PODINSPEKTOR DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W REFERACIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I OBSŁUGI INWESTORA WYDZIAŁU ROZWOJU Racibórz oferta pracy Urząd Miasta Racibórz

Stanowisko: PODINSPEKTOR DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W REFERACIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I OBSŁUGI INWESTORA WYDZIAŁU ROZWOJU

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia lub prawob)2 letni staż pracyc)doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania zadań zleconych w trybie ustawy o pożytku publicznym,d)znajomość: ustawy swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o działalności pożytku publicznym i wolontariacie; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o samorządzie gminnym oraz Rozporządzenia MIPS w sprawie organizowania prac społecznie użytecznychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 80 %b)praca w terenie 20 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 15.12.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,2)upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu3)współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,4)inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,5)koordynacja działań prowadzonych w "Ośrodku Współpracy Gospodarczej" w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 7,6)organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych7)realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego8)wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.

Data publikacji: 2017-11-22

Lokalizacja: Racibórz (śląskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Racibórz

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)wykształcenie wyższe na kierunku administracja, ekonomia lub prawob)2 letni staż pracyc)doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania zadań zleconych w trybie ustawy o pożytku publicznym,d)znajomość: ustawy swobodzie działalności gospodarczej; ustawy o działalności pożytku publicznym i wolontariacie; ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej; ustawy o samorządzie gminnym oraz Rozporządzenia MIPS w sprawie organizowania prac społecznie użytecznychII.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 80 %b)praca w terenie 20 %c)praca przy komputerzed)pełny wymiar czasu pracye)zatrudnienie od 15.12.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu październiku 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)opracowanie i monitoring programu wspierania przedsiębiorczości,2)upowszechnianie informacji o możliwościach pomocy dla przedsiębiorców ze strony samorządu3)współpraca z organizacjami gospodarczymi w zakresie przedsiębiorczości,4)inicjowanie działań rozwijających przedsiębiorczość w mieście,5)koordynacja działań prowadzonych w "Ośrodku Współpracy Gospodarczej" w Raciborzu przy ul. Króla Stefana Batorego 7,6)organizacja w gminie programu prac społecznie użytecznych7)realizacja zadań związanych z rozliczaniem przyznanych dotacji dla organizacji pożytku publicznego8)wspieranie działań małej i średniej przedsiębiorczości tworzących nowe miejsca pracy oraz inicjowanie partnerstw w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektów promujących zatrudnienie.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
PODINSPEKTOR DS. PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W REFERACIE PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I OBSŁUGI INWESTORA WYDZIAŁU ROZWOJU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2017

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Racibórz

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Batorego 6, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjny wraz z numerem telefonu i adresem e-mail w celu powiadomienia o zakwalifikowaniu się do postępowania kwalifikacyjnego,2.kwestionariusz osobowy,3.kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,4.kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy, 5.kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie w zakresie realizacji i rozliczania zadań zleconych w trybie ustawy o pożytku publicznym,6.oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,7.oświadczenie kandydata że posiada nieposzlakowaną opinię,8.oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych i nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,9.oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych - zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. U z 2016 r. poz. 902)10.oświadczenie o zapoznaniu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druki oświadczeń i kwestionariusza osobowego dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bipraciborz.pl) w zakładce Praca w Urzędzie Druki do pobrania lub Wydziale Organizacyjnym Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, pok. 213.Oświadczenia winny być własnoręcznie podpisane.Kandydaci spełniający wymagania niezbędne uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym obejmującym:Etap I obejmować będzie test z wiedzy ogólnej z zakresu ustaw i wytycznych wymienionych w pkt. I ppkt. 2d.Etap II obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko podinspektora ds. przedsiębiorczości w Wydziale Rozwoju z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji, w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Racibórz przy ul. Króla Stefana Batorego 6, w terminie do 04.12.2017 r. lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: raciborski

Gmina pracodawcy: Racibórz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Racibórz

Adres strony pracodawcy: www.bipraciborz.pl

Ulica pracodawcy: Batorego

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 22.11.2017

Oferta pracy ważna do: 04.12.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 22.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INŻYNIER DS. TECHNICZNYCH - od 9 000 PLN

- Analiza Kluczowych Współczynników Efektywności sieci radiowej klientów. - Wsparcie testów akceptacyjnych dla nowych rozwiązań radiowych. - Współprac z działami badania i rozwoju podczas analizy błędów oprogramowania/testowanie korekcji. - Planowanie i wykonanie testów wydajnościowych w oparciu o konfiguracje klienckiePraca na czas określony : OD 3.04.2018 - 2.04.2019Godzina zakończenia pracy: 17:00sala H
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK DEKORACJI OKIEN - od 2 000 PLN

Obsługa klientów w zakresie dekoracji okien, dobra organizacja czasu i pracy, umiejętności zarządzania, kreatywność, zdolności manualne
FELONA Spółka z o.o. - 2017-05-10 - Kępno (wielkopolskie)

PRACOWNIK MAGAZYNOWO-TRANSPORTOWY - od 2 500 PLN

dostarczanie towaru do klienta, przyjmowanie i wydawanie materiałów z magazynu, przycinanie, docinanie wykładzin, wieszanie, zwijanie dywanów, różnego rodzaju prace magazynowe
PPH KAMIX, Emil Karwan - 2017-12-01 - Tychy (śląskie)

POMOCNIK DO MONTAŻU OKIEN, DRZWI - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem. Miejsce pracy: woj. łódzkie.
Centrum montaży Precyzyjnych Andrzej Krysiak - 2016-08-30 - Łódź (łódzkie)

FIZJOTERAPEUTA - od 1 850 PLN

REJESTRACJA PACJENTÓW I WYKONYWANIE ZABIEGÓW FIZJOTERAPEUTYCZNYCH ORAZ REHABILITACYJNYCH
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)

PODINSPEKTOR WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPÓŁPRACY Z INSTYTUCJAMI RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Do wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) nadzór nad realizacją zadań publicznych polegających na prowadzeniu klubów profilaktyki środowiskowej oraz świetlic miejskich poprzez prowadzenie działań związanych z tworzeniem, analizą potrzeb oraz prawidłowym funkcjonowaniem placówek, a w szczególności:a) organizacja i przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na prowadzenie placówek,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom prowadzenia placówek,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na prowadzenie placówek, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) analiza preliminarzy wydatków przygotowanych i przedstawionych przez organizacje w zakresie bieżącej działalności placówek,e) analiza programów pracy z uczestnikami placówek,f) przekazywanie środków finansowych organizatorom zgodnie z preliminarzami zatwierdzonymi przez Dyrektora Wydziału,g) rozliczanie podmiotów prowadzących placówki,h) dokonywanie bieżących kontroli placówek,i) ewidencja wydatków placówek.2) nadzór nad realizacją zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej, a w szczególności:a) przeprowadzanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej,b) zlecanie wybranym w drodze konkursu organizacjom realizacji zadań,c) konsultowanie oraz sprawdzanie pod względem merytorycznym umów na realizację zadań zleconych, przygotowanych przez Oddział Umów i Regulacji Prawnych, rejestracja umów,d) przekazywanie i rozliczanie środków finansowych organizacjom zgodnie z zawartymi umowami.3) współpraca z organizacjami pozarządowymi, Kościołem Katolickim, innymi kościołami i związkami wyznaniowymi organizującymi pomoc dla swoich członków oraz mieszkańców Płocka - realizacja wspólnych zadań i prowadzenie korespondencji w tym zakresie.4) współpraca z placówkami opiekuńczo-wychowawczymi, domami pomocy społecznej, ośrodkami interwencji kryzysowej, ośrodkami wsparcia i innymi instytucjami w celu realizacji zadań pomocy społecznej i pieczy zastępczej - prowadzenie korespondencji w tym zakresie.5) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawach związanych z placówkami wsparcia dziennego i realizacją projektów przez NGO w ramach dotacji uzyskanych z Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych.6) organizowanie spotkań i udział w imprezach integracyjnych i festynach dla dzieci i młodzieży oraz innych podopiecznych organizacji pozarządowych.7) podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania lokali przez organizacje pozarządowe działające na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem Miejskiego Centrum Rozwiązywania Problemów Społecznych w Płocku oraz lokali będących w zasobach Gminy Płock.8) współdziałanie z Pełnomocnikiem ds. Organizacji Pozarządowych w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi działającymi na polu pomocy społecznej i ochrony zdrowia.9) współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Płocku oraz jednostkami organizacyjnymi i placówkami wchodzącymi w skład Systemu Pomocy Społecznej oraz Wspierania Rodziny i Pieczy Zastępczej Gminy-Miasto Płock przy realizacji zadań z zakresu pomocy społecznej.10) opracowywanie projektu budżetu miasta Płocka oraz przygotowywanie sprawozdania z jego realizacji w części dot. zakresu czynności - bieżąca kontrola realizacji wydatków budżetu miasta.11) prowadzenie dialogu z organizacjami pozarządowymi w zakresie ich potrzeb i współpracy z Gminą-Miasto Płock.12) przygotowywanie rekomendacji dla organizacji pozarządowych w zakresie współpracy z Gminą-Miasto Płock.13) przygotowywanie propozycji odpowiedzi na pisma osób indywidualnych w zakresie pomocy społecznej oraz wspierania rodziny i pieczy zastępczej.14) wykonywanie technicznej obsługi zespołów i komisji powoływanych doraźnie w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2018-08-10 - Płock (mazowieckie)

SPRZĄTACZ/KA - od 13 PLN

sprzątanie
ESUS Tomasz Przybylak - 2017-07-27 - Plewiska (wielkopolskie)

ZASTĘPCA SZEFA KUCHNI - od 2 800 PLN

Wykonywanie obowiązków szefa Kuchni podczas jego nieobecności, organizowanie pracy kuchni, współtworzenie menu, dbanie o jakość serwowanych dań.
KANCELARIA PRAWNA I PODATKOWA "KONSULTANT", CITY CENTER BOGDAN SUMIŃSKI - 2016-03-10 - Nowe Rumunki (mazowieckie)

PODINSPEKTOR DS. LEŚNICTWA, ŁOWIECTWA, OCHRONY PRZYRODY - od 2 500 PLN

zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie:bip.powiat.slupsk.pl
Starostwo Powiatowe w Słupsku - 2017-12-20 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK/GAZOWNIK - od 1 750 PLN

Naprawa samochodów oraz zakładanie i serwis instalacji LPG. Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku, w Bielsku-Białej.
AUTO CENTRUM STAŃCZYK CENTRUM USŁUG MOTORYZACYJNYCH BOŻENA STAŃCZYK - 2015-11-16 - Bielsko-Biała (śląskie)

TYNKARZ (1096 OP) - od 3 000 PLN

Wykonywanie tynków, przygotowywanie podłoża, ocieplanie budynków, praca u klienta międzynarodowego.
ROBERT ZALEWSKI BUDMEX REMONTY - 2016-12-19 - Michalin (mazowieckie)

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ (NIEMCY) - od 2 000 PLN

-Opieka nad osobami starszymi,-Praca na terenie Niemiec,-Kontakt telefoniczny 566-578-968/509-584-164/501-551-971 ; e-mail: biuroiuvogniew (at) op.pl-Wynagrodzenie do uzgodnienia.
IUVO SP. Z O.O. - 2017-02-08 - Niemcy (Niemcy)

LAKIERNIK SAMOCHODOWY - od 2 100 PLN

lakiernik samochodowy
Firma "Starczała" S.J. - 2018-02-27 - Jaworzno (śląskie)

MAGAZYNIER- OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 450 PLN

kompletacja towarów, obsługa wózka widłowego, rozładunek, załadunek towarów
Azymut Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o - 2017-08-24 - Lubin (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 2 500 PLN

roboty elektroinstalacyjne na budowach
ZAKŁAD ELEKTRYCZNY KRZYSZTOF SIEPRAWSKI - 2017-10-02 - Kraków (małopolskie)

HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA/ASYSTENTA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa sterylizatorni, pomoc w gabinecie stomatologicznym
PRYWATNA PRAKTYKA STOMATOLOGICZNA LIDIA SZPILA-LASOTA - 2017-08-01 - Leżajsk (podkarpackie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY/OPERATOR MASZYN - 2 100 - 2 400 PLN

proste prace pomocnicze na produkcji z możliwością przejścia na stanowisko operatora maszyn
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 1 850 PLN

Naprawa pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 500 PLN

sporzadzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, tworzenie baz danych, organizowanie pracy biura,
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Opole (opolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 4 000 PLN

nadzór i kierowanie budowami stacji paliw, koordynacja i doradztwo w trakcie realizacji projektów robót budowlanych, kontrola poprawności i terminowości wykonania robót , ścisła współpraca z nadzorem inwestorskim, archeologicznym i geologicznym, udział w odbiorach , kosztorysowanie
PETROTECH Adam Pakulski i wspólnicy Spółka Jawna - 2017-02-20 - Jastrowie (wielkopolskie)

PODINSPEKTOR - od 2 200 PLN

Realizacja świadczeń rodzinnych i świadczenia wychowawczego. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dokumenty należy składać zgodnie z ogłoszeniem o naborze umieszczonym na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pile.
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2016-02-15 - Piła (wielkopolskie)

SPAWACZ - od 18,8 PLN

Spawanie pionowe elektrodą, praca w godzinowym systemie wynagrodzenia
Zajazd "U Stasia" - 2016-04-29 - Bogatynia (dolnośląskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta
Jastrzębski Zakład Komunalny - 2018-06-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PODINSPEKTOR W REFERACIE NIERUCHOMOŚCI GMINY W WYDZIALE SKARBU W URZĘDZIE MIEJSKIM W JAWORZNIE - od 1 850 PLN

Zakres zadań:1. wykonywanie zadań z zakresu spraw Referatu Nieruchomości Gminy, a w szczególności:wykonywanie zadań zleconych związanych z nadaniem przez Prezydenta miasta pełnomocnictw iupoważnień do wykonywania określonych zadań w imieniu Prezydenta Miasta,opracowywanie planów finansowych i harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji zadań wynikających z Programów Gospodarczych Miasta Jaworzna objętych zakresem działania Wydziału Skarbu,ewidencja analityczna środków trwałych stanowiących własność Gminy,czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem środków finansowych,informowanie o stanie dochodów i wydatków dotyczących Gminy,przygotowanie dokumentacji - zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych, dotyczącej zlecenia usług wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego,prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych stanowiących własność Gminy.
Urząd Miejski - 2016-05-06 - Jaworzno (śląskie)