019-01-03 - Puck (pomorskie)