PODINSPEKTOR Krosno Odrzańskie oferta pracy OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: PODINSPEKTOR

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.

Data publikacji: 2017-06-06

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie bilansu potrzeb gminy w zakresie zadań własnych i zleconych gminie dotyczących pomocy społecznej.2. Prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w zakresie realizowanych zadań.3. Prowadzenie spraw w zakresie zadań własnych gminy i zleconych dotyczących organizowania i świadczenia usług opiekuńczych.4. Prowadzenie postępowań w sprawach o umieszczenie w domach pomocy społecznej, domach dziennego pobytu oraz ustalanie odpłatności za pobyt w tych placówkach.5. Prowadzenie spraw związanych ze wspieraniem rodziny i pieczą zastępczą wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, z wyłączeniem spraw zastrzeżonych ustawowo dla pracowników socjalnych i asystentów rodziny.6. Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań. 7. Prowadzenie archiwum zakładowego.8. Prowadzenie podręcznego magazynu materiałów biurowych.9. Rejestrowanie korespondencji przesyłek poleconych w książce nadawczej.10. Współpraca w zakresie prowadzonych spraw z pracownikami Ośrodka Pomocy Społecznej, organizacjami, instytucjami i innymi jednostkami działającymi w zakresie pomocy społecznej.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: PODINSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
a. Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie oraz 2- letni staż pracy.b. Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b) staranność, samodzielność, obowiązkowość, dobra organizacja pracy,c) umiejętność pisemnego formułowania wniosków.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
PIASTÓW 10H, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1. List motywacyjny.2. Cv.3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.5. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.6. Oświadczenie o niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.7. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:a. Termin:2017-06-16 14:30:00b. Sposób:Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: w zamkniętej kopercie z zaznaczeniem Nabór na stanowisko podinspektora ds. pomocy społecznej osobiście w godzinach pracy Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim lub listem poleconymc. Miejsce:Ośrodek Pomocy Społecznej 66-600 Krosno Odrzańskie ul. Piastów 10h pokój 4. Informacje dodatkowe:1. Kontakt telefoniczny w sprawie naboru pod nr 68 383 33 96, e-mail: ops (at) krosnodrzanskie.pl2. Aplikacje, które wpłyną do Ośrodka po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego.4. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Krośnie Odrzańskim http://bip.wrota.lubuskie.pl/ops_krosno_odrzanskie) oraz na tablicy ogłoszeń Ośrodka.5. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Ulica pracodawcy: PIASTÓW

Numer budynku pracodawcy: 10H

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 06.06.2017

Oferta pracy ważna do: 16.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 06.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ - od 2 100 PLN

Użycie prawidłowych materiałów w produkcji. Znajomość pracy na danym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Kępno (wielkopolskie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA (STAŻ) - 997,4 PLN

Rejestratorka medyczna (staż)
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tychy (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

obsługa klientów i sprzętu biurowego
ZOOLUX Remigijus Racas - 2018-07-18 - Augustów (podlaskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWY - od 2 700 PLN

odbiór, segregacja, magazynowanie odpadów, odbiór odpadów z linii produkcyjnej)
REMONDIS Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Święte (dolnośląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 725 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE USŁUG POCZTOWYCH I FINANSOWYCH, AKTYWNA SPRZEDAŻ USŁUG I TOWARÓW HANDLOWYCH W URZĘDZIE POCZTOWYM, BIEŻĄCA REJESTRACJA DANYCH DO SYSTEMU OPERACYJNEGO, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI W ZAKRESIE REALIZOWANEJ SPRZEDAŻY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDENIE, UMIEJĘTNOŚĆ PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA, OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ, GOTOWOŚĆ DO PRACY ZMIANOWEJ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W OBSŁUDZE KLIENTA I SPRZEDAŻY LUB NA PODOBNYM STANOWISKU;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBIŚCIE, TELEFONICZNIE LUB CV NA E-MAIL: rekrutacja.szczecin (at) poczta-polska.pl TYTUŁEM: ASYSTENT UP SZCZECIN 41, LUB CV i LM PRZESŁAĆ POCZTĄMIEJSCE PRACY: UL. ZŁOTOWSKA 90
POCZTA POLSKA SA - 2018-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)

HAKOWY - od 16 PLN

Przypinanie, odpinanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)

PODINSPEKTOR DS. OCHRONY ZABYTKÓW MIEJSKI KONSERWATOR ZABYTKÓW W WYDZIALE EDUKACJI, KULTURY I SPORTU - od 1 000 PLN

I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lipcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-08-02 - Racibórz (śląskie)

PODINSPEKTOR - do 3 200 PLN

- zapewnienie działania systemu komputerowego Urzędu Miasta w godzinach pracy;- konserwacja istniejącej sieci komputerowej;- strojenie systemu w celu uzyskania optymalnej wydajności;- naprawy i konserwacja komputerów i drukarek, zapewnienie naprawy lub wymiany uszkodzonego lub niewłaściwie działającego sprzętu i oprogramowania;- konfiguracja i zarządzanie centralą telefoniczną (Alcatel);- administracja systemami zabezpieczeń informatycznych - firewalle, blokowanie usług, wykrywanie ataków sieciowych (Fortigate, Mikrotik, iptables);- administracja i konfiguracja radiowych sieci rozległych oraz systemami HotSpot (Mikrotik, Radius, protokoły sieci bezprzewodowych);- utrzymywanie sprawności komputerów osobistych i pomoc użytkownikom;- sprawowanie opieki nad komputerami stanowiącymi samodzielne stanowiska wraz z ich oprogramowaniem;- zakładanie i zmiana kont na serwerach, systemach dziedzinowych oraz stanowiskach komputerowych;- zabezpieczenie przed utratą danych przez systematyczne wykonywanie kopii bezpieczeństwa;- prowadzenie rozmów przygotowawczych z dostawcami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu;- przygotowywanie umów z dostawcami usług, sprzętu i oprogramowania oraz wszelkiej dokumentacji związanej z dostawami sprzętu i oprogramowania, w tym przygotowywanie materiałów przetargowych;- prowadzenie ewidencji wydatków związanych z dostawami sprzętu i oprogramowania dla Urzędu, utrzymaniem systemów komputerowych oraz kontrola ich wydatkowania, zgodnie z zarządzeniami wewnętrznymi w tym zakresie.
URZĄD MIASTA OŚWIĘCIM - 2017-11-07 - Oświęcim (małopolskie)

NAUCZYCIEL MATEMATYKI - od 500 PLN

Pełnienie obowiązków na stanowisku nauczyciela edukacji dla bezpieczeństwa w:- Szkole Podstawowej/1 godz - Gimnazjum/1 godz.- Branżowa Szkoła I stopnia / 1 godz.tygodniowo w MOW w Renicach. Wynagrodzenie w zależności od wykształcenia i posiadanego stopnia awansu zawodowego.Kwalifikacje do nauczania wychowania do życia w rodzinie .
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy - 2018-08-02 - Renice (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE FINANSÓW - od 2 100 PLN

KONKURS! Szczegółowe informacje w BIP Urzędu Miasta Knurów w zakładce "Ogłoszenia o naborze pracowików".Wykształcenie: wyższe; biegła obsługa komputera; znajomość wyszczegółnionych w ogłoszeniu o naborze ustaw; nieposzlakowana opinia; niekaralność; korzystanie z pełni praw cywilnych i publicznych; zakres obowiązków: kompleksowe prowadzenie spraw dot. podatku od nieruchomości, podatków, nadzorowanie obiegu dokumentacji, prowadzenie obsługi podatników, kontrole w terenie, ewidencja wpłat podatków itp.; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2018-01-29 - Knurów (śląskie)

TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ - 997,4 PLN

zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jedwabno (warmińsko-mazurskie)

ZMYWACZ OKIEN (CZYŚCICIEL SZYB) - od 2 100 PLN

mycie okien, witryn
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Śledziejowice (małopolskie)

STAŻYSTA W PRACOWNI SANITARNEJ KONTROLI ŚRODOWISKA PRACY - 1 017,4 PLN

zapoznanie się z techniczną działalnością Pracowni SKSP obejmującą zakres: stosowane metody badawcze, dokumenty dotyczące kompetencji technicznych obowiązujących w pracowni, zapisy prowadzone w pracowni, obsługa wyposażenia stosowanego do badań
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Biała Podlaska (lubelskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - do 2 100 PLN

prace przy wykończeniach wnętrz oraz przy układaniu kostki brukowej i krawężników
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Łubie (śląskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - 9 - 10 PLN

sprzątanie obiektów na terenie miasta ( apteki, banki itp)
kontakt przez OHP - 2016-09-19 - Białystok (podlaskie)

OPERATOR SPYCHARKI - od 2 000 PLN

OPERATOR SPYCHARKI, ISTNIEJE MOZLIWOŚĆ NEGOCJACJI WYNAGRODZENIA
"ZBYLBRUK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-09 - Bobolice (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO OBSŁUGI NAZIEMNEJ (POKŁAD) - do 1 850 PLN

Sprzątanie pokładów samolotów, wyposażenie pokładów samolotów, praca w magazynie (sotowanie, liczenie,układanie materiałów). Preferowane wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w pracy fizycznej (sprzątanie). Wrunek konieczny niekaralność.
LS Airport Services S.A. - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA - od 1 387,5 PLN

Sprzątanie biur, budynków biurowych.
Express FM sp. z o.o - 2016-07-14 - Częstochowa (śląskie)

PRACOWNIK KUCHNI, SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

-utrzymywanie porządku i czystości w kuchni-przygotowywanie i wydawanie posiłków oraz sprzątanie po nich-kontrolowanie ilości i jakości posiłków
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Łódź (łódzkie)

DORADCA KLIENTA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami podpisywania umów i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

dbanie o czystość, porządek i estetykę pomieszczeń w lokalu uzytkowym
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Ubocze (dolnośląskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 000 PLN

Ochrona obiektów. Praca na umowę o pracę do godz. 22:00 w Kołobrzegu, równiez w dni wolne.
Taurus Ochrona Poland sp z. o.o. - 2017-01-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

MECHANIK SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH - od 2 000 PLN

prace konserwacyjne i naprawcze samochodów ciężarowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Przytuły (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. PROMOCJI W BIURZE INFORMACJI I PROMOCJI MIASTA - do 2 400 PLN

1) opracowywanie kadencyjnego planu promocji miasta określającego podstawowe kierunki i metody działania w zakresie kreowania pozytywnego klimatu inwestycyjnegoi wizerunku miasta oraz podstawy systemu informowania o warunkach inwestowania i rozwoju przedsiębiorczości na jego terenie; 2) opracowywanie oraz realizacja zatwierdzonych przez organy Gminy rocznych planów promocji miasta w ramach przyznanych środków budżetowych; 3) przygotowywanie warunków do nawiązywania oraz organizacja kontaktów z innymi krajowymi i zagranicznymi organami administracji publicznej, a także instytucjamifinansowymi i gospodarczymi oraz organizacjami społecznymi w zakresie służącym promocji miasta, w szczególności w pozyskiwaniu wsparcia finansowego, organizacyjnotechnicznego dla inwestycji i rozwoju przedsiębiorczości na terenie miasta; 4) prowadzenie konferencji prasowych, 5) nadzór nad miejską stroną internetową oraz portalami społecznościowymi prowadzonymi przez gminę i inne jednostki organizacyjne w ramach schematu organizacyjnego. 6) organizację i obsługę odczytów, konferencji, seminariów i innych imprez promocyjnych i informacyjnych, umożliwiających nawiązywanie wzajemnych kontaktów przez instytucje, podmioty gospodarcze i organizacje społeczne funkcjonujące na terenie miasta i podmiotyzewnętrzne, których działalność może przyczynić się do rozwoju miasta; 7) koordynowanie wszelkich działań związanych z przyznawaniem imprezom/wydarzeniem tytułu Honorowego Patronatu Prezydenta Miasta; 8) obsługa w zakresie wydawania / zamawiania gadżetów z logo miasta; 9) wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadań obronnych zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi ustalonymi na określoną okoliczność oraz poleceniami Prezydenta Miasta; 10) przygotowywanie i przedkładanie Wydziałowi Strategii, Rozwoju i Środków Pomocowych lub innej właściwej komórce organizacyjnej Urzędu, dokumentów i danych znajdujących się w zasobach Biura, niezbędnych do prowadzenia postępowania w sprawie pozyskania i rozliczenia dotacji oraz innych środków pomocowych służących dofinansowaniu zadań Biura Informacji i Promocji Miasta.Więcej informacji pod adresem: http://bip.kedzierzynkozle.pl/oferty-pracy/103
Urząd Miasta - 2017-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOCNIK PIEKARZA - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zębowice (dolnośląskie)

MONTER - od 1 850 PLN

montaż pralek
kontakt przez OHP - 2016-06-28 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

pozyskiwanie reklam w nowych wydawnictwach
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Jaworzno (śląskie)

INŻYNIER - SPECJALISTA DS. SZKÓD - od 1 750 PLN

-Analiza dokumentacji projektowej-Przygotowanie przedmiarów oraz kosztorysów-Weryfikacja wysokości kosztów i poprawności kalkulacji ofert sporządzania raportu uwględniającego przyczyny powstałych uszkodzeń;-Organizowanie wizji lokalnych-opracowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych na zakup materiałów i usług budowlanych-analiza ofert dostawców /podwykonawców, ich selekcja oraz wybór-współpraca z działem projektowym na etapie ustalenia przyczyn uszkodzeń-weryfikacja kompletności zgromadzonej dokumentacji-prowadzenie analizy dokumentacji projektowej pod kątem jej optymalizacji-Obrona zajmowanego stanowiska przed zleceniodawcą i organami sądowymi
HEMLECCY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-02 - Ruda Śląska (śląskie)