PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: PODINSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
Data publikacji: 2017-06-06
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy.b. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,c) umiejętność pisemnego formułowania wniosków.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:a. Termin:2017-06-16 14:30:00b. Sposób:Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem Nabór na stanowisko podinspektora ds. pomocy społecznej osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim lub listem poleconymc. Miejsce:Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4. Informacje dodatkowe:1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 96, e-mail: ops (at) krosnodrzanskie.pl2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: PIASTÓW
Numer budynku pracodawcy: 10H
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data dodania oferty pracy: 06.06.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Użycie prawidłowych materiałów w produkcji. Znajomość pracy na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kępno (wielkopolskie)
Rejestratorka medyczna (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tychy (śląskie)
obsługa klientów i sprzętu biurowego
ZOOLUX Remigijus Racas - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)
odbiór, segregacja, magazynowanie odpadów, odbiór odpadów z linii produkcyjnej)
REMONDIS Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Święte (dolnośląskie)
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM, BIEŻĄCA REJESTRACJA DANYCH DO SYSTEMU OPERACYJNEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSŁUDZE KLIENTA I SPRZEDAŻY LUB NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: ASYSTENT UP SZCZECIN 41, LUB CV i LM PRZESŁAĆ POCZTĄMIEJSCE PRACY: UL. ZŁOTOWSKA 90
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przypinanie, odpinanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-08-02 - Racibórz (śląskie)
- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-11-07 - Oświęcim (małopolskie)
Pełnienie obowiązków na stanowisku nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa w:- Szkole Podstawowej/1 godz - Gimnazjum/1 godz.- Branżowa Szkoła I stopnia / 1 godz.tygodniowo w MOW w Renicach. Wynagrodzenie w zależności od wykształcenia i posiadanego stopnia awansu zawodowego.Kwalifikacje do nauczania wychowania do życia w rodzinie .
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2018-08-02 - Renice (zachodniopomorskie)
KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-01-29 - Knurów (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jedwabno (warmińsko-mazurskie)
mycie okien, witryn
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Śledziejowice (małopolskie)
zapoznanie się z techniczną działalnością Pracowni SKSP obejmującą zakres: stosowane metody badawcze, dokumenty dotyczące kompetencji technicznych obowiązujących w pracowni, zapisy prowadzone w pracowni, obsługa wyposażenia stosowanego do badań
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Biała Podlaska (lubelskie)
prace przy wykończeniach wnętrz oraz przy układaniu kostki brukowej i krawężników
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Łubie (śląskie)
-
Firma Usługowa "KALIMA" BARTŁOMIEJ KARCZ - 2017-08-21 - Karsin (pomorskie)
sprzątanie obiektów na terenie miasta ( apteki, banki itp)
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Białystok (podlaskie)
OPERATOR SPYCHARKI, ISTNIEJE MOZLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Bobolice (dolnośląskie)
Sprzątanie pokładów samolotów, wyposażenie pokładów samolotów, praca w magazynie (sotowanie, liczenie,układanie materiałów). Preferowane wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy fizycznej (sprzątanie). Wrunek konieczny niekaralność.
LS Airport Services S.A. - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie biur, budynków biurowych.
Express FM sp. z o.o - 2016-07-14 - Częstochowa (śląskie)
-utrzymywanie porządku i czystości w kuchni-przygotowywanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie po nich-kontrolowanie ilości i jakości posiłków
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie z zasadami podpisywania umów i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
dbanie o czystość, porządek i estetykę pomieszczeń w lokalu uzytkowym
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ubocze (dolnośląskie)
wg stanowiska
Zakład Produkcyjno - Handlowy "Juwax" Zakład Pracy Chronionej Jęch Jerzy Kwilcz - 2016-02-24 - Kwilcz (wielkopolskie)
Ochrona obiektów. Praca na umowę o pracę do godz. 22:00 w Kołobrzegu, równiez w dni wolne.
Taurus Ochrona Poland sp z. o.o. - 2017-01-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace konserwacyjne i naprawcze samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Przytuły (mazowieckie)
1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnegoi wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych; 3) przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta; 4) prowadzenie konferencji prasowych, 5) nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego. 6) organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmiotyzewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta; 7) koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 8) obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta; 9) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 10) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103
Urząd Miasta - 2017-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zębowice (dolnośląskie)
montaż pralek
kontakt przez OHP - 2016-06-28 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
pozyskiwanie reklam w nowych wydawnictwach
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Jaworzno (śląskie)
-Analiza dokumentacji projektowej-Przygotowanie przedmiarów oraz kosztorysów-Weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert sporządzania raportu uwględniającego przyczyny powstałych uszkodzeń;-Organizowanie wizji lokalnych-opracowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług budowlanych-analiza ofert dostawców /podwykonawców, ich selekcja oraz wybór-współpraca z działem projektowym na etapie ustalenia przyczyn uszkodzeń-weryfikacja kompletności zgromadzonej dokumentacji-prowadzenie analizy dokumentacji projektowej pod kątem jej optymalizacji-Obrona zajmowanego stanowiska przed zleceniodawcą i organami sądowymi
HEMLECCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)