ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Wieruszów oferta pracy "F-FARM" Sp. z o.o.

Stanowisko: ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja zamówień , faktury, obsługa kasy fiskalnej, interesowanie się modą dbanie o czystość stanowiska pracy i magazynu.

Data publikacji: 2018-07-20

Lokalizacja: Wieruszów (łódzkie)

Pracodawca: "F-FARM" Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bolesławiecka 9, 98-400 Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja zamówień , faktury, obsługa kasy fiskalnej, interesowanie się modą dbanie o czystość stanowiska pracy i magazynu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieruszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieruszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wieruszów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: "F-FARM" Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Adres pracodawcy: 98-273 Lary 6, powiat: sieradzki, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+świadectwa pracy+list motywacyjny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: sieradzki

Gmina pracodawcy: Klonowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lary

Adres strony pracodawcy: www.rosebontique.pl

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieruszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.07.2018

Data dodania oferty pracy: 12.07.2018

Oferta pracy ważna do: 12.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KSIĘGOWA/WY - od 4 000 PLN

j.w
MERIDIAN Sp. z o. o. - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)

ORGANIZATOR IMPREZ ROZRYWKOWYCH (ORGANIZATOR EVENTÓW) - od 2 100 PLN

Tworzenie kreatywnych koncepcji wydarzeń,przygotowywanie i koordynacja realizacji imprez, dbanie o kontakt z podwykonawcami i klientami, tworzenie dokumentów ofertowych, czuwanie nad realizacją imprez i dbanie o najwyższy standard obsługi uczestników, tworzenie tekstów niezbędnych w komunikacji i realizacji eventów(agendy, scenariusze, itp.)
ACTIVE TEAM s.c. Filip Chodkiewicz, Barbara Stasieło - 2016-09-30 - Augustów (podlaskie)

INŻYNIER BUDOWY DRÓG - 2 300 - 3 500 PLN

prowadzenie rozliczenia budowy, kosztorysowanie, nadzór w terenie
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o. Ostróda - 2016-03-24 - Nowa Różanka (warmińsko-mazurskie)

HUTNIK - od 2 100 PLN

Nabieranie masy szklanej i formowanie jej do postaci cylindra poddawanego dalszej obróbce i krojeniu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2018-03-29 - Jasło (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Częstochowa (śląskie)

STARSZY REFERENT - 2 800 - 3 800 PLN

ANALIZA I WERYFIKACJA WNIOSKÓW O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZEGO ZGODNIE Z USTAWĄ PZP I WEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI REGULACJAMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ W ZAKRESIE PROCEDUR UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SPORZĄDZANIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI DO POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UCZESTNICTWO W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWYCH, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PROWADZONYCH POSTĘPOWAŃ), UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ NA PODST. ART. 4 PKT. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W OPARCIU O WEWNĘTRZNE PRZEPISY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE MAGISTERSKIE, OBSŁUGA KOMPUTERA PAKIET MS OFFICE, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ REDAGOWANIA PISM I SPORZĄDZANIA PROJEKTÓW UMÓW, ZAMIESZCZANIE OGŁOSZEŃ W BZP I SZUUE, ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH: KODEKSU CYWILNEGO, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH I PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO W PRZEPROWADZANIU PROCEDUR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, UKOŃCZONE SZKOLENIE Z ZAKRESU ZAMÓWIEWIEŃ PUBLICZNYCH;CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych + list motywacyjny
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2018-01-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

BARMANKA - od 1 850 PLN

Obsługa baru.
Bar u Ireny - 2016-10-10 - Bytom (śląskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 100 PLN

sprzedawca sklepu internetowego,sprzedaż obuwia,robienie zdjęć i obróbka zdjęć w photoshopie,przyjmowanie zamówień,realizacja zamówień i wysyłka,obsługa strony internetowej,katalogowanie obuwia
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Brzeziny-Kolonia (śląskie)

ROBOTNIK PLACOWY (DOFINANSOWANIE WYNAGRODZENIA) - od 1 850 PLN

cięcie, łupanie i przygotowanie drewna do sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Siary (małopolskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 1 900 PLN

Wynagrodzenie od 1900 zł/ brutto + premie. Na spotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie 734 167 804.
BUZEK PLASTIC POLAND Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Poczernin (mazowieckie)

PRACOWNIK DO KLEJENIA PIEROGÓW - od 2 500 PLN

Klejenie pierogów
Mała Gastronomia Teresa Bisiak - 2016-08-02 - Lubań (dolnośląskie)

OPERATOR KOPARKO-ŁADOWARKI / KOPARKI - od 20 PLN

Prace podczas budowy linii kablowych, przewóz materiałów na budowie i inne prace fizyczne przy układaniu linii kablowych. Wykształcenie zawodowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, uprawnienia na koparkę lub koparko-ładowarkę. Praca w delegacjach na terenie kraju. Wynagrodzenie będzie uzależnione od kwalifikacji i umiejętności kandydatów.
EL-Mark Sp. z o. o. - 2015-12-23 - Wejherowo (pomorskie)

OPERATOR PRODUKCJI - do 2 100 PLN

Praca przy maszynach, pakowanie, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Legnica (dolnośląskie)

ORGANIZATOR IMPREZ SPORTOWYCH/INSTRUKTOR NAUKI PŁYWANIA - od 2 600 PLN

Organizowanie imprez sportowo-rekreacyjnych oraz prowadzenie zajęć nauki pływania.
Kompleks Basenowo-Rekreacyjny w Bytowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-02 - Bytów (pomorskie)

ŚLUSARZ - od 13,5 PLN

montaż i naprawa urządzeń technicznych oraz obróbka metali, cięcia i kształtowania prętów, płaskowników i kształtownikow stalowych
SK-WORK Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Biskupice (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA-KIEROWCA - od 1 800 PLN

praca przy kebabie, rozwożenie towaru
kontakt przez PUP - 2015-11-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

KONTROLER JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Kontrola jakościowa produkowanych wyrobów; pomiary podczas obróbki mechanicznej, rozwiązywanie problemów jakościowych i ustalanie niezbędnych działań korygujących i zapobiegawczych, praca z dokumentacją, rejestracja wyników pomiarów
Fabryka Urządzeń Mechanicznych CHOFUM - 2017-09-06 - Chocianów (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWO-ADMINSTRACYJNY - 997,4 PLN

PRACA W SYSTEMIE "KANCELARIA KOMORNIKA", ZAPEWNIENIE EFEKTYWNEGO FUNKCJONOWANIA KANCELARII. OBSŁUGA KORESPONDECJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, PRZYJMOWANIE I ŁĄCZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Chojna (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER/ OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 16,3 PLN

załadunek i rozładunek towarów, etykietowanie palet, sprawdzanie zgodności dostaw z dokumentami
Schrader Internationale Logistic Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Poznań (wielkopolskie)

STAŻYSTA - od 2 000 PLN

Konkurs na dwa stanowiska stażysta urzędniczny docelowo urzędnik w Sądzie Rejonowym w Starogardzie Gdańskim.Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:- wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem akt spraw sądowych,- obsługa referatu sędziego,- obsługa urządzeń ewidencyjnych,- sporządzanie wokand, - przygotowywanie korespondencji,- wykonywanie zarządzeń sędziego,- protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach,- wykonywanie innych czynności przewidzianych w regulaminie urzędowania sądów powszechnych.Miejsce wykonywania pracy - sekretariat wydziału orzeczniczegoPierwszym etapem rekrutacji będzie selekcja wstępna zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu. Informacja o kandydatach spełniających wymogi formalne, terminie i miejscu konkursu (drugi etap praktycznym sprawdzeniu umiejętności sprawdzenie umiejętności obsługi komputera i pisania na komputerze oraz trzeciego etapu rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci zostaną powiadomieni poprzez stosowną informację zamieszczoną: na stronie internetowej Sądu w urzędowym publikatorze Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicach ogłoszeń budynków sądowych: w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 30, a także w Starogardzie Gdańskim przy ul. Kościuszki 13; co najmniej 7 dni przed terminem konkursu. Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane mogą odebrać złożone na niniejszy konkurs dokumenty w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyniku konkursu. Po tym terminie dokumenty zostaną zniszczone.
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2017-03-01 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I REKLAMY - od 2 100 PLN

- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)

8 MAGAZYNIER (NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ) - od 1 850 PLN

przygotowywanie i pakowanie przesyłek
ART.MAS PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE - 2016-03-17 - Radom (mazowieckie)